Baarin kannatusmaksut
Ihan niinkin kevyt fantasia kuin se, että minut kidnapattaisiin isolla joukolla, hyväksikäytettäisiin, raiskattaisiin ja kidutettaisiin, rikottaisiin (henkisesti ja fyysisesti miel. pitkäkestoisesti) ja mahdollisimman tuskallisesti, sitten hitaasti lopulta tapettaisiin ja raato dumpattaisiin jonnekin mistä sen löytäisi helposti/elukoille ruoaksi.
Kai se mulla on täydellinen 24/7 D/s-suhde. Siten, että olisin täysin toisen hallinnan alla. Mulla olisi toisen määräämät rutiinit ja tehtävät. Niitä valvottaisiin ja tarvittaessa mua rangaistaisiin. Piiskaa voisin saada muutenkin Omistajani nautinnon takia. Kuitenkaan en ajattele että tuon pitäisi tarkoittaa millään lailla kidutusta tai valtavaa nöyryytystä. Oisin toisen omaisuutta ja mua kohdeltaisiin oikeudenmukaisesti ja minusta pidettäisiin huolta. Mutta silti päätäntävalta olisi ihan kaikessa toisella. Raha-asioissa, pukeutumisessani, ajankäytössäni, ruokavaliossani jne. Toinen voisi päättää kaikesta täysin mielensä mukaan ja tehdä minulle mitä vain.