Baarin kannatusmaksut
Tää menee nyt varmaan ainakin kahtasataa ohi alkuperäisen kysymyksen mutta..Mä olen olevinani kauhean suvaitsevainen ja ymmärtäväni kaikkea mahdollista, mutta mä en todellakaan tajua sitä ajatusmallia, jonka mukaan sub-ihminen kasvaa switchiksi ja varmaan sit loppujen lopuksi dominoivaksi. Jotenkin tulee tunne, että alistuvuus on se alin mahdollinen taso, mistä sitten kunianhimoisesti kasvatetaan itseään seuraavalle, paremmalle tasolle.
Öööhh....Eli ootko Hani sitä mieltä, että se sun "määsteris" olis niinku enämpi sua varten subina Ihana karkkikaupattaja Söpöstippä käänsi koko "skenen" perusdilemman esille.Kuka oikein viihdyttää ja ketä
Lainaus käyttäjältä: heinrich - 11.11.2015, 09:19Öööhh....Eli ootko Hani sitä mieltä, että se sun "määsteris" olis niinku enämpi sua varten subina Ihana karkkikaupattaja Söpöstippä käänsi koko "skenen" perusdilemman esille.Kuka oikein viihdyttää ja ketä Tarkoitus on kai, että kumpikin viihdyttää ja viihtyy. Miksi muuten subi olisi siinä suhteessa, jos ei viihdy siinä?
... mä en todellakaan tajua sitä ajatusmallia, jonka mukaan sub-ihminen kasvaa switchiksi ja varmaan sit loppujen lopuksi dominoivaksi. Tai sitten olen vaan tyhmä, enkä ymmärrä yhtään mistään yhtään mitään. Toki jokainen voi muuttua. Seksuaalisuus on varsinkin varmasti sellainen osa-alue ihmisessä, joka muuttuu partnereiden ja tilanteiden mukaan. Mutta miksi sitä pitää kutsua kasvamiseksi? Jotenkin tulee tunne, että alistuvuus on se alin mahdollinen taso, mistä sitten kunianhimoisesti kasvatetaan itseään seuraavalle, paremmalle tasolle.Mä olen ylpeästi sitä mitä olen.