Baarin kannatusmaksut
Yksi niistä oli vakuuttunut, että minä olen nimenomaan sadisti. Sillä oli sitä paitsi jonkun toisen kaverinsa kautta jonkin verran taustatietoa aiheesta, joten ei edes arvaillut aivan umpimähkään. Jäi kyllä kieltämättä mietityttämään, mikähän mun persoonassa on sellaista että se oli saanu moisen vaikutelman
Sorry, jos lipsuu vähän alkuperäisestä aiheesta mutta kiinnostaisi tietää, missä vaiheessa porukka yleensä ottaa esim treffailu-kumppanin kanssa kinkyytensä puheeksi?
Lainaus käyttäjältä: pikkusisko - 10.11.2015, 09:19 Yksi niistä oli vakuuttunut, että minä olen nimenomaan sadisti. Sillä oli sitä paitsi jonkun toisen kaverinsa kautta jonkin verran taustatietoa aiheesta, joten ei edes arvaillut aivan umpimähkään. Jäi kyllä kieltämättä mietityttämään, mikähän mun persoonassa on sellaista että se oli saanu moisen vaikutelman Olen varmaankin jutellut niille väkivaltafantasioista(si), sellaisesta suurin osa ihmisistä saa käsityksen, että on sadisti, vaikka tosiasiassa hyvinkin usein on masokisti joka haaveilee itseensä kohdistuvasta kivusta.IKRM
Perin häkellyttävä määrä ensikäden tietoa tässä kommentissa
"Kaikki naiset on synnynnäisiä sadisteja"-Eräs erittäin fiksu elämää nähnyt vanhempi mies.
Sorry, jos lipsuu vähän alkuperäisestä aiheesta mutta kiinnostaisi tietää, missä vaiheessa porukka yleensä ottaa esim treffailu-kumppanin kanssa kinkyytensä puheeksi? Veikkaisin myös, että vaniljapuoli kokee kohteliaammaksi "olettaa" nainen dominoivaksi. Dominaa pidetään kuitenkin yleisesti itsevarmana, vahvana jne. Eli ei haluta antaa ainakaan missään nimessä sovinistista kuvaa itsestä. Fiksuin vastaus lienee kuitenkin olisi vaan pyytää kertomaan lisää
.... ..... .......... .... .......Kerron vain olevani kinky, en sen tarkemmin ja aina on seuraava tokaisu ollut jotain tyyliin "No joo mä voisin hyvin kuvitella sut Dominana", tai vastaava jossa oletetaan mun dominoivan.Eli onko muilla alistuvilla samoja kokemuksia että luullaan dominoivaksi?