Kirjoittaja Aihe: Paras sessiosi, pystykö nimeämään?  (Luettu 14978 kertaa)

Athene

• Vieras
Vs: Paras sessiosi, pystykö nimeämään?
« Vastaus #15 : 12.10.2015, 18:53 »
En.
Mutta silloin kun tunnelataus on voimakas ja sisin pinnalla - silloin on aina parasta.

Ailouna

• Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Galleria
« Vastaus #16 : 12.10.2015, 19:08 »
En pysty. Menee varmaan osittain dementian piikkiin...

Juuttisetä

• V.I.P.
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
« Vastaus #17 : 12.10.2015, 19:21 »
Pystyn.

Perhonen89

• V.I.P.
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
« Vastaus #18 : 12.10.2015, 19:32 »
Toki varmaan jonkinlaiseen top-järjestykseen saisin omat sessioinnit, jos alkaisin niitä järjestään, mutta en halua. En halua vertailla sessiointeja keskenään, koska olen tykännyt niistä kaikista ja kaikki ovat jääneet mieleen hyvällä tavalla. :) Kaikki ovat olleet omalla tavallaan hyviä sessioita, vaikka dominoivat ihmiset ovat olleet jokaisella erilaisia persoonia ja heillä on ollut erilainen tapa dominoida ja sessioida.

Linjalla

• Vieras
« Vastaus #19 : 12.10.2015, 22:06 »

Viimeinen on paras,  tuleva vielä sitä parempi, vaikkei sitä tiedäkään, mutta kun odottaa parasta, usein sitä just tulee ja just sen takia ettei odota vähempää.

Se mitä on juuri nyt, se on parasta, vastasi joskus mulle eräs kun kyselin mikä on parasta. Hyvä vastaus.

Norja

• Vieras
« Vastaus #20 : 13.10.2015, 00:17 »
Dead Kennedys Tavastia-Klubilla 1981. Aloitin nahkatakki päällä. Sitten sai lentää villapaita. Hihaton teepaitakaan ei pysynyt kauan päällä. 1h 45min tauotonta pogoomista jenkkiarmeijan maihareissa. Jello Biafra hyppäsi lavalta päällemme uimaan ja kopeloimme häntä joka puolelta. Maistoin hikeä. Lattia oli aivan märkä hiestä. Tavalta ehdittiin juoksemalla koko matka suoraan bussiin Assalla päivystävien teddyjen ohi. Korvat soi vielä seuraavana päivänä. Luultavasti elämäni yksi tärkeimmistä hetkistä jonka jälkeen mikään ei ollut enää entisensä.  :love:

Pip

« Vastaus #21 : 13.10.2015, 00:25 »
Dead Kennedys Tavastia-Klubilla 1981. Aloitin nahkatakki päällä. Sitten sai lentää villapaita. Hihaton teepaitakaan ei pysynyt kauan päällä. 1h 45min tauotonta pogoomista jenkkiarmeijan maihareissa. Jello Biafra hyppäsi lavalta päällemme uimaan ja kopeloimme häntä joka puolelta. Maistoin hikeä. Lattia oli aivan märkä hiestä. Tavalta ehdittiin juoksemalla koko matka suoraan bussiin Assalla päivystävien teddyjen ohi. Korvat soi vielä seuraavana päivänä. Luultavasti elämäni yksi tärkeimmistä hetkistä jonka jälkeen mikään ei ollut enää entisensä.  :love:
Onhan varmaan jokainen kokenut musiikillisia orgasmeja. Itselläni se oli lähimenneisyydessä, kun kuulin Perfect Strangersin sinfoniaorkesterin kanssa lavan viereltä ja siinä aloituksessa oli ote Finlandia -sävellyksestä. Sitä en kuitenkaan pitäisi sessiona edes itelleni, vaikka joka ainoa ihokarva olikin pystyssä.

Underworld

• Vieras
« Vastaus #22 : 13.10.2015, 08:46 »
Ehkä olen kanssa tuossa kategoriassa " seksiä kinkyillä elementeillä", niin tai näin, itselle tietyt viikonloput tai viikot jääneet muistoihin kokonaisuuksina, seksuaaliset aktiviteetit varmaan voimakkaimpana, mutta kaikki muu,bileet, keikat, baarireissut, kohdatut ihmiset yms , tulee samassa paketissa, ei niinkään jokin yksittäinen puuhastelu

Sigmamies

• V.I.P.
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
« Vastaus #23 : 13.10.2015, 08:59 »
Ei parasta pysty sanomaan mitenkään ja dominoivana kun voi session hoitaa miten tykkää niin upeetahan se on lähes aina :)

IKRM

• V.I.P.
  • kizzzan Herra
  • Galleria
« Vastaus #24 : 13.10.2015, 09:37 »
dominoivana kun voi session hoitaa miten tykkää niin upeetahan se on lähes aina :)

Tein itse ja priimaa tuli.

IKRM

Nick

• Vieras
« Vastaus #25 : 13.10.2015, 10:45 »
Kimpassa kivempaa, joten mulle nousee mieleen erilaiset ryhmässä tehdyt, vaihtelevalla koostumuksella.

Angelika

• Vieras
« Vastaus #26 : 13.10.2015, 11:55 »
En pysty. Menee varmaan osittain dementian piikkiin...

Se on muuten just niinku sisko tuossa yllä sanoi. Tässä on kyllä se hyvä puoli, että eipä pysty sit sitä paskintakaan nimeämään. Vai oliko niitä vaan niin paljon? Hitto kun ei muista  :love:

alabama

• Vieras
« Vastaus #27 : 13.10.2015, 18:05 »
Onhan varmaan jokainen kokenut musiikillisia orgasmeja. Itselläni se oli lähimenneisyydessä, kun kuulin Perfect Strangersin sinfoniaorkesterin kanssa lavan viereltä ja siinä aloituksessa oli ote Finlandia -sävellyksestä. Sitä en kuitenkaan pitäisi sessiona edes itelleni, vaikka joka ainoa ihokarva olikin pystyssä.

Mulla näistä tuli mieleen, kun ekan ja ainoan kerran elämässäni näin Helsingin Sonispheressä Metallican, jota olin kuunnellut ihan junnusta. Ne soitti koko black -albumin ja muuta ekstraa.. Ihan huikee sessio.. Meinasin ruhjoutua ihmismassan keskellä ja pari Porilaista tuntematonta mieshenkilöä suojas mua, että mua ei kaadettu tai mitään. Niiden repusta lähti letku, josta sai imeä Fishermania. :D What a day <3

Dominatrix

• V.I.P.
  • Tuhat tarinaa takataskussa
  • Galleria
« Vastaus #28 : 13.10.2015, 18:25 »
Pystyn nimeämään parhaat sessiot - tähän mennessä - molemmin päin. Antavana ja ottavana.  :love:

klipklop

• Vieras
« Vastaus #29 : 13.10.2015, 19:41 »
No empä kyllä pysty. Ne muutamat "sessiot" mitä on pääsyt toteuttamaan ovat kyllä samalla viivalla, jokainen omalla tavallaan. Jopa epäonnistuneetkin; ne pienet himon ja palon rippeet ovat muuttuneet melkoiseksi roihuksi ajatuksissa ajan saatossa. Voi olla että asia olisi ihan toisin jos pervoilemaan pääsisi joka päivä. Tai sitten ei. Emt.  ::)