Baarin kannatusmaksut
Lukolliset kaapit ynnä muut on minun mielestä tarpeettomia, avoin keskustelu toimii taatusti telkeämistä paremmin pitemmän päälle.
Minkälaisissa vaatteissa voi esiintyä lasten nähden?
Lainaus käyttäjältä: pikkusisko - 23.12.2016, 18:20Lukolliset kaapit ynnä muut on minun mielestä tarpeettomia, avoin keskustelu toimii taatusti telkeämistä paremmin pitemmän päälle.Seksi- ja fetissileluja on aika monenlaisia. Myös sellaisia, jotka saattavat olla vaarallisia kaappeja komppaavalle pikkulapselle.
Lainaus käyttäjältä: Radien - 23.12.2016, 21:26Lainaus käyttäjältä: pikkusisko - 23.12.2016, 18:20Lukolliset kaapit ynnä muut on minun mielestä tarpeettomia, avoin keskustelu toimii taatusti telkeämistä paremmin pitemmän päälle.Seksi- ja fetissileluja on aika monenlaisia. Myös sellaisia, jotka saattavat olla vaarallisia kaappeja komppaavalle pikkulapselle. Useimmissa kodeissa on myös muun muassa veitsiä, neuloja ja sytyttimiä ihan arkisiinkin tarpeisiin, muttei niitä vain koeta tarpeelliseksi pitää lukkojen takana vaikka lapsia talossa olisikin
Minkälaisissa vaatteissa voi esiintyä lasten nähden? Monelle fetish henkisten vaatteiden käyttö kertoo seksuaalisista mieltymyksistä, toisille taas ei.