Baarin kannatusmaksut
En ole juuri koskaan käynyt treffeillä, joiden jälkeen olisin ollut ihan täpinöissäni tapaamassa heti uudestaan: en ole sillä tavalla innostuvaista ihmistyyppiä. En toisaalta ole koskaan ollut sellaisillakaan treffeillä, joiden jälkeen heti osaisin sanoa, että "never again": ihmiset ovat minusta pääsääntöisesti mielenkiintoisia ja mukavia. Tähän deittailuhistoriaan kun liittää vielä kiivaan elämänrytmin ja ailahtelevaisen luonnon, ovat varmasti ihan huippuhenkilötkin jääneet viestittä.
Esimerkki: tapasin maanantaina ihan kivan miehen. Käytiin kahvilla ja juteltiin. Erotessa sovittiin, että pidetään yhteyttä. Laitoin sit illalla viestin, että oli kivaa ja olis kiva touhuta jotain. Mies vastas että ehdottomasti tavataan ja touhutaan. Sitten ei kuulunu mitään. Laitoin seuraavana iltana viestin, jossa kerroin omista aikatauluista. Miehestä ei ole kuulunut sen jälkeen mitään. Että miksi?!?!
Niin.. tuossahan on nyt sellainenkin mahdollisuus että hosuit kun hän vielä vasta oli järjestämässä kalenteriaan sopimaan sinun ehdottamiin aikoihin. Toisaalta niin ei kyllä lupaa kovin hyvää pidempää suhdetta ajatellen, jos toinen haluaa tiheätä viestintää ja toinen on vaan hiljaa. Toivon että löydät puheliaamman miehen seuraavaksi!
Jos tyyppi ei vastaa viesteihin eikä muutenkaan kuulu mitään, niin hän ei ole kiinnostunut. Mun mielestä ihan selkee homma.
Minusta tuntuu, että vastailuintoon voi vaikuttaa sekin, ollaanko hakemassa esim. vähän vähemmän sitoutunutta sessiosuhdetta vai jotakin enemmän perinteisemmän seurustelusuhteen puolelle kallistuvaa. Jos helmen tapaa, sen kai jokainen haluaa itselleen saman tien "varata", vai mitä? Voi tietty olla, että mä olen omassa lokerossani suht konservatiivisen näkökantani kanssa verrattuna niihin, joille kinkyily on ennemminkin seikkailua sessiosta toiseen mahdollisesti useammankin henkilön kanssa (ei välttämättä samassa sessiossa kuitenkaan ), kuin pyrkimys toteuttaa kinkyyttään ensisijaisesti sitoutuneessa parisuhteessa.
Keskustelua on hyvästä ja toisaalta itseestäänselvyyksien jauhaminen ei niin hyödyllistä, eiku...ei pitänyt taas sekaantua
Lainaus käyttäjältä: submit - 17.10.2015, 15:22Minusta tuntuu, että vastailuintoon voi vaikuttaa sekin, ollaanko hakemassa esim. vähän vähemmän sitoutunutta sessiosuhdetta vai jotakin enemmän perinteisemmän seurustelusuhteen puolelle kallistuvaa. Jos helmen tapaa, sen kai jokainen haluaa itselleen saman tien "varata", vai mitä? Voi tietty olla, että mä olen omassa lokerossani suht konservatiivisen näkökantani kanssa verrattuna niihin, joille kinkyily on ennemminkin seikkailua sessiosta toiseen mahdollisesti useammankin henkilön kanssa (ei välttämättä samassa sessiossa kuitenkaan ), kuin pyrkimys toteuttaa kinkyyttään ensisijaisesti sitoutuneessa parisuhteessa.Tässä nyt vähän särähti korvaan tai silmään tuo vastakkainasettelu pysyvän parisuhteen ja sessiosuhteiden välillä. En usko, että kovinkaan moni seikkaillee sessiosta sessioon kenen kanssa vain vaikkei olekaan "oikeassa parisuhteessa". Itsellä ainakin sessioseurakin joutuu läpi kauhean syynin ennen hyväksymistä, keskustelua, kemiaa ja testailua. Ja sitten on ihanne sitoutua siihen sessiokumppaniin vaikkei hänen kanssaan ollakaan arkea jakamassa ja perhettä perustamassa ( ollaanko aina parisuhteessakaan?).Että niin, ei nämä aina niin yksinkertaisia yleistyksiä ole nämä sessiosuhteetkaan.