Baarin kannatusmaksut
Minulle penetraatio (olettaen että se tarkoittaa penista pillussa, mikä on minusta aika kapea määritelmä) ei mitenkään erityisen seksuaalisempi toiminta kuin mikä tahansa muu, josta saa seksuaalista nautintoa.
Vastaan tulleet penetraatio kiellot ovat olleet sitä perinteistä "ei pippeliä pilluun"-tyyppiä. Tosin on tullut myös kuultua, että erään naisen kanssa ei saanut edes dildoilla leikkiä.
Oliskohan myös vallasta kyse - ettei vain pääsis olemaan hauskempaa ja intiimimpää jonkun toisen kanssa tai sillä toisella osapuolella. Se "Minun"-efekti
Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 17.11.2015, 08:39Vastaan tulleet penetraatio kiellot ovat olleet sitä perinteistä "ei pippeliä pilluun"-tyyppiä. Tosin on tullut myös kuultua, että erään naisen kanssa ei saanut edes dildoilla leikkiä.Oliskohan myös vallasta kyse - ettei vain pääsis olemaan hauskempaa ja intiimimpää jonkun toisen kanssa tai sillä toisella osapuolella. Se "Minun"-efekti Valtaa voi tässä asiassa käyttää joskus subikin. Vain yksi selitys.
Musta on tosi hassu ajatus, että nimenomaan penetraatio häiritsis jotenkin huomattavasti muita asioita enemmän. Samalla tavalla moni muukin asia on intiimiä lähellä olemista, enemmänkin. Asiaan voi tietty vaikuttaa kans se, että oon elämäni aikana deitannu ainoastaa naisia ja muita peniksettömiä ihmisiä, jolloin penetraation asema tuntuu usein olevan vähemmän korokkeella vaikka siitä kumpikin osapuoli kovasti nauttisikin. Toki niin kuin Kettukin jo mainitsi, se että kumppania häiritsee on ihan tarpeeksi iso syy olla tekemättä jotain. Jotkut jutut ja ja ajatukset vaan tuntuu pahalta, vaikkei oikein tiedäkään miksi. Ite kuitenkin koen suutelemisen, sylikkäin hengaamisen ja yleisen söpöilyn huomattavasti intiimimpänä olemisena ku seksin missään sen muodossa, saati sitten penetraation vielä eriteltynä aktina. Muu on emotionaalisempaa. Tosin tätä söppäilypuoltakaan en kyllä hypoteettiselta polyprimääriltäni kieltäisi, ei se oo multa pois jos se jonkun muun kanssa söppäilee. Musta on myös tosi hassu ajatus se ettei toisella sais olla kivempaa jonkun muun ku mun kanssa. Mullaki on eri tavalla kivaa eri ihmisten kanssa, ihan niinku kaverisuhteissakin. Luulis et jos kokee uhkana sen, että kumppanilla on superkivaa jonkun toisen kanssa, polysuhde ois järettömän kuluttava. Ite en ainakaan pystyis jos kuumottais et jos se nyt saa parempaa seksiä ku mun kaa, mitä jos sen toisen jutut naurattaaki enemmän, mitäjos.
Lainaus käyttäjältä: submit - 17.11.2015, 09:21Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 17.11.2015, 08:39Vastaan tulleet penetraatio kiellot ovat olleet sitä perinteistä "ei pippeliä pilluun"-tyyppiä. Tosin on tullut myös kuultua, että erään naisen kanssa ei saanut edes dildoilla leikkiä.Oliskohan myös vallasta kyse - ettei vain pääsis olemaan hauskempaa ja intiimimpää jonkun toisen kanssa tai sillä toisella osapuolella. Se "Minun"-efekti Valtaa voi tässä asiassa käyttää joskus subikin. Vain yksi selitys.Mä luulen, että se penetraatiokielto yleensä liittyy juurikin tuohon "Minun"-effektiin ja omistustunteeseen. Se on minun kumppanini, olisi kauheata jos sillä olisi kivempaa jonkun toisen kanssa.
Aiheesta yleisemmin, eikö kuitenkin ole hyvä että suhteessa on keskusteltu pelisäännöistä, missä kulkevat rajat ja mitä on sovittu sallituksi? Oli sitten poly tai monosuhde.
Ahh mä NIIN komppailen joka kohtaa! Voisin miettiä ihan samalla lailla.
Lainaus käyttäjältä: Nick - 17.11.2015, 16:37Aiheesta yleisemmin, eikö kuitenkin ole hyvä että suhteessa on keskusteltu pelisäännöistä, missä kulkevat rajat ja mitä on sovittu sallituksi? Oli sitten poly tai monosuhde.Tietysti on hyvä, että pelisäännöt on selvät. Minua vain kiinnostaa, miksi penetraatio kielletään. Mikä siitä tekee sellaista, että se on kieltolistalla.