Baarin kannatusmaksut
Ylläpito ei aio perustaa enempää keskustelualueita Baariin. Ei ainakaan aiheille jotka eivät liity foorumin aihepiiriin.
Kun täälläkin on paljon seuraa etsivää porukkaa, niin nimenomaan yleisen puolen viestihistoria kertoisi paljon enemmän ihmisestä kuin deitti-ilmoitus, joka on aina ainoastaan jonkinlainen teennäisesti maalailtu kuva, jolla on pyrittävä lyhyessä tilassa kertomaan mahdoton. Ihmiseen tutustuessa yleiseen elämään ja asennoitumiseen liittyvät kysymykset ovat merkittäviä.
Olenkohan minä ymmärtänyt jotain väärin? Kun ainakin minulla pyörii jatkuvasti luettavana erilaisia ketjuja, joissa höpistään kaikkea randomia. En siis sano että se olisi huono asia, itsekin niihin osallistun. Mutta tarvitaanko niitä oikeasti lisää?
Mutta hitoikseenko tänne pitäisi pusata kaikenmaailman keskusteluja tallennustilaa viemään?Mitä lisäarvoa BDSM "skenelle" (miten toi jaksaa huvittaa...) voisi tuoda esim. vakaumuksellisesta aseistakieltäytymisestä keskustelu?
Kyllä ainakin itse lukisin mielummin kinkyjen mietteitä aseistakieltäytymisestä, kuin katsoisin taas yhtä tyhjänpäivästä diipadaapaketjua, johon tulee alle 10 vastausta ja joka hautautuu muiden ketjujen alle.
Ydinjuttu foorumeillakin on ihmiset, kanssakäyminen, kohtaaminen. Nämä ovat sosiaalisia yhteisöjä. Jos foorumeilta loppuvat aiheet, joiden kautta voi kohdata, loppuvat pian kirjoittajatkin.