Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: PinkCat - 18.11.2015, 09:05Oho, tässähän oppi vielä lisääkin. En oo tienny että ihmiset inhoaa napoja noin paljon. Ei mulle ole tullut mieleenkään että navassa ois jotain inhottavaa tai likaista. Ite ainakin pesen sen joka kerta kun käyn suihkussa.Nyt pitää vielä omalta kohdalta selventää Minusta toisten ihmisten navioissa ei ole mitään inhottavaa ja likaista, ei tosin omassanikaan. Kyse on ainoastaan siitä että se navan koskemisen aiheuttama tuntemus on äärimmäisen epämiellyttävä. Se ei ole kipua mutta jotenkin ihan hirveän tuntuista.
Oho, tässähän oppi vielä lisääkin. En oo tienny että ihmiset inhoaa napoja noin paljon. Ei mulle ole tullut mieleenkään että navassa ois jotain inhottavaa tai likaista. Ite ainakin pesen sen joka kerta kun käyn suihkussa.
Samoin mua inhottaa se tunne, kun napaan kosketaan. Jotenkin puistattava ja inhottava tunne, en tykkää. Pitäisiköhän tuo napaseksi laskea masokismin muodoksi..
Vinon Ketun napa on varmaan sellainen sykerö?
Miten miehillä? Meneekö piuhoja minnekään, ja mille tuntuu kun sinne tungetaan jotain?