Kirjoittaja Aihe: Pervot pikkujoulut JKL:ssä?  (Luettu 3755 kertaa)

tiikki

• Vieras
Pervot pikkujoulut JKL:ssä?
« : 29.11.2015, 17:55 »
Keitä kiinnostaisi kinkyhenkiset pikkujoulut Jyväskylässä 5. tai 12. joulukuuta?

Jos osallistujia löytyy niin ne voitaisiin järjestää meillä (tiikki + Kettu vinossa). Päätös järjestämisestä ja päivämäärästä ilmoittautumisinnostuksen perusteella 3.12 torstaina, eli ilmoittautumaan.

Tiikki
« Viimeksi muokattu: 29.11.2015, 18:28 kirjoittanut tiikki »

Draugo

Vs: Pervot pikkujoulut JKL:ssä?
« Vastaus #1 : 29.11.2015, 18:03 »
Saatan harkita jos keksin mihin jään nukkumaan. Jos kaveri ei olis just lähteny pidemmälle lomalle ulkomaille niin olisin saattanu päästä sinne mutta nyt pitäis järjestää jotain muuta.

Kharon

• Asiakas
  • **
  • Puukot löytyy yöpöydän laatikosta
  • Galleria
« Vastaus #2 : 30.11.2015, 00:15 »
Tulisin paikalle, jos teidän luona niin joutuisin hieman miettimään matkustamista kämpiltä sinne, mutta kyl mä jotain keksisin.

Kettu vinossa

• Vieras
« Vastaus #3 : 01.12.2015, 13:46 »
Tulisin paikalle, jos teidän luona niin joutuisin hieman miettimään matkustamista kämpiltä sinne, mutta kyl mä jotain keksisin.

Bussi kulkee hyvin lähelle.

Nostan tätä ketjua ylöspäin, sillä jos joku tahtoisi tulla tapaamaan Kettua ja tiikki-karhua, niin vielä ehtii ilmoittautua. Huonoja elokuvia, lautapelejä tai jotain muuta mitä nyt sattuu mieleen juolahtamaan. Baarikaappikin on käytettävissä, kunhan tuo itse lantringit.

MariaAndromeda

« Vastaus #4 : 01.12.2015, 20:34 »
Mua saattaisi kiinnostaa :) Mulla on ollut ilo tutustua muutamaan paikalliseen pervoon tässä nyt syksyn mittaan, joten ehkäpä saattaisin naamaani näyttää vähitellen muillekin. Molemmat päivät vaan on itselleni pikkuisen huonoja, joten ilta ei kovin myöhäiseksi voi mun osaltani venyä, mutta kylläpä sitä varmaan pistäytymään ehtisi.

Millaisiakos pelejä Tiikki ja Kettu muuten tykkää pelailla?

Draugo

« Vastaus #5 : 01.12.2015, 20:43 »
Mulle käy kumpi tahansa päivä. Kait sitä jotain saa sumplittua. Saako kysyä missä päin Jyväskylää teidän kämppä sijaitsee (kaupunginosa riittää hyvin) niin pystyy vähän tarkemmin miettimään missä nukkuu.

tiikki

• Vieras
« Vastaus #6 : 01.12.2015, 21:18 »
Osoite:
Varsinaisen osoitteen lähetän yksityisviestillä, mutta bussi 27 on oikea bussi ja kaupunginosa on Seinäjoelle vievän tien eteläpuolella.

Peleistä:
Laudalla melkein mitä vain, korttipelejä, WIIIIIIIIIIIIIIIIII (+ muita konsoleita, mutta hauskimmat porukkapelit löytyy WII:llä.)

Aikataulusta:
Aloitetaan varhain ja lopetetaan myöhään.

Tiikki

MariaAndromeda

« Vastaus #7 : 01.12.2015, 21:34 »
Okei, no mä ainakin olen innostunut niistä peleistä, jos vaan jätetään Trivial Pursuitit, Kimblet, Afrikan tähdet :)) ja sen semmoiset väliin. Meiltä löytyy myös jonkun verran lautapelejä, osa pidempiä ja strategisesti haastavampia, osa taas nopeita, kepeitä ja helppoja. Otan mukaan, jos tarvitaan :)

tiikki

• Vieras
« Vastaus #8 : 02.12.2015, 17:26 »
Pidetään pikkujoulut nyt tulevana lauantaina, aloitetaan 16:00 ja jatketaan siihen asti kun paikallaolijoilla on hauskaa.

Kasaammeko iltaa varten häpeäpaalun vai joulukuusen? Vai peräti molemmat :)

Draugo

« Vastaus #9 : 03.12.2015, 14:52 »
Otin airbnb:stä kämpän yöksi. on kohtuullisen kävelymatkan päässä tapahtumasta. Kämpässä on kaksi sänkyä, eli jos joku haluaa sinne tunkea juhlien jälkeen niin mielellään otan jonkun jakamaan kuluja :)

Varsinaisista juhlista, onko toiveita tarjottavasta (syötävä, alkoholi...) mukaan otettavaksi? Mulla ei hirveesti mitään ryhmäpelejä ole mutta Great Dalmuti löytyy ja sehän suorastaan kehottaa kinkyyn pelitapaan :D

Kettu vinossa

• Vieras
« Vastaus #10 : 03.12.2015, 16:03 »
Varsinaisista juhlista, onko toiveita tarjottavasta (syötävä, alkoholi...) mukaan otettavaksi? Mulla ei hirveesti mitään ryhmäpelejä ole mutta Great Dalmuti löytyy ja sehän suorastaan kehottaa kinkyyn pelitapaan :D

Tarkoitus on lähinnä hankkia jotain naposteltavaa tarjolle (popcorn, yms), mutta ei naposteltavaa koskaan liikaa ole, joten saa tuoda omia (ruokarajotteidensa mukaan). Keittiötä saa käyttää, jos haluaa kokkailla itselleen jotain tukevampaa syömistä.

Alkoholilliset juomat löytyy melkein mihin tahansa drinkkiin talon puolesta, mutta lantrinkeja ei ole juuri mitään, joten jos on joku drinkki mielessä johon tarvitaan alkoholitonta, niin kannattaa hankkia se alkoholiton itse. Huom: Oluita, lonkeroita, siidereitä ja viinejä emme harrasta, joten jos niitä on oltava, hankkikaa itse.

Ottakaa pelejä mukaan oman harkinnan mukaan.

Kettu vinossa

• Vieras
« Vastaus #11 : 06.12.2015, 12:40 »
Kiitokset kaikille osallistuneille! Katsottiin Nurse 3D, jonka pääosan esittäjäksi sopisi kuka tai mikä tahansa paremmin kuin Paz de la Huerta, sekä Mel Brooksin filmejä. Ja juteltiin nörttejä.  8)

Draugo

« Vastaus #12 : 06.12.2015, 13:11 »
Oli hauskaa. Tulen käymään uudestaankin jos järjestätte jotain illanistujaisia. Varsinkin jos saa jäädä sohvalle nukkumaan :D

Kettu vinossa

• Vieras
« Vastaus #13 : 06.12.2015, 14:44 »
Oli hauskaa. Tulen käymään uudestaankin jos järjestätte jotain illanistujaisia. Varsinkin jos saa jäädä sohvalle nukkumaan :D

Jatkossa sohvapaikat voi varata etukäteen. Niistä saa tarvittaessa levitettyä kaksi parisänkyä.  8)

Kharon

• Asiakas
  • **
  • Puukot löytyy yöpöydän laatikosta
  • Galleria
« Vastaus #14 : 06.12.2015, 18:51 »
Kiitoksia munkin puolesta, vielä enempi siitä, että sain illan venyttyä jäädä sohvalle nukkumaan. Oli mukavaa keskustelua ja seuraa, jos jotain täällä tas järjestellään niin varmaan naamaani näytän.