Kirjoittaja Aihe: Mikä siinä penetraatiossa on sellaista, että...  (Luettu 16454 kertaa)

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Mikä siinä penetraatiossa on sellaista, että...
« Vastaus #15 : 17.11.2015, 00:38 »
Minulle penetraatio (olettaen että se tarkoittaa penista pillussa, mikä on minusta aika kapea määritelmä) ei mitenkään erityisen seksuaalisempi toiminta kuin mikä tahansa muu, josta saa seksuaalista nautintoa.

Tämä on muuten hyvä näkökulma - mitä tässä ketjussa edes tarkoitetaan penetraatiolla?

Minulta kiellettiin sessiokaverin kanssa sekä vaginayhdyntä, anaaliyhdyntä että suihinotto, kaikki penetraatioita. Eipä se toisaalta haitannut sessiota millään lailla, koska session pääidea oli aivan toinen.

Toki on myös hyvä kysymys, miten itse kukakin todistaa, ettei ole penetraatiota tehnyt, ellei sessiota videoida tai jos ei ole toinen vieressä katsomassa?

Ja sittenhän on keksitty dildot ja lukuisat muut sopivanmuotoiset ulokkeet, joilla penetraatiokieltoa voi aina kiertää. Vai kuuluvatko nämäkin penetraatiokieltoon?

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2966
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Mikä siinä penetraatiossa on sellaista, että...
« Vastaus #16 : 17.11.2015, 08:39 »
Vastaan tulleet penetraatio kiellot ovat olleet sitä perinteistä "ei pippeliä pilluun"-tyyppiä. Tosin on tullut myös kuultua, että erään naisen kanssa ei saanut edes dildoilla leikkiä.

submit

  • Vieras
Vs: Mikä siinä penetraatiossa on sellaista, että...
« Vastaus #17 : 17.11.2015, 09:21 »
Vastaan tulleet penetraatio kiellot ovat olleet sitä perinteistä "ei pippeliä pilluun"-tyyppiä. Tosin on tullut myös kuultua, että erään naisen kanssa ei saanut edes dildoilla leikkiä.
Oliskohan myös vallasta kyse - ettei vain pääsis olemaan hauskempaa ja intiimimpää jonkun toisen kanssa tai sillä toisella osapuolella. Se "Minun"-efekti ;)

Valtaa voi tässä asiassa käyttää joskus subikin.

Vain yksi selitys.

Tiera

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 177
  • Kiltti ja viaton lävistäjätäti
  • Galleria
Vs: Mikä siinä penetraatiossa on sellaista, että...
« Vastaus #18 : 17.11.2015, 12:49 »

Oliskohan myös vallasta kyse - ettei vain pääsis olemaan hauskempaa ja intiimimpää jonkun toisen kanssa tai sillä toisella osapuolella. Se "Minun"-efekti ;)

Toi on vähän hassu ajatus. Mitä järkeä sitten olisi touhuta mitään kenenkään muun kanssa jos ei saisi olla hauskaa? Vai vaan hauskempaa, että sopivasti hauskaa joo, kunhan ei yhtä hauskaa?  ;D Ja onko hauskan määrä sitten aina vakio. :P

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1241
  • Truuhampster
  • Galleria
Vs: Mikä siinä penetraatiossa on sellaista, että...
« Vastaus #19 : 17.11.2015, 13:04 »
Vastaan tulleet penetraatio kiellot ovat olleet sitä perinteistä "ei pippeliä pilluun"-tyyppiä. Tosin on tullut myös kuultua, että erään naisen kanssa ei saanut edes dildoilla leikkiä.
Oliskohan myös vallasta kyse - ettei vain pääsis olemaan hauskempaa ja intiimimpää jonkun toisen kanssa tai sillä toisella osapuolella. Se "Minun"-efekti ;)

Valtaa voi tässä asiassa käyttää joskus subikin.

Vain yksi selitys.

Mä luulen, että se penetraatiokielto yleensä liittyy juurikin tuohon "Minun"-effektiin ja omistustunteeseen. Se on minun kumppanini, olisi kauheata jos sillä olisi kivempaa jonkun toisen kanssa.

Tiera

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 177
  • Kiltti ja viaton lävistäjätäti
  • Galleria
Vs: Mikä siinä penetraatiossa on sellaista, että...
« Vastaus #20 : 17.11.2015, 13:10 »
Mut jos sillä ois kivempaa jonkun toisen kanssa, ihan silleen yleisestikin, niin pitäiskö siitä sitten päästää irti ja antaa sen olla niiden kanssa joiden kanssa on kivempaa. :o

Nessi

  • Vieras
Vs: Mikä siinä penetraatiossa on sellaista, että...
« Vastaus #21 : 17.11.2015, 13:48 »
Musta on tosi hassu ajatus, että nimenomaan penetraatio häiritsis jotenkin huomattavasti muita asioita enemmän. Samalla tavalla moni muukin asia on intiimiä lähellä olemista, enemmänkin. Asiaan voi tietty vaikuttaa kans se, että oon elämäni aikana deitannu ainoastaa naisia ja muita peniksettömiä ihmisiä, jolloin penetraation asema tuntuu usein olevan vähemmän korokkeella vaikka siitä kumpikin osapuoli kovasti nauttisikin.

Toki niin kuin Kettukin jo mainitsi, se että kumppania häiritsee on ihan tarpeeksi iso syy olla tekemättä jotain. Jotkut jutut ja ja ajatukset vaan tuntuu pahalta, vaikkei oikein tiedäkään miksi. Ite kuitenkin koen suutelemisen, sylikkäin hengaamisen ja yleisen söpöilyn huomattavasti intiimimpänä olemisena ku seksin missään sen muodossa, saati sitten penetraation vielä eriteltynä aktina. Muu on emotionaalisempaa. Tosin tätä söppäilypuoltakaan en kyllä hypoteettiselta polyprimääriltäni kieltäisi, ei se oo multa pois jos se jonkun muun kanssa söppäilee. :D

Musta on myös tosi hassu ajatus se ettei toisella sais olla kivempaa jonkun muun ku mun kanssa. Mullaki on eri tavalla kivaa eri ihmisten kanssa, ihan niinku kaverisuhteissakin. Luulis et jos kokee uhkana sen, että kumppanilla on superkivaa jonkun toisen kanssa, polysuhde ois järettömän kuluttava. Ite en ainakaan pystyis jos kuumottais et jos se nyt saa parempaa seksiä ku mun kaa, mitä jos sen toisen jutut naurattaaki enemmän, mitäjos. :D

Tiera

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 177
  • Kiltti ja viaton lävistäjätäti
  • Galleria
Vs: Mikä siinä penetraatiossa on sellaista, että...
« Vastaus #22 : 17.11.2015, 13:50 »
Musta on tosi hassu ajatus, että nimenomaan penetraatio häiritsis jotenkin huomattavasti muita asioita enemmän. Samalla tavalla moni muukin asia on intiimiä lähellä olemista, enemmänkin. Asiaan voi tietty vaikuttaa kans se, että oon elämäni aikana deitannu ainoastaa naisia ja muita peniksettömiä ihmisiä, jolloin penetraation asema tuntuu usein olevan vähemmän korokkeella vaikka siitä kumpikin osapuoli kovasti nauttisikin.

Toki niin kuin Kettukin jo mainitsi, se että kumppania häiritsee on ihan tarpeeksi iso syy olla tekemättä jotain. Jotkut jutut ja ja ajatukset vaan tuntuu pahalta, vaikkei oikein tiedäkään miksi. Ite kuitenkin koen suutelemisen, sylikkäin hengaamisen ja yleisen söpöilyn huomattavasti intiimimpänä olemisena ku seksin missään sen muodossa, saati sitten penetraation vielä eriteltynä aktina. Muu on emotionaalisempaa. Tosin tätä söppäilypuoltakaan en kyllä hypoteettiselta polyprimääriltäni kieltäisi, ei se oo multa pois jos se jonkun muun kanssa söppäilee. :D

Musta on myös tosi hassu ajatus se ettei toisella sais olla kivempaa jonkun muun ku mun kanssa. Mullaki on eri tavalla kivaa eri ihmisten kanssa, ihan niinku kaverisuhteissakin. Luulis et jos kokee uhkana sen, että kumppanilla on superkivaa jonkun toisen kanssa, polysuhde ois järettömän kuluttava. Ite en ainakaan pystyis jos kuumottais et jos se nyt saa parempaa seksiä ku mun kaa, mitä jos sen toisen jutut naurattaaki enemmän, mitäjos. :D

Ahh mä NIIN komppailen joka kohtaa! Voisin miettiä ihan samalla lailla. :D

Suzie

  • Vieras
Vs: Mikä siinä penetraatiossa on sellaista, että...
« Vastaus #23 : 17.11.2015, 14:23 »
Vastaan tulleet penetraatio kiellot ovat olleet sitä perinteistä "ei pippeliä pilluun"-tyyppiä. Tosin on tullut myös kuultua, että erään naisen kanssa ei saanut edes dildoilla leikkiä.
Oliskohan myös vallasta kyse - ettei vain pääsis olemaan hauskempaa ja intiimimpää jonkun toisen kanssa tai sillä toisella osapuolella. Se "Minun"-efekti ;)

Valtaa voi tässä asiassa käyttää joskus subikin.

Vain yksi selitys.

Mä luulen, että se penetraatiokielto yleensä liittyy juurikin tuohon "Minun"-effektiin ja omistustunteeseen. Se on minun kumppanini, olisi kauheata jos sillä olisi kivempaa jonkun toisen kanssa.


Varmasti siinä on omistusoikeudesta kyse, varsinkin jos kielto on vain toista koskeva eli D saa tehdä muiden kanssa mutta s:ltä se on kielletty.


Mutta entäpä jos kielto (koski se sitten penetraatiota tai mitä tahansa muuta osa-aluetta) liittyy aktiviteettiin, jota toinen osapuoli haluaisi enemmän kuin toinen? Eli jos vaikka Masteria ei paneta tai hän nai muita kuin omaa subiaan ja subi haluaisi enemmän.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Mikä siinä penetraatiossa on sellaista, että...
« Vastaus #24 : 17.11.2015, 15:58 »
Vastaan tulleet penetraatio kiellot ovat olleet sitä perinteistä "ei pippeliä pilluun"-tyyppiä. Tosin on tullut myös kuultua, että erään naisen kanssa ei saanut edes dildoilla leikkiä.

Nämä on jotenkin surkuhupaisia, nämä rajoitukset, ihan kuin sillä olis jotain merkitystä miten sitä seksiä harrastaa jonkun kanssa. Tarkoituksena näissä on kaiketi pitää kiinni vallankahvasta ja pyrkiä estämään toista toimimasta rajoituksetta.

Kaikkein pahinta on kuitenkin, jos rakastuu johonkuhun, tai kohtaakin jonkun muun tunnetasolla syvemmin, ei siinä paljoa auta ettei voi penetroida tai ei voi käyttää jotain tiettyä lelua.

IKRM

Nick

  • Vieras
Vs: Mikä siinä penetraatiossa on sellaista, että...
« Vastaus #25 : 17.11.2015, 16:37 »
Aiheesta yleisemmin, eikö kuitenkin ole hyvä että suhteessa on keskusteltu pelisäännöistä, missä kulkevat rajat ja mitä on sovittu sallituksi? Oli sitten poly tai monosuhde.

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2966
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Mikä siinä penetraatiossa on sellaista, että...
« Vastaus #26 : 17.11.2015, 17:20 »
Aiheesta yleisemmin, eikö kuitenkin ole hyvä että suhteessa on keskusteltu pelisäännöistä, missä kulkevat rajat ja mitä on sovittu sallituksi? Oli sitten poly tai monosuhde.

Tietysti on hyvä, että pelisäännöt on selvät.

Minua vain kiinnostaa, miksi penetraatio kielletään. Mikä siitä tekee sellaista, että se on kieltolistalla.

Nessi

  • Vieras
Vs: Mikä siinä penetraatiossa on sellaista, että...
« Vastaus #27 : 17.11.2015, 17:38 »
Ahh mä NIIN komppailen joka kohtaa! Voisin miettiä ihan samalla lailla. :D

 Jeejee! Aina kiva kuulla jos omat ajatukset kuulostaa osuvilta toistenkin ajatusmaailmaan ;D

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1241
  • Truuhampster
  • Galleria
Vs: Mikä siinä penetraatiossa on sellaista, että...
« Vastaus #28 : 17.11.2015, 19:01 »
Aiheesta yleisemmin, eikö kuitenkin ole hyvä että suhteessa on keskusteltu pelisäännöistä, missä kulkevat rajat ja mitä on sovittu sallituksi? Oli sitten poly tai monosuhde.

Tietysti on hyvä, että pelisäännöt on selvät.

Minua vain kiinnostaa, miksi penetraatio kielletään. Mikä siitä tekee sellaista, että se on kieltolistalla.

Varmaankin se, että sitä (ja ainoastaan sitä) mielletään "seksiksi". Ja seksin harrastaminen toisen kanssa on "pettämistä". Aika rajoittunut käsitys, mutten keksi parempaakaan syytä.

Pulseproto

  • Vieras
Vs: Mikä siinä penetraatiossa on sellaista, että...
« Vastaus #29 : 17.11.2015, 19:02 »
Aiheesta yleisemmin, eikö kuitenkin ole hyvä että suhteessa on keskusteltu pelisäännöistä, missä kulkevat rajat ja mitä on sovittu sallituksi? Oli sitten poly tai monosuhde.

Tietysti on hyvä, että pelisäännöt on selvät.

Minua vain kiinnostaa, miksi penetraatio kielletään. Mikä siitä tekee sellaista, että se on kieltolistalla.
Itse olen ainakin niin mono, ettei kiinnosta yhtään penetraatiot suhteeni ulkopuolella -vaikka olis kuinka sallittua.

Enkä ole huomannut että kinkypolyt olisivat pääsääntöisesti monoja?! Vai olisko muka niin että kinkyt ovat ensisijassa polyamorisia ja vasta sitten, kenties, ehkä, jopa - polygamisia  :P

ps. lol.. lisäksi uskon että kinkyt panee vähemmän ku vaniljat. Siitä yksinkertaisesta syystä että "leikkiessä" aikaa kuluu huomatava osa muuhunkin kuin penetraatioon.. lol