Baarin kannatusmaksut
Mut jos sillä ois kivempaa jonkun toisen kanssa, ihan silleen yleisestikin, niin pitäiskö siitä sitten päästää irti ja antaa sen olla niiden kanssa joiden kanssa on kivempaa.
Mulle taas sitten seksi voi olla ihan niin pelkkää seksiä, että ihan sama harrastaako toinen sitä vai ei. Ne mitkä saattaisi häiritä olisi sit sellaisia yhdessä hengailuja ja höpöttelyjä jne. Että jos mustasukkailis ja asettelis kieltoja ja semmosia, niin ennemmin sallisin jonkun sessioinnin ja yhtymisen ja semmosen kun sitä muuta yhdessäoloa. Mutta eiköhän noi ole aina niin tilannekohtaisia, että mahdoton sanoa mitä olisi mieltä mistäkin jos ei ole tilanne juuri käsillä.
Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 17.11.2015, 17:20Lainaus käyttäjältä: Nick - 17.11.2015, 16:37Aiheesta yleisemmin, eikö kuitenkin ole hyvä että suhteessa on keskusteltu pelisäännöistä, missä kulkevat rajat ja mitä on sovittu sallituksi? Oli sitten poly tai monosuhde.Tietysti on hyvä, että pelisäännöt on selvät. Minua vain kiinnostaa, miksi penetraatio kielletään. Mikä siitä tekee sellaista, että se on kieltolistalla.Varmaankin se, että sitä (ja ainoastaan sitä) mielletään "seksiksi". Ja seksin harrastaminen toisen kanssa on "pettämistä". Aika rajoittunut käsitys, mutten keksi parempaakaan syytä.
Lainaus käyttäjältä: Nick - 17.11.2015, 16:37Aiheesta yleisemmin, eikö kuitenkin ole hyvä että suhteessa on keskusteltu pelisäännöistä, missä kulkevat rajat ja mitä on sovittu sallituksi? Oli sitten poly tai monosuhde.Tietysti on hyvä, että pelisäännöt on selvät. Minua vain kiinnostaa, miksi penetraatio kielletään. Mikä siitä tekee sellaista, että se on kieltolistalla.
Aiheesta yleisemmin, eikö kuitenkin ole hyvä että suhteessa on keskusteltu pelisäännöistä, missä kulkevat rajat ja mitä on sovittu sallituksi? Oli sitten poly tai monosuhde.
Tuo muistuttaa minua TES-pykälästä missä työnantaja hankkii duunarille sopimuksen mukaan työjalkineet ja haalarit...mutta työsuhteen päättyessä nämä on luovutettava takaisin työnantajalle. (se mihin työnantaja niitä likaisia haalareita ja hikisiä monoja sitten tarvitsee on arvoitus, voin kuvitella siellä neuvottelupöydässä jonkun pomon suostuneen ja kiukutelleen läpi edes tuon palautuksen, perhana nii)
Voidaan (haluta) ajatella että impotenssi on toisen viehätysvoiman puutetta, ei vajaus itsessä, tai tilanteesa, tai suhteessa. Siis egon kohotusta pillun omaajalle tuolloin. Ihan yhtälailla toisinpäin; kun saa seisomaan ja kykenee yhdyntään saa toisen tuntemaan olevansa "oikea" mies. Heteronormatiivinen sakramentti täyttyy. On harrastettu "seksiä".