Baarin kannatusmaksut
Samaa pyöritellyt päässä itsekin tässä jokusen hetken. Mikä siitä tekee niin vaikean sanoa suoraan, että oli ihan kivaa muttei nyt nappaa kuitenkaan. Saati sitten ne, jotka tapaamisen aikana ja jälkeen kertovat olevansa kiinnostuneita ja niin edespäin, mutta sitten, hiljaisuus. Ei oo yks eikä kaks tyyppiä jotka tekee ton.Ihmissuhteet osaa kyllä olla ärsyttäviä. Olisipa ihmiset suorempia, jos kiinnostaa niin kertoo sen, jos ei niin kertoo senkin. Eikä niin, että teot ja sanat poikkeaa toisistaan kovasti. Äh, ärsyttävää. Parempi unohtaa kaikki ihmissuhteet ja alkaa erakoksi.
Lainaus käyttäjältä: Tiera - 15.10.2015, 00:32Samaa pyöritellyt päässä itsekin tässä jokusen hetken. Mikä siitä tekee niin vaikean sanoa suoraan, että oli ihan kivaa muttei nyt nappaa kuitenkaan. Saati sitten ne, jotka tapaamisen aikana ja jälkeen kertovat olevansa kiinnostuneita ja niin edespäin, mutta sitten, hiljaisuus. Ei oo yks eikä kaks tyyppiä jotka tekee ton.Ihmissuhteet osaa kyllä olla ärsyttäviä. Olisipa ihmiset suorempia, jos kiinnostaa niin kertoo sen, jos ei niin kertoo senkin. Eikä niin, että teot ja sanat poikkeaa toisistaan kovasti. Äh, ärsyttävää. Parempi unohtaa kaikki ihmissuhteet ja alkaa erakoksi. Joo, sul o tissit. Kiinnostaa. Lähetää panee!
Lainaus käyttäjältä: stoge - 15.10.2015, 00:33Lainaus käyttäjältä: Tiera - 15.10.2015, 00:32Samaa pyöritellyt päässä itsekin tässä jokusen hetken. Mikä siitä tekee niin vaikean sanoa suoraan, että oli ihan kivaa muttei nyt nappaa kuitenkaan. Saati sitten ne, jotka tapaamisen aikana ja jälkeen kertovat olevansa kiinnostuneita ja niin edespäin, mutta sitten, hiljaisuus. Ei oo yks eikä kaks tyyppiä jotka tekee ton.Ihmissuhteet osaa kyllä olla ärsyttäviä. Olisipa ihmiset suorempia, jos kiinnostaa niin kertoo sen, jos ei niin kertoo senkin. Eikä niin, että teot ja sanat poikkeaa toisistaan kovasti. Äh, ärsyttävää. Parempi unohtaa kaikki ihmissuhteet ja alkaa erakoksi. Joo, sul o tissit. Kiinnostaa. Lähetää panee! Mä sulle tissit ja panemiset näytän!
Tiedätkö kuvion?Tai sitten jo kahvitellessa tulee sellainen olo, että ei tää. Mutta kohteliaana sanotaan ne fraasit: ”Katellaan nyt ja kirjotellaan..” Vaikka molemmat tietää, ettei tästä mitään tuu. Mutta silti, sitä ”vapauttavaa” viestiä ei tule, etkä kyllä sitä itsekään lähetä.Mun mielestä edellämainittu ei ole mitään muuta kuin huonoa käytöstä. Sivistymätöntä ja jotenkin naurettavaa. Myönnän tehneeni näin itsekin. Odotin ja odotin, että toinen sanoisi jotain ja sitten aikaa kului, enkä enää kehdannut palata asiaan. Ja juttu jäi roikkumaan ja vähän harmittaa. Tein itsestäni kusipään.
... Silloin kun pitäisi tavata oikeasti toinen ihminen - pupuuuuuuuuuuuuu pöksyyyyyyyn.
Yleensä ne jotka on eniten itse huolissaan tapaamiensa kumppanien käytöksestä parinetsinnässä, heti alusta asti painottavat rehellisyyttä ja suoraa kommunikointia, osoittautuvat itse molempiin täysin kykenemättömiksi. Se on jaksanut hämmästyttää aina, ehkä ne epäilee toisia siitä miten tietävät itse toimivansa.IKRM