Kirjoittaja Aihe: Turun Baletti: Halloween Fetish Club 31.10.2015  (Luettu 8266 kertaa)

Tetris

  • Vieras
Vs: Turun Baletti: Halloween Fetish Club 31.10.2015
« Vastaus #30 : 01.11.2015, 20:56 »
Upeat bileet, kiitos kaikille järjestäjille ja niille, jotka olivat hyvässä hengessä mukana! Ihania, kauniita ja mahtavasti pukeutuneita ihmisiä, jotka hehkuivat itsevarmuutta. Loistavaa!

Onneksi ei tartte käydä missään kuivissa bileissä, vaan saa käydä Turun Baletin tapahtumissa, joissa ei onneksi näy mitään huomionhakuisia show-off -persoonattomuuksia tai potentiaalisia meihiä, mitä ne ikinä ovatkaan.

Dineara

  • Vieras
Vs: Turun Baletti: Halloween Fetish Club 31.10.2015
« Vastaus #31 : 02.11.2015, 18:38 »
Kiitokset bileistä sekä järjestäjille että osallistujille, oli viihtyisä ilta. :) Tutustuminen nyt jäi vähän vaisuksi, mutta tammikuussa sitten uudella innolla ;) Piiskakin taisi viuhahtaa jossain kohtaa ja infotiskiä tuli vahdittua huolella.

Broken Puppetin palautteeseen viitaten voin omalta kohdaltani sanoa, että olen itse kokenut bilekansan värikkyyden ja erilaisuuden nimenomaan rikkautena ja positiivisena asiana. Tarkoitus on pitää paikka sellaisena, että jokaisen on helppo tulla sinne omana itsenään viihtymään ja kokea olevansa tervetullut. Tämä pätee etenkin näissä Fetish Clubeissa, missä ei ole dresscodea rajaamassa pukeutumista, jotta myös asiasta kiinnostuneet pääsevät mukaan ilman sen kummempaa varustusta ja jokainen saa ilmaista itseään pukeutumisellaan miten ikinä parhaalta tuntuukaan. Toki Fifty Shades varmasti innoittaa uutta väkeä liikkeelle bileisiin tutustumaan, ja se vasta onkin hienoa! Dresscodebileet ovat sitten erikseen, siellä tunnelmaan pyritään vaikuttamaan nimenomaan varmistamalla, että kaikki ovat edes pukeutumisensa perusteella hengessä mukana. En tiedä, minkälaisia bileitä sitten odotit, ja Karwista komppaan myös siinä, että olisi kiva kuulla, mihin vertaat kokemuksiasi. Mikä on se taso, jota odotit?

Kaikki palaute on erittäin tervetullutta ja sen avulla pyrimme kehittämään toimintaa eteenpäin. :)

SirMichael

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 288
  • Kiintiö pervo
  • Galleria
Vs: Turun Baletti: Halloween Fetish Club 31.10.2015
« Vastaus #32 : 02.11.2015, 20:04 »
joissa ei onneksi näy mitään huomionhakuisia show-off -persoonattomuuksia tai potenssivikaisia meihiä, mitä ne ikinä ovatkaan.

Hei, olin mä siellä :)

Tetris

  • Vieras
Vs: Turun Baletti: Halloween Fetish Club 31.10.2015
« Vastaus #33 : 02.11.2015, 21:01 »
SirMichael, jos lainaat mua "-merkein, niin kirjoita lainaus sit oikein, ookee?

Muuten meni hyvänä vitsinä, pointsit sulle.  :D

SMIle

Vs: Turun Baletti: Halloween Fetish Club 31.10.2015
« Vastaus #34 : 05.11.2015, 23:28 »
Olipa upeita kuvia valokuvaaja onnistunut ottamaan, isot kiitokset!

Bastardo

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 16
  • Multipervo
  • Galleria
Vs: Turun Baletti: Halloween Fetish Club 31.10.2015
« Vastaus #35 : 10.11.2015, 23:03 »
Olen varmaan tämä Broken Puppetin tarkoittama fifty shades of gray porukkaa. En sitä ala sen enempää selittämään, mutta odotukset oli bileille aika isot jos meidän touhuista bileet meni pilalle. Tietääkseni kyseessä oli ei-dresscodea bileet, joten miksi meidän olisi pitänyt pukeutua latexipukuihin sun muihin fetish henkisiin asusteisiin.

Meillä oli aivan mahtavaa ja erityiskiitos Sindexille pikkunarttuni opettamisesta. Seurueessani tämä oli suurimmalle osalle ekat bileet toki, mutta nautimme täysin rinnoin.

Eihän nuo maailman eläväisimmät bileet olleet eikä minulle eka kerta, vaikka pukeutumisesta olisi voinut kuvitella, mutta jokatapauksessa hieno ilta ja ehkä osallistumme ensi kerralla paremmin pukeutuneina, niin ei tarvitse siitä nähdä vaivaa.