Baarin kannatusmaksut
Olisiko mahdollista saada kaikki tiedossa olevat bilepäivämääränne yhteen ketjuun tänne Tapahtumat ja menovinkit alueelle? Baarin ylläpidolta toivoisin ko. ketjun nostoa "nastalla ylös" alueella.Toinen (ja mielestäni parempi) vaihtoehto olisi se, että PervParkinkin bileet kirjattaisiin yhdistysten tapahtumakalenteriin - saattaapa olla, että vähentäisi päällekkäisyyksiäkin.Ainakaan itse en onnistunut löytämään kootusti tulevia bilepäivämääriänne, pahoittelen jo etukäteen puusilmäisyyttäni jos ne ovat jo jossakin selkeästi nähtävillä
Lainaus käyttäjältä: submit - 08.11.2015, 19:00Olisiko mahdollista saada kaikki tiedossa olevat bilepäivämääränne yhteen ketjuun tänne Tapahtumat ja menovinkit alueelle? Baarin ylläpidolta toivoisin ko. ketjun nostoa "nastalla ylös" alueella.Toinen (ja mielestäni parempi) vaihtoehto olisi se, että PervParkinkin bileet kirjattaisiin yhdistysten tapahtumakalenteriin - saattaapa olla, että vähentäisi päällekkäisyyksiäkin.Ainakaan itse en onnistunut löytämään kootusti tulevia bilepäivämääriänne, pahoittelen jo etukäteen puusilmäisyyttäni jos ne ovat jo jossakin selkeästi nähtävillä PervParkin ensi vuoden bileet on ilmoitettu lokakuun alussa täällä http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=11998.0Ei tosiaan ole huono idis, jos kaikki kinkybileet löytyisi samasta sivusta.
ps. pukinkonttiin kyllä tuotiin paketit, tiimiläiset olis voineet kyllä kiertää esim alakerrassa "pakertaneet".. ja informoida "joulupukista" !
Lainaus käyttäjältä: Pulseproto - 08.11.2015, 17:39ps. pukinkonttiin kyllä tuotiin paketit, tiimiläiset olis voineet kyllä kiertää esim alakerrassa "pakertaneet".. ja informoida "joulupukista" !Sen siitä saa, kun on aina myöhässä. Joulupukista ja hänen aikataulusta informoitiin muutamaankin otteeseen, ja myös sinulle ihan henkilökohtaisesti, jos muistat? Mutta tosiaan tosi harmi, jos olette pukin lahjojen jaon missanneet. Toivottavasti ilta oli muilta osin onnistunut.
Yksi kysymys heräsi muistikatkon johdosta. Kukas mua mahtoi sitoa siinä loppupuolella, kun ei nimi tarttunut mieleen.
Lainaus käyttäjältä: ipoint - 08.11.2015, 13:06Yksi kysymys heräsi muistikatkon johdosta. Kukas mua mahtoi sitoa siinä loppupuolella, kun ei nimi tarttunut mieleen.Ikävä asia bile etiketissä.Emme voi kertoa ketkä ovat paikalla olleet henkilöt. Jos eivät sitä itse ole tehneet.Sen verran tiedän että ko. henkilö etsi sinua, sanoakseen hei, kun oli poistumassa bileistä.