Baarin kannatusmaksut
Mä oon siellä nikillä nopeet_varpaat. Aika epäaktiivinen nykyään. Muutama kiva tuttu sielt on tullu ja on jotain seksijuttujakin ollu. Parissa baarimiitissä oon käyny ja ne on TYLSIÄ, perus baari-iltoja. Tuttuja tietty kiva nähdä. Keskimäärin porukka siel sivustolla tuntuu olevan aika urpoja, huomaa kun lukee vaik niit blogimerkintöi ja niiden kommenttei. Mut siis niin mikä toi klubi on? Voisin huvikseni liittyä.
Lainaus käyttäjältä: fraktaalia - 25.10.2015, 10:29Mä oon siellä nikillä nopeet_varpaat. Aika epäaktiivinen nykyään. Muutama kiva tuttu sielt on tullu ja on jotain seksijuttujakin ollu. Parissa baarimiitissä oon käyny ja ne on TYLSIÄ, perus baari-iltoja. Tuttuja tietty kiva nähdä. Keskimäärin porukka siel sivustolla tuntuu olevan aika urpoja, huomaa kun lukee vaik niit blogimerkintöi ja niiden kommenttei. Mut siis niin mikä toi klubi on? Voisin huvikseni liittyä.Ne klubit kuvaa myös niitä mielenkiinnon tai inhon kohteita. Avaa jonkun profiili niin, vasemalla näet listan klubeista joihin henkilö on liittynyt.esim klubeja joihin itse kuulun: Olen UjoOSTAKAA ITE NE HELEVETIN VIPPINNE!Pakota mutklubeja joiden teemana ovat miitit esim:AS RISTEILYT 2015AS tapaaminen JoensuuAS Tapaaminen JyväskyläAS:n pohjasakkasitten on vielä monen henkilökohtaiset kuvagalleriatja alastomansuomen kuvakilpailutYläreunan valikosta löytyy klubin, jonka avulla voi etsiä lisää.
Itse olen uusi siellä ja uusi täällä. Kivalta paikalta se vaikutti kun jo ensimmäisen vuorokauden aikana joku osti kuukauden vipin, ja kuvianikin on katsottu kahdessa vuorokaudessa jo jotain 1500 kertaa. Huimaa... nimimerkkini CDlutka79. (Miksi olen täällä? no ihan siksi että alistuminen on minun juttuni, ja sain vasta eilen tietää että tällainenkin foorumi on olemassa)
Lainaus käyttäjältä: petebitch - 26.10.2015, 20:57Itse olen uusi siellä ja uusi täällä. Kivalta paikalta se vaikutti kun jo ensimmäisen vuorokauden aikana joku osti kuukauden vipin, ja kuvianikin on katsottu kahdessa vuorokaudessa jo jotain 1500 kertaa. Huimaa... nimimerkkini CDlutka79. (Miksi olen täällä? no ihan siksi että alistuminen on minun juttuni, ja sain vasta eilen tietää että tällainenkin foorumi on olemassa)Mulle ostettiin ekat pari vuotta vippejä niin, ettei koskaan tarvinnut panna siihen rahaa ite. Vaan eipä enää osteta! Oon jo niin nähtyä kamaa. :'D
Lainaus käyttäjältä: fraktaalia - 27.10.2015, 10:46Lainaus käyttäjältä: petebitch - 26.10.2015, 20:57Itse olen uusi siellä ja uusi täällä. Kivalta paikalta se vaikutti kun jo ensimmäisen vuorokauden aikana joku osti kuukauden vipin, ja kuvianikin on katsottu kahdessa vuorokaudessa jo jotain 1500 kertaa. Huimaa... nimimerkkini CDlutka79. (Miksi olen täällä? no ihan siksi että alistuminen on minun juttuni, ja sain vasta eilen tietää että tällainenkin foorumi on olemassa)Mulle ostettiin ekat pari vuotta vippejä niin, ettei koskaan tarvinnut panna siihen rahaa ite. Vaan eipä enää osteta! Oon jo niin nähtyä kamaa. :'DSe on kun täyttää 20v, alkaa olla jo vanhapiika.