Baarin kannatusmaksut
Niinkuin Galesi tossa sanoi, miehen asema ja näkökulma on vähän eri, ja taitaa nuoret subitytöt olla isommassa asemmassa joutua ''hyväksikäytetyksi''. Itselläni ei pienintäkään kokemusta tästä, niin jätän aiheen muille. Toki huono käytös ja pahimmassa tapauksessa seksuaalisuuden tuhoaminen on aina syvältä - tehtiin se kelle tahansa.
Tämän ketjun näkeminen oli mukava yllätys, onhan tänne pakko jotain kirjoittaa.Itsekin aika nuorena lähdin tähän mukaan, olin 18v kun tänne foorumille ensimmäisen kerran kirjauduin. Olihan se hankalaa ottaa kontaktia piireihin, epävarmuus oli suurta, eikä oikein tiennyt että miten pitäisi seurassa puhua. Ehkä kaikista eniten oli olo, ettei otettaisi tosissaan, vaikka olikin miettinyt paljon ja tehnyt erilaisia kokeluita.Nyt kun tuosta on muutama vuosi mennyt, (näin kohta 21v) voin sanoa, että kaikki on kovasti kiinni omasta asenteesta. Jos käyttäytyy rauhallisesti, itsevarmasti ja tietää mitä haluaa, niin kyllä vanhemmatkin ihmiset piireissä ottavat vakavasti ja kohtaavat silmästä silmään. Rauhallisuus ja varovaisuus on tärkeää, ja ehkä kaikista tärkeintä on, että on oma itsensä, eikä yritä olla jotain mitä ei ole. Menee sillä, mikä tuntuu hyvältä ja luottaa vaistoihinsa. Koetin itse olla aikaisemmin alistuvampi kuin oikeasti olisin halunnut olla, koska koin että sillä saisin enemmän hyväksyntää. Sen seurauksena en saanut piireistä niin mukavaa kuvaa, enkä viihtynyt.Mutta olen sitä mieltä, että nuorempien miitti (alle 25v? miitti) voisi olla hyvä sellanen matalan kynnyksen tapaaminen nuoremmille, jotka eivät ehkä ihan bileisiin meinaa uskaltaa, ja paikalliset miitit voivat tuntua pelottavilta.