Baarin kannatusmaksut
Vakaumuksellinen suhteettomuus on asia aivan erikseen, tietoinen päätös pidättäytyä pariutumisista ja pysyä statukseltaan sinkkuna riippumatta siitä, millaista seuraelämää tulee viettäneeksi. Perustavanlaatuinen periaate, jonka mukaan unelmat ovat klopeille, sadut sinisilmäisille hupakoille ja parisuhde naiiveille pölvästeille jotka eivät suostu hyväksymään totuutta toiselle omistautumisen turhuudesta.
ja sitten se vakio: "mä ajattelin, että sä muutut kun tulee tunteet peliin". Sitä olen tosin itse ihmetellyt, että miksi oikeasti perinteisen parisuhteen kannattaja haluaa lähteä polyn matkaan? Pelkkää itsepetosta tuo ajatusmalli kuitenkin on, että "kyllä se toinen muuttuu". Se on tuhoontuomittu ajatusmalli suhteeseen lähdetteässä, koski se sitten mitä tahansa asiaa. Miksi se perinteinen tyyppi haluaa altistaa itsensä ehdoin tahdoin polyn (tai mikä tahansa suhde missä on useampia kuvioissa) vaikutusvaltaan?
Lainaus käyttäjältä: Isrika - 06.09.2015, 12:39 ja sitten se vakio: "mä ajattelin, että sä muutut kun tulee tunteet peliin". Sitä olen tosin itse ihmetellyt, että miksi oikeasti perinteisen parisuhteen kannattaja haluaa lähteä polyn matkaan? Pelkkää itsepetosta tuo ajatusmalli kuitenkin on, että "kyllä se toinen muuttuu". Se on tuhoontuomittu ajatusmalli suhteeseen lähdetteässä, koski se sitten mitä tahansa asiaa. Miksi se perinteinen tyyppi haluaa altistaa itsensä ehdoin tahdoin polyn (tai mikä tahansa suhde missä on useampia kuvioissa) vaikutusvaltaan? Koska me kaikki luulemme olevamme jotenkin erityisiä. "MUA se voi rakastaa yksinoikeudella."