Kirjoittaja Aihe: Pitäisikö tänne perustaa yleinen keskustelu?  (Luettu 7210 kertaa)

Chmlnidae

• Vieras
Vs: Pitäisikö tänne perustaa yleinen keskustelu?
« Vastaus #15 : 15.12.2015, 12:45 »
Voiks perustaa taidenäyttely-ketjun Kirjastoon? Vai onko jossain jo jotain aiheesta, en löytänyt. Vai eiks täällä ole sellaiselle tarvetta, ehkä ei oo...Eittämättä sellainen Ihminen ja ympäristö-ketju vois olla aika jees, mutta kyllä mun mielestä täällä jo aika paljon on kaikkea aihepiirin ulkopuolelta (tai sit mä oon vaan hyvä löpisemään off-topicissa).

Chmlnidae

• Vieras
« Vastaus #16 : 19.12.2015, 20:21 »
Muutin mieltäni: EI mitään yleisen keskustelun paikkaa, tai Ihminen ja ympäristö-keskusteluja tänne. Toi taide-lanka vois kyllä olla ihan jees.

Kettu vinossa

• Vieras
« Vastaus #17 : 19.12.2015, 20:48 »
Muutin mieltäni: EI mitään yleisen keskustelun paikkaa, tai Ihminen ja ympäristö-keskusteluja tänne. Toi taide-lanka vois kyllä olla ihan jees.

Huomasit siis, että foorumilla on aivan liikaa omien ympäristönäkökulmiesi vastustajia, joiden argumetit on niin hyvin tieteellisesti perusteltuja, ettet mahda niille kuitenkaan mitään?

Taide-keskusteluja on esim. Ikkuna ulkomaailmaan -alueella jo valmiiksi aika runsaasti.

Chmlnidae

• Vieras
« Vastaus #18 : 19.12.2015, 20:54 »
Itseasiassa siksi että täällä ei ole tarvinnut katsella maahanmuuttopoliittisia kannanottoja paljonkaan. Aika kaukana tieteellisistä pitävistä selityksistä ainakin se kaikki mitä jaksoin lukea. Mutta toistaiseksi pysyn täällä riesana, ja harkitsen vain...mikä-sen-nimi-nyt-oli...estolista...? Vielä ei tarvii kovin montaa kommentoijaa estää.

Enkä näköjään ollut ainoa.

Kettu vinossa

• Vieras
« Vastaus #19 : 19.12.2015, 20:57 »
Itseasiassa siksi että täällä ei ole tarvinnut katsella maahanmuuttopoliittisia kannanottoja paljonkaan. Aika kaukana tieteellisistä pitävistä selityksistä ainakin se kaikki mitä jaksoin lukea. Mutta toistaiseksi pysyn täällä riesana, ja harkitsen vain...mikä-sen-nimi-nyt-oli...estolista...? Vielä ei tarvii kovin montaa kommentoijaa estää.

Tarkoittaako "ihminen ja ympäristö" maahanmuuttoa? No, joka päivä oppii jotain uutta. Minä luulin, että tarkoitit jotain ydinvoimala-keskusteluja.

Chmlnidae

• Vieras
« Vastaus #20 : 19.12.2015, 21:00 »
Ydinvoimasta voisikin keskustella....Kaikki mikä on ihmisen ympärillä, ja varsinkin toiset ihmiset, tarkoittaa ympäristöä...fyysinen, psyykkinen, sosiaalinen, kulttuurinen....