Baarin kannatusmaksut
Nykyisin tapana kysyä suoraan, ainakin viestillä, että mikä on fiilis. Silloin joko se toinen joutuu sanomaan ensin, ettei nappaa, tai sitten itse voi laittaa nätisti, että ei nyt sytyttäny. Tosin sit jos toinen vastaa, että hyvä fiilis ja tahtoo tavata uudestaan, niin taas oon saman ongelman edessä.
Lainaus käyttäjältä: meriiina - 15.10.2015, 19:11Nykyisin tapana kysyä suoraan, ainakin viestillä, että mikä on fiilis. Silloin joko se toinen joutuu sanomaan ensin, ettei nappaa, tai sitten itse voi laittaa nätisti, että ei nyt sytyttäny. Tosin sit jos toinen vastaa, että hyvä fiilis ja tahtoo tavata uudestaan, niin taas oon saman ongelman edessä. Sehän tossa just on, että jos toinen vastaa siihen tohon tyyliin, että kiinnostaa ja kiinnostaa tavata uusiksi ja mitään ei kuitenkaan tapahdu, niin ollaan juurikin taas siinä alkupisteessä. Ota noista selvää.
No tää just. Esimerkki: tapasin maanantaina ihan kivan miehen. Käytiin kahvilla ja juteltiin. Erotessa sovittiin, että pidetään yhteyttä. Laitoin sit illalla viestin, että oli kivaa ja olis kiva touhuta jotain. Mies vastas että ehdottomasti tavataan ja touhutaan. Sitten ei kuulunu mitään. Laitoin seuraavana iltana viestin, jossa kerroin omista aikatauluista. Miehestä ei ole kuulunut sen jälkeen mitään. Että miksi?!?!
Hyökkää yleensä ei toimi, mutta sillä voi purkaa omaa vitutusta ei siitä olisi mitään tullut kuitenkaan ellei hän ikinä vastaa. Kerro sitten miten tarina päättyi! Toivottavasti hyvin
Kaksi vaihtoehtoa: odota tai hyökkää. Odota toimii jos hänellä oikeasti nyt on joku este tai tarvitsee hieman aikaa. Hyökkää yleensä ei toimi, mutta sillä voi purkaa omaa vitutusta ei siitä olisi mitään tullut kuitenkaan ellei hän ikinä vastaa. Kerro sitten miten tarina päättyi! Toivottavasti hyvin