Baarin kannatusmaksut
Eikä tietysti myyttinen TruMaster ole ikinä toisten tarkastelun tai nautinnon kohde, vaan absoluuttinen tekijä joka hallitsee kaikkia tilanteita, mukaan lukien välikäden kautta internetissä tapahtuvat tilanteet. TruMaster ei ole tunteva tai edes ajatteleva olento, vaan universumin mandaattia toteuttava itseään syöttävä tapahtumaketju.
Lainaus käyttäjältä: Lmr01 - 01.12.2015, 12:49Eikä tietysti myyttinen TruMaster ole ikinä toisten tarkastelun tai nautinnon kohde, vaan absoluuttinen tekijä joka hallitsee kaikkia tilanteita, mukaan lukien välikäden kautta internetissä tapahtuvat tilanteet. TruMaster ei ole tunteva tai edes ajatteleva olento, vaan universumin mandaattia toteuttava itseään syöttävä tapahtumaketju.TRUEMASTER-kortti, ja vielä typolla, nyt vasta vaikka ollaan jo toisella sivulla keskustelussa. Näistä sais kivoja kuvia pikkusiskolle, reppanat ojentelemassa TRUEMASTER-korttia foorumilla. Vaikkapa oikein kollaasi, jossa ensimmäisessä kuvassa otetaan kortti esille, seuraavassa huulia lipoen sen käyttöä suunnitellaan ja kolmannessa kuvassa kortti ojennetaan toisella kädellä, toisen ollessa omissa housuissa.IKRM
reppanat ojentelemassa TRUEMASTER-korttia foorumilla. Vaikkapa oikein kollaasi, jossa ensimmäisessä kuvassa otetaan kortti esille, seuraavassa huulia lipoen sen käyttöä suunnitellaan ja kolmannessa kuvassa kortti ojennetaan toisella kädellä, toisen ollessa omissa housuissa.
Kyllä on rehellisyyden nimissä myönnettävä, että ainakin itselleni D.n pukeutumisella on merkitystä.Ainakin alkuunsa...Suhteen syventyessä garderobin merkitys vähenee.Eli ei sille "villasukka-Dominalle" alistuminen mitenkään erikoista olisi.Hän olisi jo paikkansa saavuttanut...
Oletko miettinyt koskaan, miksi se kohdallasi aina pelataan? Yleensä metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan.
Näistä sais kivoja kuvia pikkusiskolle, reppanat ojentelemassa TRUEMASTER-korttia foorumilla. Vaikkapa oikein kollaasi, jossa ensimmäisessä kuvassa otetaan kortti esille, seuraavassa huulia lipoen sen käyttöä suunnitellaan ja kolmannessa kuvassa kortti ojennetaan toisella kädellä, toisen ollessa omissa housuissa.IKRM
Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 01.12.2015, 14:35Oletko miettinyt koskaan, miksi se kohdallasi aina pelataan? Yleensä metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan. En ole, enkä koe tarvetta sille.Olen mitä olen.IKRM
Vakavammin, minusta on yksinkertaisesti kamalan epäreilu ja surullinen ajatus, ettei dominoivaa/sadistista seksuaalisuutta voisi käsitellä sellaisena kuin se oikeasti koetaan.
Nähtiin se jo tässäkin keskustelussa, se mihin Virikin viittasi, miten käy jos Dominoiva hiukankin raottaa itseään, se on korttia pöytään ja vielä alun perin asiaa kysyneeltä kiukuttelua siitä ettei nyt vaan tule itse sotketuksi mihinkään niin vastenmieliseen kuin Dominointi.
Silti minusta on aika paska diili, jos ei itse saa mitään muuta mielihyvää kuin sen, että tilanne pysyy hallinnassa eikä repsahda ranttaliksi Vakavammin, minusta on yksinkertaisesti kamalan epäreilu ja surullinen ajatus, ettei dominoivaa/sadistista seksuaalisuutta voisi käsitellä sellaisena kuin se oikeasti koetaan.
Toki soisin sen solvaamisenkin jätettävän tykkänään tekemättä puolin ja toisin, mutta se ei valitettavasti ole minun käsissäni se.
Lainaus käyttäjältä: pikkusisko - 01.12.2015, 16:35Toki soisin sen solvaamisenkin jätettävän tykkänään tekemättä puolin ja toisin, mutta se ei valitettavasti ole minun käsissäni se. Ollaan samaa mieltä edes jostain, solvaamisesta. Soisin myös, ettei joka ainoassa ketjussa solvattais TRUEMASTEREITA, mutta luulen että se toive ei tule toteutumaan ikinä.IKRM