Baarin kannatusmaksut
Oikeastaan meillä ei näytä olevan olemassakaan sellaista vakiintunutta kulttuuria, jossa dominoiva ja/tai sadistinen ihminen kuvattaisiin haluttavana ja eroottisena.Eroottiseen kuvastoon kuuluu perinteisesti paljas pinta, mutta sitä eivät dominoivat ja sadistit juuri vilauttele. Dominoivien/sadististen naisten dresscode näyttää olevan selvästi peittävämpi kuin alistuvien, eivätkä nämä ainakaan julkisesti pikkuhepeneissä keikistele.
Ole kiltti ja anna minun katsoa kuvia sinusta eroottisimmillasi. Kun sinun kehosi on paljastettu, ja paljaana on se niin monen mielestä vääränlainen himo sinussa. Halu tehdä minulle kipeää, halu laittaa minut nöyrtymään. Anna minun kiihottua ja himoita sinua siinä kuvassa, vaikka emme ehkä koskaan tapaisikaan. Kerro minulle miltä se tuntuu. Kerro, miten adrenaliini syöksyy sinun ranteisiisi, kun päätät että nyt sinä lyöt. Mitä sinussa tapahtuu, kun minun huutoni uppoaa sinun ihoosi. Kerro, miten sinä koet itsesi kun sinulla on kaikki se valta käsissäsi. Puhu sinun kehollasi, älä minun.
truemasterit, ei juuri halua itseään eikä tunteitaan ja tuntemuksiaan esitellä, tai ainakaan perustella dialogisesti. Ihan riittää se miten kyseinen kategoria itse koetaan (muut taitavat arvioida kyseisen kategorian hieman eri tavalla, tai ainakin arvottaa sen toisin).
Lainaus käyttäjältä: Chmlnidae - 03.12.2015, 08:50truemasterit, ei juuri halua itseään eikä tunteitaan ja tuntemuksiaan esitellä, tai ainakaan perustella dialogisesti. Ihan riittää se miten kyseinen kategoria itse koetaan (muut taitavat arvioida kyseisen kategorian hieman eri tavalla, tai ainakin arvottaa sen toisin).TRUEMASTERIT *korjaa*Jostain kummasta syystä, TRUEMASTEREILLA noita kumppaneita kuitenkin aina on, usein vieläpä useita ja pitkäaikaisia. Arvioijilla, niin, niillä ei, ja jos on, niin pakkaa jäämään kovin lyhytaikaiseksi nekin.IKRM