Kirjoittaja Aihe: Oulun baarimiitissä pahoitetaan mieliä ke 2.12. klo 18-  (Luettu 9922 kertaa)

Pikkusaurus

• Baarikärpänen
  • Sluttle
  • Galleria
Oli kyllä ensikertalaisellakin kivsua, ei onneksi edes kiusattu!  Siis paljoa... silleen sopivasti että mieleni pahoitin.
Ihan hyvkn pääsi ujompikin joukkoon mukaan :)

Hra K

jäi paha mieli
se kaiken myrkyn nieli

Dark Foxi

• Baarikärpänen
  • Onks toi paskaa taivaalla vai revontulia?
  • Galleria
Oli kyllä ensikertalaisellakin kivsua, ei onneksi edes kiusattu!  Siis paljoa... silleen sopivasti että mieleni pahoitin.
Et siis pahoittanut mieltäsi,kun vein sinut pimeään koppiin?!  >:D

Pikkusaurus

• Baarikärpänen
  • Sluttle
  • Galleria

Mulla taisi jäädä siitä niin paljon traumoja että suljin sen pois mielestä! Ja sitä mindfuckin määrää kun olitkin vielä kaiken lisäksi kaima! Nyt kyllä jää Inception kakkoseksi :D

Dark Foxi

• Baarikärpänen
  • Onks toi paskaa taivaalla vai revontulia?
  • Galleria

Mulla taisi jäädä siitä niin paljon traumoja että suljin sen pois mielestä! Ja sitä mindfuckin määrää kun olitkin vielä kaiken lisäksi kaima! Nyt kyllä jää Inception kakkoseksi :D

>:D >:D >:D >:D Mä voin olla se evil-side

minikettu

• Kanta-asiakas
  • Prumm prumm!
  • Galleria
Nyt mieleni niin pahasti ja syvästi pahoitin,että itkin itseni uneen. Kettu vois opetella pitää näpit kurissa, tai muuten saa sotamaalauksen jälleen poskellensa >:C Ei viattomia saa kutitella.

Höh! Viattomia täällä syytetään. Ne oli ne muut kun kutitti, minä vaan yritin! Ihan täysin ja kokonaan olen syytön ynnä viaton, ja nyt kyllä niin mieleni pahoitin  :(
Sotamaalaus oli kiva!

Pikkusaurus

• Baarikärpänen
  • Sluttle
  • Galleria

>:D >:D >:D >:D Mä voin olla se evil-side

Okei, mie voin olla se hyvispuoli joka ei kuitenkaan ole nössö vaan tosi nokkelakin! Mie kuitenkin taioin valoa sinne pimeään koppiin 8)

curdom

Onkohan mitään miittejä tulossa joulun pyhien aikoihin? Saattaisi jopa töistä irrota lomapäiviä ;)

Hra K

Jos pökkii ajat, niin sen kuin järkkäät yhden lisää. Jos homma toimii niin ilmapiiri on hyvin hedelmällinen nyt pienelle pioneerihengelle. Meillä ei ole Virallista Pervokorttia vaan jokainen toimii kuten parhaaksi näkee. Viikonlopputapahtumassa olsi kovasti järkeä ja minusta voisi noista klubien järkkäiyistä keskustella kun emme tahdo enää oikeasti mahtua noihin pienempiin tiloihin. Klubilla siis vanhat pervopiiripervot tarkoittavat yhdistyksen nimissä tehtyjä kevyehköjä tapahtumia, jotka ovat kaikille avoimia jossain julkisessa paikassa usein pienellä maksulla sisään. Näistä voisi tehdä toiaan oman keskustelunsa.

K

hihaton

• V.I.P.
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Onkohan mitään miittejä tulossa joulun pyhien aikoihin? Saattaisi jopa töistä irrota lomapäiviä ;)
Mää oon joulun yli varattu, joten en uskalla luvata. Jos joku haluaa järjestää niin antaa mennä!