Baarin kannatusmaksut
Aivan mieletön kirjoitus... Sen lisäksi että sisälsi todella paljon tarpeellista tietoa, oli myös äärettömän mukavaa luettavaa.. Pikkusiskon humoristinen lähestymistapa "asia-aiheisiin" on todella ihana kiitos Jos jokainen yksärin lähettämistä suunnitteleva lukisi tämän, niin yksäreitä tulisi huomattavasti vähemmän, ja ne laadullisesti varmastikkin miellyttäisi lukijaa myös huomattavasti enemmän..Tämähän siis koskisi todellakin myös niitä jotka eivät harrasta yksärin lähettämisen harkitsemista.. Miten sellaista voi edes tapahtua?Itse henkilö kohtaisesti ihan äärettömän paljon "pidän" seuraavan kaltaisista yksäreistä:-"moi, mist oot, voin alistuu sulle jos oot hesasta tai 30 km säteellä" (profiilissa tiedot:paikkakunta:helsinki, muissa kohdissa:kirjoitan myöhemmin, ei vielä yhtään: kaveria, kirjoitusta eikä kuvaa)-"et sä mikään domme oo, sä et oo vaan viel kohdannu oikeeta masteria, tässä mä oon" (vaikka kaikki tiedot profiilista löytyykin...niin...)-" en kuulu haku kriteereihisi suurimmalta osin, mutta voit kysyä kaikilta foorumin dommeilta että oon paras subi mitä täältä voit löytää"Noita ja muutamia muita vastaavia lukiessa, mietin vaan itekseni: mikäs mulla olikaan seuranhaku kohdassa oleva teksti Mut siis pointtina oli mulla ihan se että kirjoitus oli aivan loistava ja toivottavasti suurin osa/ kaikki sen tavoittaa..
Paras privaviesti on se jossa nainen lähestyy miestä. Tuota loistavaa mahdollisuutta harva hyödyntää.Mutta hyvät naiset, tehkää palvelus itsellenne, tehkää aloitteita!