Kirjoittaja Aihe: Oulun baarimiitissä pahoitetaan mieliä ke 2.12. klo 18-  (Luettu 9928 kertaa)

Mimiel

• Vieras
Voin yrittää kehittää kunnon känkkäränkän keskiviikoksi, jotta voin vaan tiuskia ja pahoittaa mieleni siitä, että kiukuttaa eikä kukaan tykkää minusta. Ja sitten Herra voiki raahata minut leteistä kotia ja vähän kurittaa...

heinrich

• Vieras
https://www.youtube.com/watch?v=4H2zATzGFjo

Saatavissa myös kotomaankielinen versio.
Livenä  tosin :)

TEGAMi

• Vieras
Mun pitäis olla 20 asti tunkemassa aaseille porkkanoita, banaania, omenoita ynnä muita mieleen juolahtavia hedelmäisiä ja kasvismaisia juttuja valikoitaviksi. Niin ja pitää varmaan kassallekin mennä hymyilemään ja toivottelemaan hyviä joulun odotuksia. Ihan ******! Mut jos jaksan niin oon ainaki väsynyttä ja tosi murheellista ja kiukkusta seuraa. Hox. Jos jaksaa. Perjantaina jaksaa, ainakin.

jano

Katsotaanpas jos täältäkin päästäis taas paikalle! Ei kyllä millään malttais olla poiskaan. Voi kyllä olla että vähän myöhästyn aloituksesta.

Ariette

• Kanta-asiakas
  • Täh? En tajunnu!
  • Galleria
Kyllä minä niin mieleni pahoitin kun kuulin pervojen pitävän taas baarimiittiä.

Brade

Pahoitin kyllä mieleni herätessäni, kun ei ollutkaan keskiviikko. Onneksi Darth Vader suklaajoulukalenteri auttoi tässä.

Mimiel

• Vieras
Kyllä mie nyt mieleni niin pahoitin ku mulla ei oo joulukalenteria :c

Pikkusaurus

• Baarikärpänen
  • Sluttle
  • Galleria
Kyllä minä nyt mieleni kovin pahoitin kun en keksinyt mitään millä mieltäni pahoittaa.

hihaton

• V.I.P.
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Kyllä minä nyt mieleni kovin pahoitin kun en keksinyt mitään millä mieltäni pahoittaa.
Älä huoli, voin kertoa sulle vitsejä niin kauan että jokin niistä pahoittaa mielesi. Se on mun erikoisalaa.

Pikkusaurus

• Baarikärpänen
  • Sluttle
  • Galleria
Älä huoli, voin kertoa sulle vitsejä niin kauan että jokin niistä pahoittaa mielesi. Se on mun erikoisalaa.

Huh, mikä helpotus. Vaikka kyllä minä vähän jo pahoitin kun mieltäni haluat vitseillä pahoittaa.

Mimiel

• Vieras
Hihattoman vitsit on kyllä laatukamaa! Samaan aikaan ällöttää ja naurattaa x3

alice

Pahotan mieleni siitä etten taaskaan pääse miittiin, en tänä vuonna enää ollenkaan :(

n00bba

Ja mä oon kuullut jotain huhuja, että joulukin olisi perutettu...

cristine

• Vieras
Minä ainakin pahoitan mieleni nyt jo etukäteen kun miittiin on niin pitkä aika vielä

BlankDrop

• Vieras
Aamulla tuntu hyvältä lähtee kouluun. Nyt vituttaa!

Tulen jakamaan vitutustani sinne huomenna. Evvarmaan puhu kellekään.