Baarin kannatusmaksut
Elää, kuin nyt elän...
Miten elät? Kerro lisää
Suurin fantasiani on niin kauan kuin muistan ollut se, että pääsisin livenä katsomaan kun kaksi miespuolista panee toisiaan pitkään ja hartaasti
Mä lähtisin ponnistamaan tätä vähän eri näkökulmasta:Ne jotka mua tuntee ja joiden kanssa oon keskustellut asioista, tietää jo että haluaisin asua vanhalla paloasemalla. Sellaisessa missä on se metallitolppa ylhäältä alas ja silleen. Siellä mä asustelisin sekalaisen kinkyporukan kanssa, jotka saa ihan samalla tavalla olla ja elää niinkuin parhaaksi näkee, kaikki sais touhuta omia touhujaan. Tottakai siihen kuuluisi aika olennaisena osana myös se yhteisöllisyys, sosiaalisuus ja solidaarisuus, mutta jokaisella olisi silti ihan omatkin tilat, ettei tarvitse pakosti olla kokoajan tekemisissä muiden kanssa, koska ei tietenkään aina vaan lähe.Näkisin että tässä kokoelmassa olisi hyötyä eri alojen osaavista; parturi, kosmetologi, vaatturi, kokki, siivooja, hitsari, pyykkäri, mekaanikko, sähkömies ja niin edelleen. Pointtina se että kaikki tekee juuri sitä mistä tykkää, ja niinkuin ainakin joku kädellisten lauma siellä kaikki tukisi ja sukisi toisiaan.Tietenkin siellä olisi ihan väistämättä myös sitä seksinperkelettä ja jos monenmoista sessiointia, mutta se olisi niin toissijaista verrattuna siihen yleiseen olemiseen, tuusaamiseen ja puuhasteluun että siinä kaikenlaisten yksittäisten orgastisten toimitusten järjestäminen olisi vain se kerma muuten vankan ja herkullisen kakun päällä.
Mun suurin fantasiani on löytää nainen joka pärjäis mulle fyysisesti ja laittais mut oikeesti "nippuun" vaikka pistäisin vastaan. Vaikken ole muuten millään tavalla alistuvaa tyyppiä, niin tuo ajatus on kiehtonut jo jonkin aikaa.Epäilen kuitenkin, että jos toi joskus toteutuisi, se ei olis niin kivaa ja kutkuttavaa kuin ajatuksena omassa päässä. Mutta jos tilaisuus tulis, niin toteuttaisin sen silti.