Kirjoittaja Aihe: Etkosyönti 5.12.2015, vaihtoehto III, ravintola Sävel klo 18.00  (Luettu 5120 kertaa)

windmillsw

• Vieras
Katselin tätä Wäiskin bileiden etkoja ja syöntejä

Ravintola Sävelessä on vietetty joitain etkoja aiemmin ja annokset ovat olleet upean näköisiä.
Tällä on monipuolinen valikoima.
Sen kummemmin sekaantumatta soppaan, katsoin Sävelen Menuun. Näytti hyvälle.
Pirautin ja pöytä löytyisi klo 18-> n. 10-12 hengelle jopa.
Sen verran sekaannuin...
Tästä on lyhyt kävelymatka Wäiskiin.
Olisiko tässä muutamalle vaihtoehto?

http://www.kallionsavel.fi/index.php?page=menu&lang=fi

D-day

• Uusi asiakas
  • *
  • Pannaanko pakasteet pieneen pussiin?
  • Galleria
Mä voisin tulla perinteiseen tapaan Säveleen ja tällä kertaa safkatakin. Sävelessä on ihan huiput annokset ja muutaman kerran ollaan kokoonnuttu siellä n. kymmenen ihmisen voimin ennen Wäiskiä.

lovelypvc28

Ehdottomasti tänne:)) oi jos windis siellä taiteilisi minun silmäni meikatuiksi *haaveilee*

windmillsw

• Vieras
Lupasin ilmoittaa keskiviikkona mahdollisen tulijoiden määrän ja (mahdollisesti) vahvistaa pöydän.
Ravintola on aika täynnä.

Jos on vain muutama ihminen, voisin koittaa sovittaa tuonne klo 19 maille varauksen...
Nyt antoivat suosiolla vaihtoehdoksi klo 18. Heille varmaan tulossa "illemmalla" syöjiä lisää

Riverlady

• Vieras
Mäkin voisin tulla tänne, koska tää on 5.12. yhteydessä täällä mainituista ruokapaikoista luultavasti paras. Mua ei haittaa oli kellonaika alkaen 18 tai 19.

windmillsw

• Vieras
Viisi ilmoittaunuttta (minä mukaanlukien).
Vahvistan keskiviikko illalla lopullisen määrän.
Kiva nähdä.
Pidetään munkin puolesta pöytä jo klo 18.00.

PS. katsotaan sit jos fiilis, tilanne yms on sopiva ja sulla lovelypvc28 jotain meikkejä ja siveltimiä mukana, etä loihditaanko jotain silmiisi...
Ergonomian suhteen olen ollut tarkka ja toki omat siveltimet ja värit osa mua, mutta sellainen kevyehkö sun systeemeillä voi ehkä tulla kyseen, jos siltä silloin tuntuu...

Pian nähdään
w

windmillsw

• Vieras
Pöytävaraus vahvistettu.
Varasin 7:lle hengelle jos tulee vielä pari viimetinkaan.
Varaus on klo 18.00.
nam
windis

neitiH

• Vieras
*kevyesti kiinnostunut nyt kun viestiketju huomattu*

Brb.

vorona

• Kanta-asiakas
  • Kiltti mutta kivulias
  • Galleria
Samma här, siis NeitiH:n kans. Huomenna clousaan/vetäydyn

Patajätkä

• V.I.P.
  • Elämä on liian lyhyt - Olla nauttimatta siitä.
  • Galleria
Tyhmän pitää kysyä kun ei muuten ymmärrä.
Onko tämä tarkoitettu enemmän ensikertalaisille vaiko ruokalistan takia erilliset etkot n 100m toisistaan?
http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=12455.msg221091;topicseen#new

isabella

En ole tulossa tänne sen enempää kuin toisillekaan etkoille. Mutta kyllä kai jokainen saa järkätä etkoja, jatkoja tai mitä hyvänsä kissanristiäisiä muiden järkkäilystä tai ravintoloiden ruokalistoista riippumatta? Kummatkaan etkot eivät ole sen virallisemmat, ihmiset osannevat itse valita kumpiin haluavat mennä. Eikö se ole vain hyvä että porukalla on intoa järjestää erilaisia häppeningejä :)

Patajätkä

• V.I.P.
  • Elämä on liian lyhyt - Olla nauttimatta siitä.
  • Galleria
Isabella:
Toki.
Tuli vaan itselle valinnanvaikeus. Kivoja ihmisiä molemmissa ;)

Hyvä vaan että on intoa ja Sävelessähän on perinteeksi muodostuneet etkot.
Samoin kuin Rossossa ollut aijemminkin iltsenäisyysbileiden 'varjo illallinen' heille jotka ei syystä tai toisesta mene Wäiskiin syömään.

;) :love:

windmillsw

• Vieras
Tyhmän pitää kysyä kun ei muuten ymmärrä.
Onko tämä tarkoitettu enemmän ensikertalaisille vaiko ruokalistan takia erilliset etkot n 100m toisistaan?
http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=12455.msg221091;topicseen#new

Tämä syntyi ihan spontaanisti siitä kun näin Sindexin Rosson ketjussa keskustelua, että ruokalistalta ei välttämättä saa vegaanille sopivaa ateriaa.
Ei ole sen kummemmin aloitteiljoille tms.
Pienituloisena kun/jos sijoitan rahaani, ruoan täytyy olla maukasta, laadukasta ei ketju-ruokaa. Pienituloisena ja kranttuna Wäiskin illalinen ei myöskään houkuttele.
Sävel on viihtyisä, keittiö monipuolinen ja ruoka-annokset huippua hinta/laatusuhde.
Mitään eripuraa ei siis ole ollut tarkoitus haalia, vaan valinnanmahdollisuuksia ruokalistan puitteissa  :P
Arvelin kyllä tästä keskustelua syntyvän...

En olllut varma edes lähdenkö bileisiin kun ruokapaikkaa kyselin. Mutta nyt saan kimmokkeen olla messisssä.
Muutoin olisin saattanut jäädä mukavuudenhaluisena kotiin.

Vielä mahtuu. Ei hätiä...

windmillsw

• Vieras
Pöytävaraus muutettu takaisin 10:lle hengelle

Eli tervetuloa kaikki "ehkä" ihmiset "seinältä" ja yksäreillä tulleet.
Yksi varapaikka on siinä vielä

windis

Zart

Tulossa :)