Kirjoittaja Aihe: Kop kop. Kuka siellä? no Oulun kk- miittihän se taas. 4.12. klo 18.00  (Luettu 11509 kertaa)

TEGAMi

• Vieras
Yrittikö joku unohtaa Heinäsen piparit? En myönnä mitään..  ::)
et syö minun piparia, sitä on tarkoitus jakaa illalla ;)
Jakele piparis, mut yhden oon tehny varta vasten sulle..
Sit on ketuille, subeille yms räätälöityjä nallepipareita ja kisaapipareita. D:t saa tyytyä perus malliin  :P

Ariette

• Kanta-asiakas
  • Täh? En tajunnu!
  • Galleria
Kyllä mulla harmittaa kun jää jo toinen kuukausimiitti peräjälkeen välistä! Pipariakin ois tarjolla ja vaikka mitä :( Täytynee mussuttaa yksin pimeässä nurkassa piparia kunhan saat hoitolapset nukkumaan :(

mr Kalle

• OuSM
  • Asiakas
  • *
  • Kinky scene veteraani... OuSM:n kunniajäsen...002
  • Galleria
Kyllä mulla harmittaa kun jää jo toinen kuukausimiitti peräjälkeen välistä! Pipariakin ois tarjolla ja vaikka mitä :( Täytynee mussuttaa yksin pimeässä nurkassa piparia kunhan saat hoitolapset nukkumaan :(

Viikon päästä pikkujoulut?  8)

hihaton

• V.I.P.
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Onko pakko tulla kun laiskottaa ja peiton alla on ihanan lämmintä?
Tuu nyt, oot kuitenki palatessa sitä mieltä että kannatti lähteä.

Minä sulle hoitolapset ja piparin mussutukset näytän.

Macy

• Vieras
Olipas kertakaikkisen ihastuttava käsityökerho. Ensikerralla koetamme ristiin luomista.
Baari-martat :love:

Mursku

• Asiakas
  • **
  • Yhdistysdinosaurus
  • Galleria
Aina yhtä hölmöt jutut. Mutta pitäähän noita yhdistyksen nuoria naisia käydä aina katsomassa. (pervosetä)

TEGAMi

• Vieras
Jänö sai "piiskaa" ketun ja muidenkin pikkuisten puolesta.  >:D

Brade

Jänö sai "piiskaa" ketun ja muidenkin pikkuisten puolesta.  >:D

Mutta aikuiset rikkoi sinun lelut! Me kiltisti niillä leikittiin ja aikuiset vaan rikkoo :'(

minikettu

• Kanta-asiakas
  • Prumm prumm!
  • Galleria
Mutta aikuiset rikkoi sinun lelut! Me kiltisti niillä leikittiin ja aikuiset vaan rikkoo :'(

Niin kerta! Isot ihmiset on ilkeitä, ja sitten ne väittää että pikkuiset riehuu!  :'(

TEGAMi

• Vieras

Niin kerta! Isot ihmiset on ilkeitä, ja sitten ne väittää että pikkuiset riehuu!  :'(
Ilmoitettakoon, että pikkuiset kohteli lelua todella hyvin. Aikuset yritti rikkoa sen. Mutta kotiin asti lelu selvisi ehjänä (lähes). Isäntä sai pari iskua, mutta kisu yhden ko meni koko lelu poikki  ;D uuden hankintaan. ^^

Hra K

Konekivääritapaaminen meni lusikoinnin merkeissä ja huomasimme, että mistä tahansa paidsta saa pakkopaidan vaikka sen lämpöarvo tästä hieman kärsiikin. Piiskan testeihin oli huonosti tilaa kun pervokansaa pönötti tuvassa melkein pöytiä myöden. Perustimme uuden ajan uuden uljaan kaiken voittavan yhdistyksen ja kehitimme pikkujouluihin metkuja. Ketään ei riisutu tai lyöty väkisin eikä sukkahousut menneet (tietääkseni) rikki vaikka vaatteita revittiinkin inokkaimpien yltä. Vaikka tästä saakin dynaamisen vaikutelman loppuillan tuoksinnasta niin tottahan toki keskustelimme päivän polttavat ja keskityimme syvällisiin pohdintoihin pervoilun tiimoilta ja periaatteeliset ryppyotsatkin saatiin hieman suortumaan.

Viikon päästä sitten paikat remontiin niin SETÄ voi iloisin mielein jättää tuon hikikopin seuraavan viattoman porukan kotiluolaksi. Suosittelen sinne tuloa koska suoraa tv-lähetystä emme voi sieltä järjestää ja tuoskut eivät välity sähköpostiliitteistä vaikka nauru helkkäisikin ruudut täyttäen.

pikkujoulupukki (?)
 K

jk. Pelmahdin paikalle vasta muutaman tunnin mitä virallisimman alun jälkeen, joten kuvani aiheesta liennee värittynyt.