Baarin kannatusmaksut
Lopulta jokainen suhde on yksittäistapaus. Kun välittää kumppanistaan, haluaa kyllä varmasti auttaa tätä löytämään keinoja olla mahdollisimman puhtaasti oma itsensä. Suhde vaniljaan, jonka kanssa rakentuu hyvä keskusteluyhteys voikin yllätäin olla tyydyttävämpi, kuin suhde itselle seksuaalisesti epäsopivaan, etäiseksi jäävään kinkyyn.Keskiössä on kiinnostus, halu oppia ymmärtämään, kyky neuvotella, tehdä kompromisseja, uteliaisuus myös siihen puoleen omassa kumppanissa, joka on itselle ehkä vierasta ja alkuun pelottavaakin. Kun on hyvä meininki yhdessä, voi kumppanilleen ilman pelkoa tuomitsemisesta avata niitä häpeällisiä ja synkkiäkin puolia itsessä ja etsiä mahdollisia teitä toteuttaa näitä asioita toista syyllistämättä tai painostamatta. Yksi tällainen yhdessä löydettävä tie ovat myös kyseisen parisuhteen ulkopuoliset suhteet.Täysi seksuaalinen yhteensopimattomuus tuo vain turhautumista, mutta täydellistä yhteensopivuuttakaan kahden ihmisen välillä voi tuskin löytää.
Olin varma siitä, että pystyisin elämään tämän asian kanssa, joka ei silloin tuntunut niin merkitykselliseltä. Ajattelin, että tavallaan voisin "parantua" tästä kinky -mielteestäni. En edes lähtenyt siitä ajatuksesta, että voisin häntä jollakin tavalla muuttaa. Nyt viiden vuoden jälkeen kun suhteen alkuvaiheen hullaantuminen on jäänyt taakse ja perusseksikin on omiin kaavoihinsa kovista ponnisteluista huolimatta urautunut on kinkympi puoleni taas nostamassa päätään. Välillä tuntuu, että suorastaan palan sisältä.
Nyt viiden vuoden jälkeen kun suhteen alkuvaiheen hullaantuminen on jäänyt taakse ja perusseksikin on omiin kaavoihinsa kovista ponnisteluista huolimatta urautunut on kinkympi puoleni taas nostamassa päätään. Välillä tuntuu, että suorastaan palan sisältä. Ajan myötä tämän puutteen tuoman tuskan kanssa on aina vaan vaikeampi elää - suorastaan mahdotonta.
Luin näitä tämän päivän kirjoituksia ja mietin: Miksi olla missään sellaisessa suhteessa, jos se ei tyydytä?
Toivon tietysti kaikille vilpittömästi onnea ja menestystä omissa parisuhteissaan ja puhun vain omasta puolestani ja omista kokemuksistani. Tapasin myös mailman ihanimman naisen noin viisi vuotta sitten. Hän on vanilja ja minä kohtuullisen kinky. Olin varma siitä, että pystyisin elämään tämän asian kanssa, joka ei silloin tuntunut niin merkitykselliseltä. Ajattelin, että tavallaan voisin "parantua" tästä kinky -mielteestäni. En edes lähtenyt siitä ajatuksesta, että voisin häntä jollakin tavalla muuttaa. Nyt viiden vuoden jälkeen kun suhteen alkuvaiheen hullaantuminen on jäänyt taakse ja perusseksikin on omiin kaavoihinsa kovista ponnisteluista huolimatta urautunut on kinkympi puoleni taas nostamassa päätään. Välillä tuntuu, että suorastaan palan sisältä. Ajan myötä tämän puutteen tuoman tuskan kanssa on aina vaan vaikeampi elää - suorastaan mahdotonta. Eri keskustelupalstoilla olen huomannut monen muunkin niin naisen kuin miehenkin elävän samassa paineessa. Moni onkin hakenut itselleen oman leikkikaverin jonka kanssa voi jakaa "pimeämpää" puolta itsestään. Olen lopulta päätänyt ajautua samalle polulle.More