Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: Pip - 21.10.2015, 23:50Lainaus käyttäjältä: Synti - 21.10.2015, 23:27Lainaus käyttäjältä: Pip - 21.10.2015, 16:55Kun en kerran löytänyt vanhaa tiliäni, niin loin sitten uuden. Näköjään siellä on ruuhkaa, koska tilin avaaminen kestäa. Kyllä se tovin ottaa joka tapauksessa, vaikkei ruuhkaa olisikaan. Mutta pitääpä käydä kurkkimassa.. ihan kun muka tunnistaisin sun salamavalopippelikuvan.. Eipä siellä sellaista oo, ellei joku oo esiintynyt minuna. Taisin hyväksyä eilen tunnuksesi, ei ollu pippeli ei.
Lainaus käyttäjältä: Synti - 21.10.2015, 23:27Lainaus käyttäjältä: Pip - 21.10.2015, 16:55Kun en kerran löytänyt vanhaa tiliäni, niin loin sitten uuden. Näköjään siellä on ruuhkaa, koska tilin avaaminen kestäa. Kyllä se tovin ottaa joka tapauksessa, vaikkei ruuhkaa olisikaan. Mutta pitääpä käydä kurkkimassa.. ihan kun muka tunnistaisin sun salamavalopippelikuvan.. Eipä siellä sellaista oo, ellei joku oo esiintynyt minuna.
Lainaus käyttäjältä: Pip - 21.10.2015, 16:55Kun en kerran löytänyt vanhaa tiliäni, niin loin sitten uuden. Näköjään siellä on ruuhkaa, koska tilin avaaminen kestäa. Kyllä se tovin ottaa joka tapauksessa, vaikkei ruuhkaa olisikaan. Mutta pitääpä käydä kurkkimassa.. ihan kun muka tunnistaisin sun salamavalopippelikuvan..
Kun en kerran löytänyt vanhaa tiliäni, niin loin sitten uuden. Näköjään siellä on ruuhkaa, koska tilin avaaminen kestäa.
Voiko sellasta saittia ottaa vakavasti, jonka logoon on piirretty kämänen kirkkovene?
en itse kehtaisi edes huumorilla laittaa mihinkään logoon kirkkovenettä!
Lainaus käyttäjältä: pikkuHerrMann - 22.10.2015, 15:25en itse kehtaisi edes huumorilla laittaa mihinkään logoon kirkkovenettä!Joo. Olen itsekin sitä mieltä, että kaks ryppyreikää päälekkäin tukis typografiaa paremmin.
Lainaus käyttäjältä: DrDDR - 22.10.2015, 15:57Lainaus käyttäjältä: pikkuHerrMann - 22.10.2015, 15:25en itse kehtaisi edes huumorilla laittaa mihinkään logoon kirkkovenettä!Joo. Olen itsekin sitä mieltä, että kaks ryppyreikää päälekkäin tukis typografiaa paremmin.Se vasta oiskin! Sopisko mielestäsi photorealistinen ryppyreikä vai karikatyyrinenpiirros parempi?
Lainaus käyttäjältä: stoge - 20.10.2015, 13:45Ymmärtääkseni AS:n perustaja ja entinen omistaja pyörii täällä joten miten sen nyt sitten ottaa ? Miten se nyt pitäis ottaa? Väkisin?
Ymmärtääkseni AS:n perustaja ja entinen omistaja pyörii täällä joten miten sen nyt sitten ottaa ?
Ikinä kuullutkaan