Baarin kannatusmaksut
Tavallaan voin ymmärtää ettei IKRMn heitto ole "provo".. Toisaalta myös pikkusiskon vision "vain puolikkaista"...! Itselleni tuo psyykkinen ja henkinen "orgasmi".. kumpuaa kaiketi yhtä kokonaisvaltaisesti kuin subilleni..
Ajatus siitä, että Dominoiva olis halukas avaamaan itseään ja antamaan itsestään tuolla lailla julkisesti, vain sen vuoksi että subit sais kiihottua ja runkkailla, on minusta vaan niin kertakaikkisen huvittava, etten malttanut olla kyselemättä pikkusiskolta Dominoivien ajatusmaailman ymmärryksen perään.
Ilmeisesti aloittaja itse ajatteli vain dominoivia miehiä ja kaipasi miesten sielun elämää tarjolle? Koskapa niin täällä kuin aiemmillakin foorumeilla naiset ovat kirjoittaneet sessioistaan myös dominoivan näkökulmasta, kuten itsekin olen siellä blogini puolella, melkein tosijuttuja otsikon alla.
Mutta minun mielestäni dominoivien teksteissä ylipäätään usein painotetaan nimenomaan sitä omaa ajattelua session etenemisen kannalta sekä sitten niitä subin reaktioita ja tulkintoja niistä, kun taas alistuvat omissa teksteissään kertovat usein vuolaasti ja monin metaforin omista fyysisen kiihottumisen kokemuksistaan ja tunnereaktioistaan. En väitä, ettäkö tämä olisi mikään absoluuttinen, mustavalkoinen totuus, minä vain näkisin tässä tiettyjä tendenssejä jotka ihmetyttävät minua.
....että ei sen kuvaamiseen oikein oo mulla ainakaan sanoja.
Mitä vittua tässä ketjussa nyt oikee haetaan ?
Lainaus käyttäjältä: vorona - 01.12.2015, 12:42....että ei sen kuvaamiseen oikein oo mulla ainakaan sanoja.Iho repee irti kun peto haistaa veren ja haluaa upottaa likaiset hampaansa uhrin pelkoon.
TruMaster ei ole tunteva tai edes ajatteleva olento, vaan universumin mandaattia toteuttava itseään syöttävä tapahtumaketju.