Baarin kannatusmaksut
Jos jotain tässä 26 vuoden aikana oon ihmisstuhteista oppinu niin sen, että vaistoihin kannattaa luottaa. Jos vähänkään mahanpohjassa on sellanen tunne, ettei toinen ehkä olekkaan kiinnostunu samalla tavalla ku itte, niin yleensä se pitää paikkansa.
Sitten, kun iskee, sen ainakin omalla kohdalla on huomannut helposti. Jos se tunne jää tulematta, olisi hyvä osata siirtyä eteenpäin.
Lainaus käyttäjältä: hihaton - 19.10.2015, 10:33Sitten, kun iskee, sen ainakin omalla kohdalla on huomannut helposti. Jos se tunne jää tulematta, olisi hyvä osata siirtyä eteenpäin.Allekirjoitan täysin! Oon aina ollu kauhea heittäytyjä ihmissuhteissa ja meen perse eellä puuhun ja silmät kiinni syvään päähän. Herrakin iski kerralla ku metrinen halko (ei onneksi tai valitettavasti kirjaimellisesti kuitenkaan), enkä vain saanu sitä mielestäni vaikka kuinka yritin omia tunteita kieltää. Onneksi Herran reaktiot tais eeehkä olla ihan yhtä vahvoja...
Toi kuulostaa ihan multa. Kaikki "potentiaaliset" iskee silleen halolla päähän ja oon ihan että yhyy en oo koskaan ennen tavannu mitään tämmöstä (ja siltä se sillä hetkellä tuntuukin) ja aina kaikki osoittautuu vaan samanlaisiks urpoiks ja homma ei toimi. Jos seuraavaks antaisin mahdollisuuden IHAN erilaisille miehille, jos semmosen kanssa homma toimis?
Lainaus käyttäjältä: Synti - 19.10.2015, 18:31Toi kuulostaa ihan multa. Kaikki "potentiaaliset" iskee silleen halolla päähän ja oon ihan että yhyy en oo koskaan ennen tavannu mitään tämmöstä (ja siltä se sillä hetkellä tuntuukin) ja aina kaikki osoittautuu vaan samanlaisiks urpoiks ja homma ei toimi. Jos seuraavaks antaisin mahdollisuuden IHAN erilaisille miehille, jos semmosen kanssa homma toimis? No ei nyt vielä! Kyllä se kannattaa tehdä samat virheet tarpeeksi monta kertaa että muistaa sitten vanhempana! Perse edellä puuhun kyllä kuulostaa tutulta allekirjoittaneellakin.
harvemmin periaatteessa hyvät tyypit ovat selkeästi "Ei onnistu, ei ikinä!" -tyyppejä, jolloin yhteydenpito saattaa jäädä roikkumaan ilman selkeitä eroonpääsemistoiveita. Kutsun sitä yhteydenpidon epätilaksi: ei pidetä yhteyttä, mutta ei olla nimenomaisesti pitämättäkään yhteyttä.
Mä en ymmärrä tyyliin sanaakaa mitä tässä koko vitun ketjussa puhutaan.