Kirjoittaja Aihe: Lokeroimaton. onko täällä toivoa?!  (Luettu 9340 kertaa)

Eevert

• Vieras
Lokeroimaton. onko täällä toivoa?!
« : 26.09.2015, 05:26 »

Uskoin jotenkin täyttäväni kriteerit liittyessäni näille sivulle eli minulla on vahva tarve dominoida ja omistaa, mieluimmin monia naisia. Toisaalta ei väkivalta eikä tietyt tähän kulttuuriin kuuluvat tietyt tyypillisimmät maneerit kiinnosta. Ja asut ja välineet haluan pitää minimissään. Onko minulla toivoa täällä?

En löydä muitakaan sivuja, joissa suhtauduttaisiin erilaisiin seksuaalisiin tarpeisiin avarakatseisesti.Mutta kun laitoin esim tuon haaremi-ilmoituksen, sain vain varovaisen myönteisen viestin, vaikka ilmoitusta on katsonut yli 200? Onko kuitenkin niin, etten täytä jotain stereotypioita täälläkään !?

mauje

• Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Vs: Lokeroimaton. onko täällä toivoa?!
« Vastaus #1 : 26.09.2015, 06:48 »
Ensinnä sanoisin että miksi pitäisi täyttää jotain stereotypioita...omalta kohdaltani osa minusta sanoo että ei tule kuuloonkaan >:D Tietenkin jotkut stereotypiat ovat melkein sopiviakin.

Toivoa varmaankin on kaikilla ja aina. Mutta usein on netinkin suhteen varsin korkeat odotukset sen tärppäämisen suhteen...sopivallakaan saitilla ihmiset eivät ole hyllytavaraa joka toimitetaan kotiovelle 2-3 päivän kuluessa siitä kun tilaus on tehty. Myönnän kyllä että ajatus sinällään on miellyttävä :P

Toivotan  kärsivällisyyttä ja onnea haaremin kasaukseen :)

Lady Whip

• Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
« Vastaus #2 : 26.09.2015, 08:08 »
Yli 200 deitin katsojaa on vielä aika vähän kun siihen ryhmään kuuluu todennäköisesti paljon hakuun sopimattomia uteliaita kuten minä.

Useilla on vaikeuksia löytää sitä yhtäkään. Sinä etsit useaa.
Kuinka monen naisen haave on olla yksi monesta samalle miehelle. Uskoisin pikemminkin naisten haaveilevan yhdestä jolle he olisivat ainoita omistettuja.

He joilla on "haaremi", ovat kasvattaneet sitä hiljalleen ajan kanssa. Jokaisen on hyvä tietää toisistaan. Siitä kuka samaan ryhmään kuuluu ja mikä on oma asema siinä kokonaisuudessa.

MasterOpie

• Vieras
« Vastaus #3 : 26.09.2015, 08:46 »
Toisaalta ei väkivalta eikä tietyt tähän kulttuuriin kuuluvat tietyt tyypillisimmät maneerit kiinnosta.

Hyvä ettei väkivalta kiinnosta, toivottavasti ei kovin monta muutakaan.

Monesti nuo lokerikot sekä itselleen ja muillekkin luo ihan itse. Nyt vaikuttaa siltä, että olet lokeroinut osan meistä asujen, lelujen ja maneerien mukaan. Suurin osa meistä on lokeroimattomia, ihan vaan ihmisiä jotka tekevät tänään jotain, huomenna toista ja ensi viikolla lelulaukun kanssa kolmatta.

Jos löytää jo yhden sopivan ihmisen elämäänsä, voi olla jo onnellinen. Näin ollen sanoisin että sinun tilanteesi on haasteellinen, mutta ei toki mahdoton.

Enkä vetäisi yhtäläisyysmerkkiä avarakatseisuuden ja haaremi-ilmon välillä, tosin en ole varma teitkö sinäkään niin, mutta ymmärtääkseni dynamiikka ja kuuluisat kemiat vaikuttavat ihmisten välillä enemmän kuin avarakatseisuus.

Toivon että löydät mitä haet!

Yst. terv.
-Karwis

Eevert

• Vieras
« Vastaus #4 : 26.09.2015, 10:40 »
Hei, kiitos vastauksistanne :) Ne olivat upeita ja viisaita ja saa minut tuntemaan, että olenkin oikeassa paikassa!  Ajattelen, että tuo haaremijuttuni ei ole pelkästään oman himoni ja omistamisen halun tyydyttämistä, vaan siinä on myös vuoropuhelun elementti. Luennoin ja vedän ryhmiä paljon ja olen siis keskipisteenä. Mutta en koe olevani mitenkään erityisen narsisti, koska energiani näyttää enemmänkin kohottavan muiden energiaa ja vain osaksi kohottavan itseäni.

Viridian

« Vastaus #5 : 26.09.2015, 10:59 »

Uskoin jotenkin täyttäväni kriteerit liittyessäni näille sivulle eli minulla on vahva tarve dominoida ja omistaa, mieluimmin monia naisia. Toisaalta ei väkivalta eikä tietyt tähän kulttuuriin kuuluvat tietyt tyypillisimmät maneerit kiinnosta. Ja asut ja välineet haluan pitää minimissään. Onko minulla toivoa täällä?

En löydä muitakaan sivuja, joissa suhtauduttaisiin erilaisiin seksuaalisiin tarpeisiin avarakatseisesti.Mutta kun laitoin esim tuon haaremi-ilmoituksen, sain vain varovaisen myönteisen viestin, vaikka ilmoitusta on katsonut yli 200? Onko kuitenkin niin, etten täytä jotain stereotypioita täälläkään !?

Täytät useita stereotypioita oikein mainiosti. Esimerkiksi olet 50 vee mies, joka himoitsee nuoria viattomia naisia, mieluusti useita. Se on niin normaalia, että niillä nuorilla naisilla on valtava mahdollisuuksien meri, ja sen myötä varaa listata omiakin vaatimuksiaan. Haaremin valtiaaksi ei pääse deitti-ilmolla, vaikka se olisikin itsestä kätevää ja helppoa. Näin uskaltaisin väittää.

Hyvä puoli asian normaaliudessa ja stereotypiassa on se, että se ei ole mikään mahdoton unelma, niitä haaremeita on. Ja on olemassa myös ihmisiä, jotka ovat osa jonkun haaremia, ja pitävät sitä hyvänä vaihtoehtona itselleen. Yleensä he toki saavat muutakin kuin satunnaisesti jonkun valtikkaa. Vaikkapa huomiota, omistautumista, ymmärrystä omille erityispiirteilleen, ehkä rakkauttakin. Nuo jutut lähtevät rullaamaan parhaiten siten, että väki lisääntyy hitaasti yksi kerrallaan, ja jokainen uusi peilataan vasten kokonaisuutta, eikä juosta vain sinne minne oma muna/-sarja näyttää.

Ai niin. Toinen yleinen stereotypia on laittaa deitti-ilmo, ihmetellä kun taivaat eivät heti aukea, tulla valittamaan siitä, ja saada meidän vanhuksien piruilut niskaansa. Ota tämä sellaisena initiaatioriittinä, josta joko selviää heimon täysivaltaiseksi urheaksi jäseneksi, tai sitten jäät muistiin taas yhtenä, joka toi tullessaan lokerikkoja muita varten, ja kompastui niihin, eikä ikinä keksinyt mitä silloin kannattaa tehdä. Vinkki: nousta ylös, potkia ne lokerot kauemmaksi ja.. mutta en auta liikaa, ettei katsota vilpiksi.

Tervetuloa, suosittelen jalkautumaan.

Vir

Pip

« Vastaus #6 : 26.09.2015, 11:27 »
Mutta en koe olevani mitenkään erityisen narsisti, koska energiani näyttää enemmänkin kohottavan muiden energiaa ja vain osaksi kohottavan itseäni.
Minusta taas tuntuu, että tällä palstalla näitä trolleja on riittänyt alusta asti,

Eevert

• Vieras
« Vastaus #7 : 26.09.2015, 12:00 »
Toki olen valmistautunut näihin pipin kaltaisiin tyyppeihin..ja vie, arvostan  näkemyksiäsi.. Meillä kaikilla on omat stereotypiansa..myös paikalla, jota Tässä nyt tarkoitin. Ja en nyt kyllä varsinaisesti itke...tuo oli vieno ilmoitus ja tämä vieno kysymys...
Kiitos vinkeistä..ajattelen itsekin pikku hiljaa kasvattavani tätä juttua..ei kiirettä, mitt varmasti jännää tulossa ;)

Matka jatkuu

Niksu

• Vieras
« Vastaus #8 : 26.09.2015, 12:22 »
Se ken tähän lokeroon käy, saa kaiken toivon heittää  >:D

Viridian

« Vastaus #9 : 26.09.2015, 12:44 »
Toki olen valmistautunut näihin pipin kaltaisiin tyyppeihin..ja vie, arvostan  näkemyksiäsi.. Meillä kaikilla on omat stereotypiansa..myös paikalla, jota Tässä nyt tarkoitin. Ja en nyt kyllä varsinaisesti itke...tuo oli vieno ilmoitus ja tämä vieno kysymys...
Kiitos vinkeistä..ajattelen itsekin pikku hiljaa kasvattavani tätä juttua..ei kiirettä, mitt varmasti jännää tulossa ;)

Matka jatkuu

Kannattaa lukea nimimerkki Styloksen kirjoituksia pitemmältä aikaväliltä, hänellä on hyvä ulosanti ja "sisäpiirin" tietoa siitä, miten miespuolinen voi etabloitua skeneen, ja neuvot sopivat yhtä hyvin mastereille kuin subeillekin. Miehillä tuo etabloituminen joko on tai ei ole edellytys sille, että on mahdollisuus useisiin leikkikavereihin. Muitakin edellytyksiä toki on. Ulkomaailman taidoista voi olla hyötyä, niillä kehuskelusta ei aina. Tai mistä minä tiedän. Kun itse olen ollut vain onnekas.

Vir

ps. Hyvä, että olet valmistautunut Pipin kaltaisiin tyyppeihin, hänenkaltaisensa kaikkien tuntema mukava kaveri näyttää hyvältä ystävälistallasi, ja jos kummiskin joskus haluat oppia sitomaan (tytöt tykkää tulla sidotuksi, vinkki), hän on siinä taitava :)

Pip

« Vastaus #10 : 26.09.2015, 12:46 »

Vir

ps. Hyvä, että olet valmistautunut Pipin kaltaisiin tyyppeihin, hänenkaltaisensa kaikkien tuntema mukava kaveri näyttää hyvältä ystävälistallasi, ja jos kummiskin joskus haluat oppia sitomaan (tytöt tykkää tulla sidotuksi, vinkki), hän on siinä taitava :)
Kiitos Vir, sait tälle päivälle ensimmäisen naurunpyrskähdyksen aikaiseksi.  ;D

NaughtyGorgeous

• Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Galleria
    • Blogi
« Vastaus #11 : 26.09.2015, 13:39 »
Minäkin luulen että haaremin saa parhaiten kasaan tutustumalla ihmisiin miiteissä ja bileissä, en usko että kukaan deitti-ilmoituksen perusteella lähtee osaksi haaremia.

orjapoju54

• Uusi asiakas
  • *
  • Eteenpäin on elävän mieli ..näissäkin jutuissa
  • Galleria
« Vastaus #12 : 26.09.2015, 15:25 »
Yli 200 deitin katsojaa on vielä aika vähän kun siihen ryhmään kuuluu todennäköisesti paljon hakuun sopimattomia uteliaita kuten minä.

Useilla on vaikeuksia löytää sitä yhtäkään. Sinä etsit useaa.
Kuinka monen naisen haave on olla yksi monesta samalle miehelle. Uskoisin pikemminkin naisten haaveilevan yhdestä jolle he olisivat ainoita omistettuja.

He joilla on "haaremi", ovat kasvattaneet sitä hiljalleen ajan kanssa. Jokaisen on hyvä tietää toisistaan. Siitä kuka samaan ryhmään kuuluu ja mikä on oma asema siinä kokonaisuudessa.

Näinhän se on ainakin omienkin kokemusteni pohjalta ..vaikka niitä ei ole vielä kovin paljon ehtinyt vielä kertyäkään :)

-katy-

• Vieras
« Vastaus #13 : 26.09.2015, 15:50 »
Älä vaan yritä olla humoristinen ja pilke silmäkulmassa, se tulee epäonnistumaan kerta toisensa jälkeen (:

Eevert

• Vieras
« Vastaus #14 : 26.09.2015, 19:32 »
Ai minäkö...? Katsotaan, onko Eevertin oleskelu täällä hedelmätöntä..no oppia tuntuu hyvin tulevan ..ja mikä siinä :)