Baarin kannatusmaksut
Tämä on just netin heikkoja puolia, kun ei ole ylhäältä ohjattua tietoa vaan jokainen voi itse päättää mikä on totta ja miten minkäkin tulkitsee ja mihin tutkimukseen vetoaa tai miten niitä yhdistelee, niin soppa on valmis ja sitä aikaa eletään Nyt! Eli todellakin on palattu sinne pimeelle keski-ajalle. HERÄTKÄÄ!!!
BDSM-seksistä ei ole parantamaan mitään tai ketään, vaikka täälläkin jotkut itseään parantajiksi tituleeraa, ja mainostaa tarjoavansa terapeuttisia sessioita mielenterveyden sairauksista kärsiville.Toki, mielekäs ja hyvältä tuntuva tekeminen piristää ihmistä, että siinä mielessä vaikkapa mieluisan seksin harrastaminen saattaa piristää ihmistä suurestikin, varsinkin jos masennuksen alkusyynä on ollut vaikkapa puutteessa eläminen.IKRM
Ylhäältä annetun "tiedon" (joka ei todellakaan ollut eikä ole neutraalia) aika on ohi. Sen sijaan suuri tarve on sille, että ihmiset nykyistä laajemmin oppivat arvioimaan tarjontaa.
Lainaus käyttäjältä: IKRM - 06.11.2018, 12:15BDSM-seksistä ei ole parantamaan mitään tai ketään, vaikka täälläkin jotkut itseään parantajiksi tituleeraa, ja mainostaa tarjoavansa terapeuttisia sessioita mielenterveyden sairauksista kärsiville.Toki, mielekäs ja hyvältä tuntuva tekeminen piristää ihmistä, että siinä mielessä vaikkapa mieluisan seksin harrastaminen saattaa piristää ihmistä suurestikin, varsinkin jos masennuksen alkusyynä on ollut vaikkapa puutteessa eläminen.IKRMKannattaa vaikka ihan googlettaa aiheesta ennen kuin julistaa.Minusta on jopa ihan normaalia että hyvällä BDSM -suhteella on hurjasti edellytyksiä eheyttää ja osin parantaakin monia asioita. Itsetuntoa, minäkuvaa, pelkotiloja ja vaikka mitä. Sopivassa dynamiikassa tällaiset asiat tiedostetaan ja työstetään. Ei se kovin ihmeellistä ole.Enkä nyt heti muista että joku olis tarjoillut palvelujaan parantaja edellä mutta varmaan niitäkin löytyy. Koo
Jännästi tässä keskustelussa mielestäni näkyy kaksi eri puolta, josta tätä terapeuttista tai jollain tavalla eheyttävää BDSM-sessiointia voi katsella. Toisella puolen on ensimmäisten kommenttien näkökulmat ns. pehmeästä lähestymistavasta hoitavaan ja kannustavaan kohtaamiseen ja sitä vastaan asettuu kova ruoskinta, tuhoaminen ja rikkominen. Johtuuko asettelut sitten itse kommentoijan näkemyksestä, kokemuksesta, suuntautumisesta vai mistä. Tuntematta en voi tietää, mutta mieleen se tui vahvasti.
Lainaus käyttäjältä: Coach - 06.11.2018, 17:35Jännästi tässä keskustelussa mielestäni näkyy kaksi eri puolta, josta tätä terapeuttista tai jollain tavalla eheyttävää BDSM-sessiointia voi katsella. Toisella puolen on ensimmäisten kommenttien näkökulmat ns. pehmeästä lähestymistavasta hoitavaan ja kannustavaan kohtaamiseen ja sitä vastaan asettuu kova ruoskinta, tuhoaminen ja rikkominen. Johtuuko asettelut sitten itse kommentoijan näkemyksestä, kokemuksesta, suuntautumisesta vai mistä. Tuntematta en voi tietää, mutta mieleen se tui vahvasti.Meitä on erilaisia. Itse olen pehmeä ja ystäväni taas masentuneena kaipaa voimakasta sitomista ja heittelyä