Baarin kannatusmaksut
...Ja jos se tunnistetuksi tuleminen kovasti haittaa, sitten ei auta kuin matkata isommissa kaupungeissa järjestettäviin miitteihin.
Jaahas, onks kellään muulla sama fiilis kuin mulla että haluis miitin onnistuvan mutta samalla tuo Hämeenlinnan kyläkoko jänskättää ja sit ei uskallakaan? Mun tuurilla just joku tuttava/pomo/sukulaina istuu sit tietysti kuuloetäisyyden päässä, korvat elefantin kokoseksi kasvaavana... että joo täytyy myöntää että aika korkea "paljastumiskammo" itselläni ja täten kynnys aika korkealla.
Jaahas, onks kellään muulla sama fiilis kuin mulla että haluis miitin onnistuvan mutta samalla tuo Hämeenlinnan kyläkoko jänskättää ja sit ei uskallakaan? Mun tuurilla just joku tuttava/pomo/sukulaina istuu sit tietysti kuuloetäisyyden päässä, korvat elefantin kokoseksi kasvaavana... että joo täytyy myöntää että aika korkea "paljastumiskammo" itselläni ja täten kynnys aika korkealla.Vitsi mä oon niin BORED! Jos kello ei ois niin paljon niin oisin miltei valmis spontaanimiittiin nyt heti. Anyone??? Mutta kohta tää hetkellinen mielenhäiriötila on varmaan ohi.
...ehdotan miittiä Hämeenlinnan Linnanpuistoon perjantaina 12.8. kello 19. Sateen sattuessa jossain keskustan baarissa, esim. Skogsterissa. Jos on ehdotuksia paremmasta paikasta tai haluaisit miitata mutta ajankohta ei onnistu, sana on vapaa Miitti järjestetään, jos siihen ilmoittautuu itseni lisäksi vähintään kaksi henkilöä. Anyone?