Baarin kannatusmaksut
pikkujäynää, härnäystä ja ilkikurista kiusoittelua...Ehkä se on se tietty leikkisyys ja huumorintaju joka kulkee aina mukana...eipä sitten taitaisi tosikkojen kanssa olla muutenkaan juuri yhteistä...
Tarvitsen vastetta toimiakseni ja sellainen kaikessa kuuliainen, nöyrä lapanen ei vain ole miun juttu, koska en sellaisesta saa mitään irti.
Vähän kuin perunasäkkiä hakkaisi. Muussia tulee, muttei siitä mitään iloa saa.
Hienoa että tänne on syntynyt bratit ja kesyttäjät -ketju, sillä mulla on ketjuun vielä yksi uusi kelailu ja se on brättien ja kesyttäjien sukupuolijakauma! Useita kertoja olen pohtinut olisko niin, että dominoivat miehet jaksavat katsella brat-alalajin subeja kauemmin kuin dominoivat naiset? En ole tehnyt eikä vastaani ole tullut tilastoja aiheesta, mutta arkihavainnot ja yhteiskunnan rakenteet mielestäni antavat viitteitä, että olen oikeassa Saa toki väittää vastaan, jos jonkun mielestä naiset jaksavatkin brat-subeja paremmin kuin miehet.Itseäni ihmetyttää, miksi reippaasti heti kättelyssä alistuva subi muka olisi jotenkin tahdoton ja tylsä ja brätinkesyttäjät kovempia mastereita tai dommeja. Alistuja-tyyppisellä subilla vasta tahtoa onkin, nimittäin minun tahtoni, eikä mun tahto sitä paitsi ole mitenkään erityisen tylsä. Itselleni tärkeä syy preferoida alistujia brät-poikasten sijaan on myös nuo edellä mainitsemani yhteiskunnan rakenteet. Vaniljaelämässä en koe saavani yhtä suurta arvostusta mielipiteilleni ja toteutumismahdollisuuksia pyrkimyksilleni kuin jos olisin mies - ero ei onneksi ole suuri, mutta on se silti havaittavissa myös täällä nyky-Suomessamme. Vapaa-ajalla en siis enää jaksa vääntää älyttömyyksistä. Monilla (muilla) dommeilla on myös lapsia, joista useimmat ovat edes silloin tällöin vähän brättejä ja se lapsille suotakoon. Kuka kuitenkaan enää haluaisi subikseen kauhukakaraa?