Baarin kannatusmaksut
Menee kyllä nyt heittämällä sinne tabuosastolle, mutta tjzyn postauksen jälkeen minäkin kannan korteni ”sairasta”-kekoon.Mahtavin (väkivalta)fantasiani on tehdä jollekin neliraaja-amputaatio. Fantasiaan liittyy miehen kaikkien ulokkeiden amputoiminen päätä lukuunottamatta. Tässä fantasiassa minulla on teurastajan essu, valkoiset veren peittämät vaatteet ja kädessä jokin liian tylsä ja hommaan nähden ihan väärä työkalu, esimerkiksi ruosteinen vanha puukkosaha. Lopuksi toiminnan kohde mahtuisi kuljetettavaksi sellaiselle teräsvaunupöydälle, jollaisia sairaaloissa on. Jokin siinä peruuttamattomuudessa ja lohduttomuudessa kiehtoo, vaikka en ikinä haluaisi oikeasti tehdä mitään väkivaltaa kenellekään muuten kuin pyydetysti ja sovitusti, enkä silloinkaan aiheuttaa mitään pysyvää haittaa.Mahtavin seksifantasia vaihtelee, mutta tällä hetkellä siihen liittyy miehet ajettuina tuotantolaitoksiin, kontilleen ja kiinnitetyiksi odottamaan että heitä tullaan käyttämään, hoitamaan tai kiduttamaan, miltä kulloinkin sattuu tuntumaan.Kaikkea se idealistin mieli tuottaa.
Mulla ei oo sillai fantasioita, mutta ei mitenkään pariin ylläolevaan liittyen, mulla kyllä saattaa olla puutarhasakset.
Lainaus käyttäjältä: stoge - 29.07.2021, 21:49Mulla ei oo sillai fantasioita, mutta ei mitenkään pariin ylläolevaan liittyen, mulla kyllä saattaa olla puutarhasakset. Nii mitä mä niille tuotantoeläinmiehille niillä puutarhasaksilla tekisin? Kastraation?