Baarin kannatusmaksut
Rajut läpsyt....aaah Voisiko tänne koota "Arvostele mun läpsy" -gallerian? Omakohtaisesti olen kovin ihastunut sellaiseen paksuun, mutta kapeaan kumiseen "läpsyyn". Seuraavaksi tulee kinkykauppojen perusläpsy, leveänä ja littanana. Sitten hapsutin... Jostain syystä en hihku mielihyvästä (ainakaan lämmittelemättä) sellaisesta yksittäisestä terävästä piiskansivalluksesta (taitaa olla se rottinkinen juuri sellainen) ---> kipu tulee liian pienelle alueelle liian terävänä, Au au.En taida olla truemaso
Lainaus käyttäjältä: Ruusu - 01.09.2011, 13:10Rajut läpsyt....aaah Voisiko tänne koota "Arvostele mun läpsy" -gallerian? Omakohtaisesti olen kovin ihastunut sellaiseen paksuun, mutta kapeaan kumiseen "läpsyyn". Seuraavaksi tulee kinkykauppojen perusläpsy, leveänä ja littanana. Sitten hapsutin... Jostain syystä en hihku mielihyvästä (ainakaan lämmittelemättä) sellaisesta yksittäisestä terävästä piiskansivalluksesta (taitaa olla se rottinkinen juuri sellainen) ---> kipu tulee liian pienelle alueelle liian terävänä, Au au.En taida olla truemaso sadistit vain taitaa tykätä tuosta
....Jäljen kauneus ja kivun värähdys. Saman välineen eri käyttötarkoitukset, hiljaiset hitaat hipaisut kuin myös vahvat kipeät iskut.Mahtaako tämä olla peräti fetissi vai onko kyseessä pelkästään analyyttinen tarkastelu aiheesta joka kiehtoo suunnattomasti...
Kaikissa näkemissäni remmillisissä rullakoissa kumiremmi on kiinni toisesta päästään rullakossa, joten se pitäisi käytännössä leikata irti. Ei mahtaisi tyhjennettyjä rullakoita hakemaan tullut tulevat henkilöt kamalasti tykätä siitä, että rullakko on rikottu. Toisaalta, mikäli kinkyillä on tapana varastella rullakoiden kumiremmejä, niin en ihmettele, että rullakoita useimmiten säilytetään lukkojen takana.