Kirjoittaja Aihe: Seuranhausta vol. 302890 (taas kerran)  (Luettu 27569 kertaa)

hiz

• Vieras
Vs: Seuranhausta vol. 302890 (taas kerran)
« Vastaus #45 : 17.10.2015, 08:59 »
Niin.. tuossahan on nyt sellainenkin mahdollisuus että hosuit kun hän vielä vasta oli järjestämässä kalenteriaan sopimaan sinun ehdottamiin aikoihin. Toisaalta niin ei kyllä lupaa kovin hyvää pidempää suhdetta ajatellen, jos toinen haluaa tiheätä viestintää ja toinen on vaan hiljaa. Toivon että löydät puheliaamman miehen seuraavaksi! :) Hyvää syksyn jatkoa sinullekin, kissa!

Louhi

• Vieras
« Vastaus #46 : 17.10.2015, 10:09 »
En ole juuri koskaan käynyt treffeillä, joiden jälkeen olisin ollut ihan täpinöissäni tapaamassa heti uudestaan: en ole sillä tavalla innostuvaista ihmistyyppiä. En toisaalta ole koskaan ollut sellaisillakaan treffeillä, joiden jälkeen heti osaisin sanoa, että "never again": ihmiset ovat minusta pääsääntöisesti mielenkiintoisia ja mukavia. Tähän deittailuhistoriaan kun liittää vielä kiivaan elämänrytmin ja ailahtelevaisen luonnon, ovat varmasti ihan huippuhenkilötkin jääneet viestittä.

En siis osaa loukkaantua, jos viesti jää tulematta, enkä varmasti jätä lähettämättä viestiä, jos sellaisen haluan lähettää. Minä en koe olevani yhden tai kahden tapaamisen perusteella tilivelvollinen kenellekään, eikä kukaan ole edellämainituin edellytyksin mielestäni tilivelvollinen minulle. Tähän ei liity mitään  "deittailen Helsinkiä, löysin paremman" -kikkailua, ei mitään "jotain yllättävää tapahtui" -draamaa, eikä mitään "en tahdo sinua enää" -tuumailua, ilmeisesti en vain ymmärrä normaaleja sosiaalisia normeja niin, että tajuaisin sellaisten mukaan toimia. Kurjaa, jos olen mieliä pahoittanut.

Niksu

• Vieras
« Vastaus #47 : 17.10.2015, 10:18 »
En ole juuri koskaan käynyt treffeillä, joiden jälkeen olisin ollut ihan täpinöissäni tapaamassa heti uudestaan: en ole sillä tavalla innostuvaista ihmistyyppiä. En toisaalta ole koskaan ollut sellaisillakaan treffeillä, joiden jälkeen heti osaisin sanoa, että "never again": ihmiset ovat minusta pääsääntöisesti mielenkiintoisia ja mukavia. Tähän deittailuhistoriaan kun liittää vielä kiivaan elämänrytmin ja ailahtelevaisen luonnon, ovat varmasti ihan huippuhenkilötkin jääneet viestittä.

Allekirjoitan mielelläni tuon, että ihmiset ovat pääasiassa ihan mielenkiintoista porukkaa, erityisesti jos osaa suhtautua erilaisiin ihmisiin avoimesti. Oma asenteeni voi tietysti johtua myös siitä, että minulla ei ole varaa olla sosiaalisesti nirso, koska en ole se viihdyttäjäpersoona. Pahoin pelkään, että minuun ei vain välttämättä ole helppo tutustua vaikka olenkin eritäin avoin itseni suhteen... kysyttäessä... ainakin omasta mielestäni... enkä vissiin ihan tuppisuukaan... tai... tuota...

IKRM

• V.I.P.
  • kizzzan Herra
  • Galleria
« Vastaus #48 : 17.10.2015, 10:20 »
Esimerkki: tapasin maanantaina ihan kivan miehen.  Käytiin kahvilla ja juteltiin. Erotessa sovittiin, että pidetään yhteyttä. Laitoin sit illalla viestin, että oli kivaa ja olis kiva touhuta jotain. Mies vastas että ehdottomasti tavataan ja  touhutaan. Sitten ei kuulunu mitään. Laitoin seuraavana iltana viestin, jossa kerroin omista aikatauluista. Miehestä ei ole kuulunut sen jälkeen mitään.

Että miksi?!?!

Sillä meni pupu pöksyyn, kun olit niin aktiivinen.

Ei kellään voi olla niin kiire, ettei ehdi yhtä viestiä päivässä kirjoittaa vastaukseksi toisen viestiin. Ei vaikka olis mitä harrastuksia ja työtä ja tekemistä.

Jos sen viestin kirjoittamiseen menee niin paljon aikaa, ettei sitä kerta kaikkiaan ole, niin mitä sen tekemisistä tulee jos sinne asti pääsee, ei mitään.

IKRM

Meeri

• tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Galleria
« Vastaus #49 : 17.10.2015, 11:00 »
Jos tyyppi ei vastaa viesteihin eikä muutenkaan kuulu mitään, niin hän ei ole kiinnostunut. Mun mielestä ihan selkee homma.

Subretti

• Vieras
« Vastaus #50 : 17.10.2015, 14:41 »
Kissa: tuollainen hiljaisuus on ala-arvoista toimintaa! Kyllä olisi voinut suoraan kirjoittaa ja kertoa jos ei nappaa.
Sulle kissa  :love: ja uutta matoa koukkuun eli kalastuskauppaan mars  :D

Stylos

• Baarikärpänen
  • Ainoan oikean kinky-totuuden Suur-Mufti
  • Galleria
« Vastaus #51 : 17.10.2015, 14:47 »
Niin.. tuossahan on nyt sellainenkin mahdollisuus että hosuit kun hän vielä vasta oli järjestämässä kalenteriaan sopimaan sinun ehdottamiin aikoihin. Toisaalta niin ei kyllä lupaa kovin hyvää pidempää suhdetta ajatellen, jos toinen haluaa tiheätä viestintää ja toinen on vaan hiljaa. Toivon että löydät puheliaamman miehen seuraavaksi! :)

Komppaan. Itse olisin hyvinkin voinut kuvitella tuollaisen tilanteen. Toisilla on enemmän kiirettä ja mahdollisuuksia viestitellä kuin toisilla, toiset kirjoittelevat heti, toiset miettivät mieluummin, mitä kirjoittaa. Jos kumminkin tästä syntyy kommunikaatiovaikeuksien, saattaa olla molemmilla parempi vain mennä eri teitä.

Niksu

• Vieras
« Vastaus #52 : 17.10.2015, 15:15 »
Jos tyyppi ei vastaa viesteihin eikä muutenkaan kuulu mitään, niin hän ei ole kiinnostunut. Mun mielestä ihan selkee homma.

Noinhan se just menee. Vuorovaikutuksen taso kertoo paljon.

submit

• Vieras
« Vastaus #53 : 17.10.2015, 15:22 »
Minusta tuntuu, että vastailuintoon voi vaikuttaa sekin, ollaanko hakemassa esim.  vähän vähemmän sitoutunutta sessiosuhdetta vai jotakin enemmän perinteisemmän seurustelusuhteen puolelle kallistuvaa. Jos helmen tapaa, sen kai jokainen haluaa itselleen saman tien "varata", vai mitä?

Voi tietty olla, että mä olen omassa lokerossani suht konservatiivisen näkökantani kanssa verrattuna niihin, joille kinkyily on ennemminkin seikkailua sessiosta toiseen mahdollisesti useammankin henkilön kanssa (ei välttämättä samassa sessiossa kuitenkaan ;) ), kuin pyrkimys toteuttaa kinkyyttään ensisijaisesti sitoutuneessa parisuhteessa.

Ja vielä tämä näkökanta: sellaistestakin olen kuullut, että saatetaan testata (subin) kärsivällisyyttä ja kiinnostuksen astetta, pistämällä toinen odottamaan yhteydenottoa. Se saattaa kyllä toimia odotuttajaa vastaankin, saattaahan olla muitakin kiinnostuneita yhtä aikaa.

TragedyForYou

• Vieras
« Vastaus #54 : 17.10.2015, 22:23 »
Minusta tuntuu, että vastailuintoon voi vaikuttaa sekin, ollaanko hakemassa esim.  vähän vähemmän sitoutunutta sessiosuhdetta vai jotakin enemmän perinteisemmän seurustelusuhteen puolelle kallistuvaa. Jos helmen tapaa, sen kai jokainen haluaa itselleen saman tien "varata", vai mitä?

Voi tietty olla, että mä olen omassa lokerossani suht konservatiivisen näkökantani kanssa verrattuna niihin, joille kinkyily on ennemminkin seikkailua sessiosta toiseen mahdollisesti useammankin henkilön kanssa (ei välttämättä samassa sessiossa kuitenkaan ;) ), kuin pyrkimys toteuttaa kinkyyttään ensisijaisesti sitoutuneessa parisuhteessa.

Tässä nyt vähän särähti korvaan tai silmään tuo vastakkainasettelu pysyvän parisuhteen ja sessiosuhteiden välillä. En usko, että kovinkaan moni seikkaillee sessiosta sessioon kenen kanssa vain vaikkei olekaan "oikeassa parisuhteessa". Itsellä ainakin sessioseurakin joutuu läpi kauhean syynin ennen hyväksymistä, keskustelua, kemiaa ja testailua. Ja sitten on ihanne sitoutua siihen sessiokumppaniin vaikkei hänen kanssaan ollakaan arkea jakamassa ja perhettä perustamassa ( ollaanko aina parisuhteessakaan?).
Että niin, ei nämä aina niin yksinkertaisia yleistyksiä ole nämä sessiosuhteetkaan.

Itse aiheeseen..jos ei ole tarpeeksi kiinnostusta niin ei ole myöskään yhteyttä. Sanon minä.
Yleistäen.

Underworld

• Vieras
« Vastaus #55 : 17.10.2015, 22:42 »
Keskustelu on hyvästä  ja toisaalta itsestäänselvyyksien jauhaminen ei niin hyödyllistä, eiku...ei pitänyt taas sekaantua
« Viimeksi muokattu: 18.10.2015, 17:07 kirjoittanut Pimentola »

Loc

• Vieras
« Vastaus #56 : 17.10.2015, 23:22 »
Keskustelua on hyvästä  ja toisaalta itseestäänselvyyksien jauhaminen ei niin hyödyllistä, eiku...ei pitänyt taas sekaantua

Itsestäänselvyydet ovat keskustelun tasoja jotka sinulle liian helppoja käsitellä. Kun taas yli hilseen menevät sellaisia jotka kyvyillesi liian vaikeita. Aivan liian harva puhuu monessa tasossa tarkoituksellisesti. Usein käy niin että yksinkertaisien keskustelusta voi poimia totuuksia joita puhuja ei käsitä mutta jonka useammat tasot fiksu tajuaa. Kun kaikki suuret asiat ovat lopulta yksinkertaisia. Vaikeita asioita tai vaikeita tasoja asioista tajuavat vain harvat. Mitä yksinkertaisempi totuus, sitä suuremman joukon se tavoittaa. Tai jopa leimaa.

Eli puhukoon jos aiheesta on uutta sanottavaa tai muotoiltavaa. Sillä se valmiimmaksi tulee.

submit

• Vieras
« Vastaus #57 : 18.10.2015, 00:12 »

Tässä nyt vähän särähti korvaan tai silmään tuo vastakkainasettelu pysyvän parisuhteen ja sessiosuhteiden välillä. En usko, että kovinkaan moni seikkaillee sessiosta sessioon kenen kanssa vain vaikkei olekaan "oikeassa parisuhteessa". Itsellä ainakin sessioseurakin joutuu läpi kauhean syynin ennen hyväksymistä, keskustelua, kemiaa ja testailua. Ja sitten on ihanne sitoutua siihen sessiokumppaniin vaikkei hänen kanssaan ollakaan arkea jakamassa ja perhettä perustamassa ( ollaanko aina parisuhteessakaan?).
Että niin, ei nämä aina niin yksinkertaisia yleistyksiä ole nämä sessiosuhteetkaan.

Eipä niin kannata liikaa yleistää, siksipä laitoinkin tuonne tuon "voi vaikuttaa sekin" - yhtenä mahdollisena asiana. Mm. Oranssilyhdyn viesti:

"Ainakin yksi syy minkä olen kuullut moiseen toimintaan on se jos tapailee useampia, joku muu kiintoisampi tulee ja sitten tavallan ei halua katkaista välejä toiseen samalla kun koittaa katsoa saisiko "paremmasta" kunnon seuraa vai ei.. Näitä monoamorian ongelmia."

oli mielessä kun kirjoitin. Mutta joo, tuskinpa tähänkään asiaan mitään yhtä totuutta löytyy. En tarkoittanut arvottaa tässä erilaisia suhteita, kunhan pähkäilin omasta näkövinkkelistä.

-katy-

• Vieras
« Vastaus #58 : 18.10.2015, 01:46 »
Yritän kanssa nykyisin järkeistää asioita noin suoraviivaisiksi.
Silloin se tosin on aika helppoakin, kun ei enää etsi seuraa.
Eilen entinen kollega, joka tuli keikalle, kysyi että vieläkö edelleen olen sinkkuna ja kuvaili, miksi mun elämäni on kurjaa, havahdutti siihen tosiasiaan, etten enää jaksa hakea seuraa. Kenties jonkinlainen seuranhaku-burnout aiheutunut monista vuosista.  Mietin että jaksaisinko sitten edes mitään seuraa ja totesin etten taida jaksaa. En jaksa alkaa vääntämään ja tappelemaan, näkemään alituisesti vaivaa, ottamaan huomioon, luovimaan, ymmärtämään, sietämään, palvelemaan, pettymään, aiheuttamaan pettymyksiä.. ;D

Colestramus

• Bizarre Club
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Voe tokkiinsa.
  • Galleria
« Vastaus #59 : 18.10.2015, 02:16 »
Mä taas olen varmaan ehkä liiankin suora ja rehellinen, olen jopa saanut toisen ihmisen suututettua sillä kun olet kesken treffien sanonut että ei meillä taida niin hyvin napata että kannattaa osoitteita rueta vaihtelemaan. :D, en tiedä, kait se on näitä rehelliseksi kasvatetun ihmisen kiroja.

Chattaillessa olen kyllä sen huomannut että moni tekee niin että ei välttämättä vastaa laisinkaan, vaan se viestittely yhtäkkiä loppuu. En ymmärrä sitä että miksi ei voi sitä viestiä laittaa, että "ei nyt napannut" vaan pitää jättää arvailujen varaan. Enemmän se vahingoittaa toista ihmistä, kun ei kerro asioiden oikeaa luontoa.