Baarin kannatusmaksut
Minun suurin ja mahtavin fantasiani olisi joutua vangiksi pidemmäksi aikaa, olla kokonaan vangitsijan käytettävissä ilman turvasanoja ja ei-listoja. Haluaisin tulla piinatuksi oikein kunnolla. Haluaisin katsoa alistuisinko sittenkään( siis oikeasti).Haluaisin käydä oikean valtataistelun.Se ei tosin enää olisi leikkiä ja varmaan ylittäisi hyväksytyn käyttäytymisen rajat.Kaipa siitä jo tulisi pahoinpitelysyytekin jommalle kummalle osapuolelle.Mutta sehän onkin vain fantasia.Todellisuudessa vangitsijan pitäisi välttää jälkien jättämistä ja nipistimiä ja liian kovaa anaalia ja rintoihinkaan ei oikeastaan saisi koskea liian kovaa ja turvasana olisi tietenkin olemassa.
Lainaus käyttäjältä: tildalinda - 22.10.2015, 20:47Minun suurin ja mahtavin fantasiani olisi joutua vangiksi pidemmäksi aikaa, olla kokonaan vangitsijan käytettävissä ilman turvasanoja ja ei-listoja. Haluaisin tulla piinatuksi oikein kunnolla. Haluaisin katsoa alistuisinko sittenkään( siis oikeasti).Haluaisin käydä oikean valtataistelun.Se ei tosin enää olisi leikkiä ja varmaan ylittäisi hyväksytyn käyttäytymisen rajat.Kaipa siitä jo tulisi pahoinpitelysyytekin jommalle kummalle osapuolelle.Mutta sehän onkin vain fantasia.Todellisuudessa vangitsijan pitäisi välttää jälkien jättämistä ja nipistimiä ja liian kovaa anaalia ja rintoihinkaan ei oikeastaan saisi koskea liian kovaa ja turvasana olisi tietenkin olemassa.Amen.Ja ihan sen kyllä sanon vielä, että tää kaikki on kuitenkin "vain leikkiä" niin hauskaahan sen pitää olla eikä hampaat irvessä vääntämistä
En sen enempää ole kerinnyt hekumoimaan, mutta eräässä occult kirjassa mainittu Philosophers Ring jossa joukko miehiä ja naisia tekevät ringissä oraalia toisilleen kuulostaa kyllä ihan kiintoisalta joitain enemmän suoraa bdsm-elementtiä sisältäviä kimppakivoja olen kuullut mainittavan. Eihän nuo täyttä utopiaa ole, mutta kun moni valittaa kuinka vaikea löytää yhtä seuralaista...löytää nyt sitten vaikka 6-8 henkilö jotka tulevat keskenään toimeen ja saadaan samaan aikaan ja samaan paikkaan. Ei kuulosta sellaiselta minkä eteen jaksaisin käyttää energiaani atm
Ostaa kullalleni kaikki Louboutinin mallit. Ikävä kyllä niitä harvinaisimpia on tosi vaikea löytää vai mitensemeni.