Kirjoittaja Aihe: Oulun baarimiitissä pahoitetaan mieliä ke 2.12. klo 18-  (Luettu 9925 kertaa)

TEGAMi

• Vieras
Sinänsä pitäis olla ilonen, että on miitti päivä.. mutta työt pilaa taas kaikki. Valikoin vaatteitakin puoli tuntia ja tajusin ettei paikalla oo enää ketään ko tuun 20 jälkee. Miksi tuun? Vittuillakseni Isännälle  >:D sit mä itken siellä lasin ääressä puhumatta kenellekään kuinka kotiin vituttaa mennä ko seuraavana aamuna 6ksi taas töihin. Ja vittu on.

cristine

• Vieras
Minä kuulin vähä huhuja,että kalenteri saattais olla jo tänään miitissä. Jos siis haluatte sen kalenterin niin varatkaa mukaan 15€ käteistä

hihaton

• V.I.P.
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Minua loukkaa tällainen kaupallinen hapatus ja vaadin korvauksia mielipahasta!

cristine

• Vieras
Jahas tulikin yllättävää mielipahaa ja kalenterien saanti siirtyy viikolla. Pahotetaa kaikki mielemme tästä nyt sitte oikein porukalla

hihaton

• V.I.P.
  • Galleria
Jahas tulikin yllättävää mielipahaa ja kalenterien saanti siirtyy viikolla. Pahotetaa kaikki mielemme tästä nyt sitte oikein porukalla
No nyt ainakin vaadin korvauksia! Kaupallisia korvauksia!

cristine

• Vieras
No nyt ainakin vaadin korvauksia! Kaupallisia korvauksia!
Niitä voi toivoa joulupukilta. Korvatunturille ku kirjottaa nii menee melkee oikeaa osotteesee

DrDDR

Minä niin mieleni pahoitin, etten edes tiedä tulenko paikalle vai en (se nukkuja on ollut nyt hereillä jo kahtena iltana).

Macy

• Vieras
Olen pahoillamielin seissyt homokaasussa koko päivän, niin en voi ottaa riskiä että tulen vahingossa ilostuttamaan jonkun iltaa. Pysyn siis kotona.

hihaton

• V.I.P.
  • Galleria
Olen pahoillamielin seissyt homokaasussa koko päivän, niin en voi ottaa riskiä että tulen vahingossa ilostuttamaan jonkun iltaa. Pysyn siis kotona.
No tästä se vasta paha mieli tulikin  :'(

Lähden kostoksi syömään pahaa ruokaa Roosteriin ennen miittiä, katotaan sitte kuka on homokaasussa!

Hra K

On tämä nyht ihan perseestä ja syvältä, että keskellä viikkoa mennään juomaan etanolia keskelle kaupunkia. Ja missä seurassa! Kaiken maailman luonnonoikut ja nyrkin perseeseentunkijat repostelevat keskenään. Eikös se nyt riitä että homot saa liikkua vapaana niin sitten vielä pitää levitellä kaikki loputkin perversiot kaikkien silmien eteen. Pitäisi ruoskia torilla koko sakki!

Kyllä nyt tulin niin pahalle mielelle, että ei tässä auta kun mennä baariin ja odottaa, että joku tulee silittämään henkiset kuhmut sileiksi kuin poliitikon aivokuoren konsanaan. Voihan paheiden penslaus sentään.

Demdem

• Vieras
Koska kukkomiitti.

Pinky

• Baarikärpänen
  • Tämmönen vaan
  • Galleria
Kiitokset kaikille mielensä pahoittajille joitten seuraan saatiin liittyä. T: Pinky & Ulf

TEGAMi

• Vieras
Kahdesti pohdin etten olisi paikalle ilmaantunut. Mutta kannatti taas. Uusi ihania immeisiä ja wanahoja kasvoja. Kyllä nyt jaksaa perj... huomiseeb odottaa! ^^

Dark Foxi

• Baarikärpänen
  • Onks toi paskaa taivaalla vai revontulia?
  • Galleria
Nyt mieleni niin pahasti ja syvästi pahoitin,että itkin itseni uneen. Kettu vois opetella pitää näpit kurissa, tai muuten saa sotamaalauksen jälleen poskellensa >:C Ei viattomia saa kutitella.
Jees kiitokset taas kaikille. Seinäruusu.. siis seinähorsma kiittää ja kuittaa.
Ps. Hyi helvetti alennusolut oli pahaa x.x

Mr Glencairn

• Vieras
Pahoitin niin mieleni kun meno oli lämminhenkistä ja porukkaa paljon. Istumapaikkakin irtosi tappelematta. Oli mukavaa ja useat baariprofiilit saivat itselleen kasvot. Varmaan järjestän Oulun vierailuni niin että toistekin olen miitissä paikalla. Kiitos pervot  :)