Kirjoittaja Aihe: Club Fetix esittää: ennakkotunnelmia perjantaina 16.10. klo 18- @ St. Michael  (Luettu 5119 kertaa)

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2253
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Heisunvilles heiluville ja teroa Teroille!

Syksyn megalomaanisin fetissitapahtuma Club Fetix ryöpsähtää rasvatun mursun lailla kohti eetteriä. Jokaisen, joka on joskus tuntenut jonkun, joka on joku, odotetaan saapuvan paikalle. Perinteiset poissaolijamme, kuten Simo Salminen, kuningatar Elisabet ja paavi ovat tälläkin kertaa luvanneet jättää väliin, joten luvassa on huikeaa tykitystä suoraan B-rappuun. Kuppaakin saattaa olla jaossa, jos oikein kauniisti pyytää.

Tällä milläänhän ei ole mitään merkitystä, koska ennakkotunnelmia ovat tervetulleet haistelemaan kaikki täysi-ikäiset kaksijalkaiset ikivanhoista tikapuista Mummo Ankkaan. Kokoonnutaan irlantilaishenkisessä anniskeluravintola St. Michaelissa, ihan silleen pyllistyksenä vanhojen hyvien aikojen suuntaan. Itse aion olla paikalla klo 18 alkaen, ja minut tunnistaa punamustasta, kiltistä kiltistä. Kiltistä siksi, ettei kiltistä saa tuhmaa tekemälläkään.

Nähdään perjantaina Oulun keskustassa!

Brade

Mennään pyllistelemään!

DrDDR

Perkeles, kerrankin pääsee oravanpyörästä irti sen verran, että bileet on mahdollisuus ja vielä etkotkin päälle. Puenpa perjantaina kernipöksyt jalkaan ja pööpöilen maikkeliin kuudeksi   ;D

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2253
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Jaa niin, pitääkö se laittaa farkkupyllyfarkut vai olisko tehokkaampaa pyllistää kiltissä? Valintojen maailma.

Dark Foxi

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 580
  • Onks toi paskaa taivaalla vai revontulia?
  • Galleria
Voisin suhahtaa paikalle :3

heinrich

  • Vieras
Jos te resuatte siellä yötä myöten niin vois kympin korvilla töistäpäin tulla...
Käymään siis  ;D

smoky

  • PoVi
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 750
  • Galleria
Tullaan Ukon kanssa kunhan keretään, ei ny kyllä ihan kuudelta olla vielä paikalla...

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2253
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Lupaan olla paikalla ainakin kasiin asti, siitä eteenpäin jaksamisen mukaan. Kymmeneen asti en uskalla luvata.

Macy

  • Vieras
Ellei reaalimaailman ruuhka viivästytä saapumista, niin saavun paikalle 17:59:13.

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2253
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Ellei reaalimaailman ruuhka viivästytä saapumista, niin saavun paikalle 17:59:13.
Merkkaa mun sanat: mä tuun kellottaan sua.

Macy

  • Vieras
Ellei reaalimaailman ruuhka viivästytä saapumista, niin saavun paikalle 17:59:13.
Merkkaa mun sanat: mä tuun kellottaan sua.
Ja jokainen rinta jonka otan?

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2253
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Ellei reaalimaailman ruuhka viivästytä saapumista, niin saavun paikalle 17:59:13.
Merkkaa mun sanat: mä tuun kellottaan sua.
Ja jokainen rinta jonka otan?
Jokainen rappu jonka sä väsäät.

Macy

  • Vieras
Tulee lyhyt kierrosaika koska aion ottaa monta rintaa ja ylikellottaa raput. Alaspäin ainakin.

DrDDR

Välttämättömien kodinhoidollisten toimenpiteiden johdosta olen estynyt saapumasta paikalle ennen puolta yhdeksää, kerkeätte vetää suojakännin.

Macy

  • Vieras
Poppoon sijainti: ovilta oikealle ja kauimmaisimpaan nurkkaan.