Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: satanik.venus - 29.07.2021, 22:12Lainaus käyttäjältä: stoge - 29.07.2021, 21:49Mulla ei oo sillai fantasioita, mutta ei mitenkään pariin ylläolevaan liittyen, mulla kyllä saattaa olla puutarhasakset. Nii mitä mä niille tuotantoeläinmiehille niillä puutarhasaksilla tekisin? Kastraation? Se on sun fantsu, so I dunno.
Lainaus käyttäjältä: stoge - 29.07.2021, 21:49Mulla ei oo sillai fantasioita, mutta ei mitenkään pariin ylläolevaan liittyen, mulla kyllä saattaa olla puutarhasakset. Nii mitä mä niille tuotantoeläinmiehille niillä puutarhasaksilla tekisin? Kastraation?
Mulla ei oo sillai fantasioita, mutta ei mitenkään pariin ylläolevaan liittyen, mulla kyllä saattaa olla puutarhasakset.
Tulla raiskatuksi ja pahoinpidellyksi.
Haukata pala meetwurstia 🤭
Julkinen nöyryytys liittyen fantasiaani, että olisin vanki, jota kuljetettaisiin autolla dungeonille ja selliin. Auton parkkeeramisen jälkeen joutuisin kävelemään autolta dungeonille esim. n. 100 metrin matkan ja minulla olisi raudat käsissäni, jaloissani, peukaloissani ja kenties vielä kettingiä munalukkoineen vyötärölläni ja yhdistämässä rautoja toisiinsa. Maskia en saisi käyttää, enkä valita kellonajaksi myöhäistä iltaa tai aikaista aamua.