Baarin kannatusmaksut
Mielestäni tämä aihe on hyvä keskustelunaihe. Ja vaikken henkilökohtaisesti tunne tarvetta, tai halua, kuvata julkisemmin omia seksuaalisuuteni tuntoja ja virtoja, niin en näe mitenkään omituisena etteikö joku toinen voisi ja haluaisi. Ja eikö voisi myös kyseenalaistaa sitä mikä tällä hetkellä vallitsee. Jokainen puhukoon puolestaan, vaikka samalla se aina tarkoittaa että puhuu myös sen kategorian ja ryhmän suulla johon joko itse katsoo tai muut katsovat kuuluvan.
Ei varmaan sessiosubeissa (eikä Dee-ihmisissä) olekaan mitään vikaa, mutta EHKÄ taustaoletuksena on se, että kaikki muu kuin "vain" sessiopohjainen BDSM, on arvokkaampaa ja tavoiteltavampaa. Itse asiassa minulle henkilökohtaisesti asia on juuri niin, mutta toivoakseni en arvota ihmisiä sen perustella.
Tämä menee nyt ihan offtopiciksi mutta miten määritellään sessiopohjainen tai muu BDSM? Pitääkö olla parisuhde että se ei ole sessiosuhde? Asua saman katon alla? Olla valtasuhteet voimassa 24/7? Entä jos näin on mutta ei ollakaan parisuhteessa ja tavataan lähinnä session merkeissä? Onko silloinkin sessiosubi?Onko sillä ylipäätään jotain väliä? Onko sessiosuhde jotenkin vähemmän aito? Vähemmän arvokas? Entä jos alistuminen siinä hetkessä on aitoa ja todellista? Tai entä jos se onkin leikkiä? Miten ihmeessä tämä voi olla kenenkään suhteeseen kuulumattoman, ulkopuolisen ongelma?
Ja Pip: jokainen on sosiaalisesti myös jotakin muuta kuin ihana individualistinen itsensä vaikka kuinka puhuu vain omasta puolestaan. Jos siltä haluaa välttyä niin sitten kannattaa pidättyä kaikenlaisesta itsensä kategorisoinnista julkisesti yhtään mihinkään ryhmään, tai olla ihan vain hiljaa.
Lainaus käyttäjältä: Chmlnidae - 04.12.2015, 00:23Ja Pip: jokainen on sosiaalisesti myös jotakin muuta kuin ihana individualistinen itsensä vaikka kuinka puhuu vain omasta puolestaan. Jos siltä haluaa välttyä niin sitten kannattaa pidättyä kaikenlaisesta itsensä kategorisoinnista julkisesti yhtään mihinkään ryhmään, tai olla ihan vain hiljaa.Täällä ei käsittääkseni ketään muuta ole suoranaisesti kategorisoitu puuhapeteksi, kuin minut, eikä kukaan muu ole sitä "arvonimeä" näin ylpeydellä ole ollut vastaanottamassakaan, niin kai mä sitten puhun kaikkien puuhapetejen suulla. Vähän vakavammin: Alunperin tuon piti olla solvaus, mutta se taisikin osua omaan nilkkaan, koska täällä mä edelleenkin porskutan. Mitä kaikkea tämän ulkopuolisen lokeroinnin sisälle sitten kuuluukaan, niin en lähde sitä avaamaan, vaikka juuri sitä tässä kolumnin kommentoinnissa toivotaankin. En tee sitä kettumaisuuttani, enkä tahallani jätä kertomatta. Selitys on niinkin yksinkertainen, että jokaisen kokijan kanssa se on erilainen. Saan hirveästi itselleni siitä, että toinen antautuu minulle ehdoitta. Se jos mikä on luottamusta ja toisaalta taas antaa täyden vastuun. Sen kanssa mä elän. edit: ajatusvihree
Lainaus käyttäjältä: submit - 04.12.2015, 00:00Ei varmaan sessiosubeissa (eikä Dee-ihmisissä) olekaan mitään vikaa, mutta EHKÄ taustaoletuksena on se, että kaikki muu kuin "vain" sessiopohjainen BDSM, on arvokkaampaa ja tavoiteltavampaa. Itse asiassa minulle henkilökohtaisesti asia on juuri niin, mutta toivoakseni en arvota ihmisiä sen perustella.Millä tavoin se on arvokkaampaa? Siksikö, että se jotenkin vaatisi enemmän ihmiseltä? Minä en oikeasti ole koskaan käsittänyt 24/7 ns.jalustalle nostamista. Se on vain yksi tapa minusta. Ei millään tavoin arvokkaampaa. Vaatii paljon ihmiseltä olla 24/7-suhteessa. Mutta vaatii se myös aika helkkarin paljon heittäytyä sessioon ja sen jälkeen taas palata "takas maan pinnalle". Jo 24/7 sanominen arvokkaammaksi on arvottamista.
Jos ei alistu täysin ja totaalisesti kaikilla mahdollisilla elämän osa-alueilla 24/7 ei ole truusubi vaan pelkästään leikkivä karkkikauppailija, joka siis myös sessiosubina tunnetaan. Ei kukaan todellinen truumaster halua sellaista vaivoikseen.