Baarin kannatusmaksut
Vähän mälsästi suurin fantasiani taitaa olla tulla avoimesti ja ehdoitta rakastetuksi, itsenäni hyväksytyksi.
Lainaus käyttäjältä: subitar89 - 31.03.2020, 21:38Kai se mulla on täydellinen 24/7 D/s-suhde. Siten, että olisin täysin toisen hallinnan alla. Mulla olisi toisen määräämät rutiinit ja tehtävät. Niitä valvottaisiin ja tarvittaessa mua rangaistaisiin. Piiskaa voisin saada muutenkin Omistajani nautinnon takia. Kuitenkaan en ajattele että tuon pitäisi tarkoittaa millään lailla kidutusta tai valtavaa nöyryytystä. Oisin toisen omaisuutta ja mua kohdeltaisiin oikeudenmukaisesti ja minusta pidettäisiin huolta. Mutta silti päätäntävalta olisi ihan kaikessa toisella. Raha-asioissa, pukeutumisessani, ajankäytössäni, ruokavaliossani jne. Toinen voisi päättää kaikesta täysin mielensä mukaan ja tehdä minulle mitä vain.Miulla on melko sama fantasia eli käytännössä 24/7 kotikurisuhde. Olisi tarkat säännöt, joiden puitteissa tulee toimia. En kyllä tiedä, pystyisinkö siihen tällä luonteellani, mutta toisaalta se voisi olla myös jossain määrin vapauttavaa. Ei tarvitsisi enää itse päättää asioista. Ainakin fantasiana se toimisi hyvin.
Kai se mulla on täydellinen 24/7 D/s-suhde. Siten, että olisin täysin toisen hallinnan alla. Mulla olisi toisen määräämät rutiinit ja tehtävät. Niitä valvottaisiin ja tarvittaessa mua rangaistaisiin. Piiskaa voisin saada muutenkin Omistajani nautinnon takia. Kuitenkaan en ajattele että tuon pitäisi tarkoittaa millään lailla kidutusta tai valtavaa nöyryytystä. Oisin toisen omaisuutta ja mua kohdeltaisiin oikeudenmukaisesti ja minusta pidettäisiin huolta. Mutta silti päätäntävalta olisi ihan kaikessa toisella. Raha-asioissa, pukeutumisessani, ajankäytössäni, ruokavaliossani jne. Toinen voisi päättää kaikesta täysin mielensä mukaan ja tehdä minulle mitä vain.
Iltapuvun valmistaminen suoraa käyttäjän päälle - muotoilu luonnollisesti tämän elävän sovitusnuken iholle neulaamalla. Mielenkiintoista on etten löydä itsestäni mitään muuta kiinnostusta neuloja kohtaan, mutta tämä on kiehtova ajatus niin ompelijalle, esteetikolle kuin sadistille.Erilaisilla kankailla ja koristeilla leikittely olisi jännittävää erityisesti neulatessa, seurata milloin laskeutuvan kankaan paino on liikaa ja ennen kuin ollaan liian rajoilla kannustaa jaksamaan vielä vähän lisää. Muistuttaa, ettei kauneuden takia tarvitse kärsiä, mutta jos minun ilokseni kuitenkin. Että tämän voisi tehdä helpomminkin mutta sovitusnukke itse haluaa olla roolissaan, alistuvana tai ei, se ei ole oleellista.Samalla istumalla jos myös saisi koko iltapuvun ommeltua kasaan käyttäjän päälle, jolloin sessio venyisi herkullisesti ja saisin esitellä taitojani sekä pitää toisesta huolta rankan päivän jälkeen. Ehkä on liioiteltua kutsua juuri tätä mahtavimmaksi fantasiakseni, mutta erikoisin se on. Mahtavimman tuntuiset ovat enemmänkin niitä, joita oikeasti houkuttaisi kokeilla kumppanin kanssa mutta vaihtelevista syistä johtuen ei ole vielä suunniteltukaan. Joten mahtavin fantasiani taitaa olla imelästi rakkaalle avautuminen ja vastaavasti ymmärtävä vastaanotto.
En itse ehkä lähtisi toteuttamaan ihan äkkiä, mutta ideana hieno.Näin joskus (täällä?) kuvan selkään neulatuista siivistä (siis sulkia käyttäen oli muotoiltu siivet). Se oli kyllä upea kuva ja juttu, jonka saattaisin haluata itsekin kokea.
Oon muuten joskus miettinyt, että BDSM-neuloitukset taitanee pääosin olla injektioneuloilla leikkimistä, mutta itseäni kiinnostaisi ommella tikkejä valvoilla olevan ja ei-puudutetun bottomin ihoon.