Kirjoittaja Aihe: Oulun baarimiitissä pahoitetaan mieliä ke 2.12. klo 18-  (Luettu 9940 kertaa)

hihaton

• V.I.P.
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
On taas aika istua yrmeinä nurkassa ja jurottaa porukalla!

Kuten kaikissa aiemmissakin miiteissä, ihmiset käyvät paikalla, istuvat hiljaa ja tuijottavat lasiinsa, minkä jälkeen jokainen lähtee kotiin. Vettä sataa ja kaikkia vituttaa.

Tälläkin kertaa aloitamme mielten pahoittamisen Cafe Roosterin alakerrassa klo 18, ja allekirjoittanut lupaa mulkoilla kaikkia ilkeästi ainakin klo 20 asti. Koska keskiviikosta on pitkä matka viikonloppuun molempiin suuntiin, se on ekstrahyvä päivä pahoittaa mielensä. Kylmäkin siellä on ja tuulee ja joulustressi ja on tämä saatana työmaa. Viinaakin pitää juoda.

Kaikkii muut miittaajat ovat ihan tyhmiä kakkapäitä ja niillä on rumat sukat. Niiden jututki on ärfyttäfiä ja naamat ihan fitufta. Ei kannata tulla ollenkaan, vaan jäädä murjottamaan kotiin. Ei siellä kuitenkaan olisi kivaa.

Muistakaa myös pahoittaa mielenne tästä viestistä!

heinrich

• Vieras
Ooh...
Saanko kerrankin loukkaantua internetissä?
Minäkin?

Olen kuullut näistä mielensäpahoittajista...
Pakko tulla hei tsekkaan, et onk se hei sulta pois...
...
Kolme pistettä on muuten ärfyttäfiä kanf...

Siis.. (oho... Vaan kaks...)
Jos ei oo duunii...
Tai jotain muuta settii...
Tiättex...

Dark Foxi

• Baarikärpänen
  • Onks toi paskaa taivaalla vai revontulia?
  • Galleria
On taas aika istua yrmeinä nurkassa ja jurottaa porukalla!

Kuten kaikissa aiemmissakin miiteissä, ihmiset käyvät paikalla, istuvat hiljaa ja tuijottavat lasiinsa, minkä jälkeen jokainen lähtee kotiin. Vettä sataa ja kaikkia vituttaa.

Tälläkin kertaa aloitamme mielten pahoittamisen Cafe Roosterin alakerrassa klo 18, ja allekirjoittanut lupaa mulkoilla kaikkia ilkeästi ainakin klo 20 asti. Koska keskiviikosta on pitkä matka viikonloppuun molempiin suuntiin, se on ekstrahyvä päivä pahoittaa mielensä. Kylmäkin siellä on ja tuulee ja joulustressi ja on tämä saatana työmaa. Viinaakin pitää juoda.

Kaikkii muut miittaajat ovat ihan tyhmiä kakkapäitä ja niillä on rumat sukat. Niiden jututki on ärfyttäfiä ja naamat ihan fitufta. Ei kannata tulla ollenkaan, vaan jäädä murjottamaan kotiin. Ei siellä kuitenkaan olisi kivaa.

Muistakaa myös pahoittaa mielenne tästä viestistä!

Mä pahoitin jo mieleni,että mua tuijotetaan pahalla ;___;

Neiti Heinänen

• Vieras
En tiedä tulenko paikalle kun te kaikki ootte taas niin marttoina.. Nyyh.

Macy

• Vieras
Kuulostaa nyt vähän siltä, et olisi Otolle töitä.

Ms. M

• V.I.P.
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Paikalle en pääse, mutta hihattoman tekstissä loistaa yksi klassisista tuubipätkistä. Sopinee tähän maanantaitunnelmaan oikein hyvin. https://youtube.com/watch?v=xuywUEdkvTM   :))

hihaton

• V.I.P.
  • Galleria
Paikalle en pääse, mutta hihattoman tekstissä loistaa yksi klassisista tuubipätkistä. Sopinee tähän maanantaitunnelmaan oikein hyvin. https://youtube.com/watch?v=xuywUEdkvTM   :))

Arvasin että joku sen sieltä bongaa!

Mutta kyllä minä niin  mieleni pahoitin kun et tulekaan miittiin.

Demdem

• Vieras
Tulen pahoittamaan mieleni :<

Pikkusaurus

• Baarikärpänen
  • Sluttle
  • Galleria
Kyllä mie ajattelin myös uskaltaa tulla pahoittamaan edes mieleni :(

hihaton

• V.I.P.
  • Galleria
Hyvä! Muistat sitten jurottaa nurkassa, täällä ei hauskanpitoa sallita. Kannattaa aloittaa otsaryppyjen kerääminen jo nyt.

Pikkusaurus

• Baarikärpänen
  • Sluttle
  • Galleria
Hyvä! Muistat sitten jurottaa nurkassa, täällä ei hauskanpitoa sallita. Kannattaa aloittaa otsaryppyjen kerääminen jo nyt.

Muistan toki. Sallitaanko välillä vessaan poistumaan jos tirauttaa pari kyyneltä samalla? Sama koskee myös baaritiskiä.

hihaton

• V.I.P.
  • Galleria
Muistan toki. Sallitaanko välillä vessaan poistumaan jos tirauttaa pari kyyneltä samalla? Sama koskee myös baaritiskiä.
Kunhan muistat tuijottaa vessan peiliä ja baarimikkoa vähintäänkin murhaavasti. Ja lähetät jonkun ilmaisjakelulehden tekstiviestipalstalle valituksen häiriköivistä ravintolan asiakkaista.

Ms. M

• V.I.P.
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria

Se on tuo välimatka ja vr:n hinnoittelupolitiikka joka estää. Ja se, että moon vähä ujo. Mut jospa ensi vuonna jossain välissä tulis ja heittäis niin huonoa läppää, että sais porttarin. :D

Dark Foxi

• Baarikärpänen
  • Onks toi paskaa taivaalla vai revontulia?
  • Galleria

Se on tuo välimatka ja vr:n hinnoittelupolitiikka joka estää. Ja se, että moon vähä ujo. Mut jospa ensi vuonna jossain välissä tulis ja heittäis niin huonoa läppää, että sais porttarin. :D

Mä oon yrittäny,enkä oo onnistunu  :'(

hihaton

• V.I.P.
  • Galleria
heittäis niin huonoa läppää, että sais porttarin. :D

Trust me, täällä on yritetty. Oon hyvin vakuuttunut siitä, ettei tuohon mestaan voi saada porttikieltoa, tai sitten me ollaan muuten vaan niin mukavia. Niillä jutuilla, mitä miiteissä keskimäärin heitellään, pitäis päästä vähintäänkin putkaan.

Mutta ehkä ensi kerralla, jos ollaan oikein yrmeinä ja tiuskitaan toisillemme.