Baarin kannatusmaksut
Toisaalta ei väkivalta eikä tietyt tähän kulttuuriin kuuluvat tietyt tyypillisimmät maneerit kiinnosta.
Uskoin jotenkin täyttäväni kriteerit liittyessäni näille sivulle eli minulla on vahva tarve dominoida ja omistaa, mieluimmin monia naisia. Toisaalta ei väkivalta eikä tietyt tähän kulttuuriin kuuluvat tietyt tyypillisimmät maneerit kiinnosta. Ja asut ja välineet haluan pitää minimissään. Onko minulla toivoa täällä? En löydä muitakaan sivuja, joissa suhtauduttaisiin erilaisiin seksuaalisiin tarpeisiin avarakatseisesti.Mutta kun laitoin esim tuon haaremi-ilmoituksen, sain vain varovaisen myönteisen viestin, vaikka ilmoitusta on katsonut yli 200? Onko kuitenkin niin, etten täytä jotain stereotypioita täälläkään !?
Mutta en koe olevani mitenkään erityisen narsisti, koska energiani näyttää enemmänkin kohottavan muiden energiaa ja vain osaksi kohottavan itseäni.
Toki olen valmistautunut näihin pipin kaltaisiin tyyppeihin..ja vie, arvostan näkemyksiäsi.. Meillä kaikilla on omat stereotypiansa..myös paikalla, jota Tässä nyt tarkoitin. Ja en nyt kyllä varsinaisesti itke...tuo oli vieno ilmoitus ja tämä vieno kysymys...Kiitos vinkeistä..ajattelen itsekin pikku hiljaa kasvattavani tätä juttua..ei kiirettä, mitt varmasti jännää tulossa Matka jatkuu
Virps. Hyvä, että olet valmistautunut Pipin kaltaisiin tyyppeihin, hänenkaltaisensa kaikkien tuntema mukava kaveri näyttää hyvältä ystävälistallasi, ja jos kummiskin joskus haluat oppia sitomaan (tytöt tykkää tulla sidotuksi, vinkki), hän on siinä taitava
Yli 200 deitin katsojaa on vielä aika vähän kun siihen ryhmään kuuluu todennäköisesti paljon hakuun sopimattomia uteliaita kuten minä.Useilla on vaikeuksia löytää sitä yhtäkään. Sinä etsit useaa.Kuinka monen naisen haave on olla yksi monesta samalle miehelle. Uskoisin pikemminkin naisten haaveilevan yhdestä jolle he olisivat ainoita omistettuja.He joilla on "haaremi", ovat kasvattaneet sitä hiljalleen ajan kanssa. Jokaisen on hyvä tietää toisistaan. Siitä kuka samaan ryhmään kuuluu ja mikä on oma asema siinä kokonaisuudessa.