Kirjoittaja Aihe: Kysymys subeille (ja miksei dominoivillekin)  (Luettu 14124 kertaa)

DareDoll

• Vieras
Vs: Kysymys subeille (ja miksei dominoivillekin)
« Vastaus #30 : 11.11.2015, 08:49 »
Ainakaan itselläni ei kiinnosta nää reikä ku reikä -määsterit tippaakaan, joille usein bdsm on vaan vonkauskeino saada sitä reikää (jos edes suuta sais). Ja niille usein onki sitä parempi mitä hiljaisempi ja vähään tyytyvä subi on ettei vaa oma itseluottamus kärsi  >:D
« Viimeksi muokattu: 11.11.2015, 10:13 kirjoittanut DareDoll »

heinrich

• Vieras
« Vastaus #31 : 11.11.2015, 09:19 »
Öööhh....

Eli ootko Hani sitä mieltä, että se sun "määsteris" olis niinku enämpi sua varten subina  :o

Ihana karkkikaupattaja  ;D

Söpöstippä käänsi koko "skenen" perusdilemman esille.
Kuka oikein viihdyttää ja ketä  :o
« Viimeksi muokattu: 11.11.2015, 10:47 kirjoittanut heinrich »

SpankingDaddy

• Vieras
« Vastaus #32 : 11.11.2015, 23:56 »
Valitettavasti vaniljayhteiskunnassa on vielä poliittisesti epäkorrekti tabu, että Mies piiskaa naista.
Toisinpäin tuntuu olevan vähemmän paha.

kissa

• Baarikärpänen
  • start with my mind. touch me there first.
  • Galleria
« Vastaus #33 : 12.11.2015, 00:12 »
Tää menee nyt varmaan ainakin kahtasataa ohi alkuperäisen kysymyksen mutta..

Mä olen olevinani kauhean suvaitsevainen ja ymmärtäväni kaikkea mahdollista, mutta mä en todellakaan tajua sitä ajatusmallia, jonka mukaan sub-ihminen kasvaa switchiksi ja varmaan sit loppujen lopuksi dominoivaksi. Tai sitten olen vaan tyhmä, enkä ymmärrä yhtään mistään yhtään mitään. Toki jokainen voi muuttua. Seksuaalisuus on varsinkin varmasti sellainen osa-alue ihmisessä, joka muuttuu partnereiden ja tilanteiden mukaan. Mutta miksi sitä pitää kutsua kasvamiseksi? Jotenkin tulee tunne, että alistuvuus on se alin mahdollinen taso, mistä sitten kunianhimoisesti kasvatetaan itseään seuraavalle, paremmalle tasolle.

Mä olen ylpeästi sitä mitä olen.

SpankingDaddy

• Vieras
« Vastaus #34 : 12.11.2015, 00:17 »
Tää menee nyt varmaan ainakin kahtasataa ohi alkuperäisen kysymyksen mutta..

Mä olen olevinani kauhean suvaitsevainen ja ymmärtäväni kaikkea mahdollista, mutta mä en todellakaan tajua sitä ajatusmallia, jonka mukaan sub-ihminen kasvaa switchiksi ja varmaan sit loppujen lopuksi dominoivaksi.  Jotenkin tulee tunne, että alistuvuus on se alin mahdollinen taso, mistä sitten kunianhimoisesti kasvatetaan itseään seuraavalle, paremmalle tasolle.

Olen huomannut saman oudon piirteen täällä kinkysaitilla. Vaikka D olenkin, niin pidän sub naisia suuressa arvossa. Joskus jopa kuin kukkaa kämmenellä...

DareDoll

• Vieras
« Vastaus #35 : 12.11.2015, 00:23 »
Tarpeeksi paska määsteri niin eiköhän sieltä tupsahda skeneen parhaita dommeja  :o muahhh joo vitsit vitsinä ja potut muusilla jne  ;D

heinrich

• Vieras
« Vastaus #36 : 12.11.2015, 00:57 »
Eli saako / voiko / joutuuko tuosta nyt päättelemään, että huonosta subista tulisi siis hyvä D...?

Mä olisin taipuvainen kääntyyn ton Kissan kannalle.
Tapaus ja kumppanikohtaista.

Synti

• Asiakas
  • **
  • Voroileva kisu
  • Galleria
« Vastaus #37 : 12.11.2015, 05:39 »
Toki paskat kokemukset varmaan edesauttaa sitä, että tulee miettineeksi onko se nyt se oma juttu.. Mutta jos on sub niin tuskinpa sitä miettimällä tosta noin vaan alkaa dominoimaan, vaikka ois kuinka paskoja kokemuksia ollut, jos ei oikeasti se D siellä pinnan alla ole? Kyllä sitä varmaan siihen subiuteen palaa, ainakin sitten kun on vähän kokeillut, jos se on siis se oma juttu. Itse olin aiemmin muka satavarma sub, mutta kuinkas kävikään.. nyt se tuntuu todella kaukaiselta, ehkä voisin toiselle luetella että tähän, tähän ja tähän suostun. ;D Tällä hetkellä tuntuu enemmän omalta jutulta olla se nimenomaan, joka sanelee, eikä päinvastoin.

Mutta aika näyttää. Tää on joskus ihan jännää.  :o

DareDoll

• Vieras
« Vastaus #38 : 12.11.2015, 07:21 »
Niin siis vaikka aina (vähän) huumorilla kirjoitan niin jotenkin mua ei niin kauheasti oo määritelly ihmisenä nää seksuaalisuuteen liittyvät termit. Voin olla seksileikeissä mikä vaan, vaikka lumiapina  ;D ja ihana on hyvän ystävän kanssa leikkiä makkarissa ja tällä hetkellä kyllä ainut ihminen kelle alistun (siis vain seksissä) muutenkaan  :)

Terveisin truuuuuuu-whatever  ;D

Synti

• Asiakas
  • **
  • Voroileva kisu
  • Galleria
« Vastaus #39 : 12.11.2015, 07:54 »
Truuuu-lumiapina!  :love:

Alexios

• Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Truuhampster
  • Galleria
« Vastaus #40 : 12.11.2015, 12:58 »
Öööhh....

Eli ootko Hani sitä mieltä, että se sun "määsteris" olis niinku enämpi sua varten subina  :o

Tarkoitus on kai, että kumpikin viihdyttää ja viihtyy. Miksi muuten subi olisi siinä suhteessa, jos ei viihdy siinä?

stoge

• PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
« Vastaus #41 : 12.11.2015, 15:14 »
Öööhh....

Tarkoitus on kai, että kumpikin viihdyttää ja viihtyy. Miksi muuten subi olisi siinä suhteessa, jos ei viihdy siinä?

Koska jos maailma olisi oikein, niin ei siltä alistettavalta kysyttäs mitään.
Mutta maailma ei ole, oikein.

:o

Chmlnidae

• Vieras
« Vastaus #42 : 12.11.2015, 20:22 »
... mä en todellakaan tajua sitä ajatusmallia, jonka mukaan sub-ihminen kasvaa switchiksi ja varmaan sit loppujen lopuksi dominoivaksi. Tai sitten olen vaan tyhmä, enkä ymmärrä yhtään mistään yhtään mitään. Toki jokainen voi muuttua. Seksuaalisuus on varsinkin varmasti sellainen osa-alue ihmisessä, joka muuttuu partnereiden ja tilanteiden mukaan. Mutta miksi sitä pitää kutsua kasvamiseksi? Jotenkin tulee tunne, että alistuvuus on se alin mahdollinen taso, mistä sitten kunianhimoisesti kasvatetaan itseään seuraavalle, paremmalle tasolle.

Mä olen ylpeästi sitä mitä olen.

Kannattaisi aina muistaa sellainen asia että jos joku lähtee kausaalisesti selittämään toisen ihmisen käyttäytymistä (tai mitä hän on sanonut tai on) niin tällainen ihminen asettuu toisen yläpuolelle ja ryhtyy manipulatiiviseen vallankäyttöön (tällaiseen törmää täälläkin).
Jokaisella ihmisellä on oikeus tulla kohdelluksi sellaisena persoonana jona esiintyy. Se on juuri sitä ihmisarvoista käyttäytymistä (ja muulla voi pyyhkiä per....sä, eikös juu).

Chmlnidae

• Vieras
« Vastaus #43 : 12.11.2015, 20:41 »
Mutta mitä tulee tuohon "kasvamiseen" kun subista kehkeytyy switch ja kenties sitten dominoiva. Onhan näitä kasvukertomuksia. Ja sellaisia ne varmasti yksilötasolla ovatkin.
Kun ihminen on ajatellut ja kokenut olevansa ensin ja enimmäkseen jotakin, sitten lisäksi jotakin ja ehkä jopa lähes kokonaan jotakin toista, niin kyse ON kasvusta. Kasvusta ihmisenä yksilötasolla.
Ei se sitä tarkoita että olisi silti olemassa jokin yleinen kaava että ensin synnytään seksuaalisina subitoukkina, sitten koteloidutaan swich-vaiheeseen toviksi, kunnes, ah; ihana valmis ja kaunis Dom(me)-perhonen lehahtaa ilmoille.

breathplay

• Vieras
« Vastaus #44 : 15.11.2015, 13:43 »
No,itse switch,ja käytän sanaa "vino",opin sanan Tamperelelaiselta "vinolta" Treffejä käynyt läpi,ja aika herkästi kerron "vinoudestani" Osa menee paniikkiin,osa kiinnostuu.Mun mielestä hyvä,jos saa ajoissa suunsa auki,ja kertoo missä mennään....