Kirjoittaja Aihe: Oletko aina halunnut tulla Oulun miittiin muttet koska...?  (Luettu 6004 kertaa)

Brade

Jee.

Jee! Huomenna se on!  :popcorn:

Vois vaikka repästä ja ottaa matkaan kiltin(oliivinvihreä). Tulkaa nykimään hihasta tai kiltin reunasta.

Neiti Heinänen

• Vieras
Uskallanko mä enää tulla paikalle?

minikettu

• Kanta-asiakas
  • Prumm prumm!
  • Galleria
Uskallanko mä enää tulla paikalle?

Sanoisin että kylläpä melkein pitää. On ehkä jopa pakko.

Minäkin ilmestyn paikalle, jos tauti ei pahene.

Ariette

• Kanta-asiakas
  • Täh? En tajunnu!
  • Galleria
Minulla siirtyi harmiksi työkuviot juuri keskiviikkoillalle, mutta aion tulla kurkistaa oven raosta ja ehkä jopa hetkeksi istahtaa alaskin ihanaan seuraanne sitten puoli kahdeksan maissa. Saatanpa jäädä pidemmäksikin aikaa jos meno on jälleen yhtä (pervoa) ihanaa!

hihaton

• V.I.P.
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Jee, tää on jo tänään!  Mulla on tyypilliseen tapaan ennen miitiä vaikee pysyä housuissani, mutta ajattelin kuitenkin tällä kertaa sellaisia käyttää. Pääsettepä semmoisenkin luonnonoikun näkemään, kun 95% miiteistä oon vetäny kokonaan housuitta.

RMK

• Vieras
Saapa taas nähä. "Kummitytön" synttäreil pitäis pyörähtää. :s

Hra K

Luulisin, että en pääse muista velvotteista mikä on harmi kun viimeksi oli aika hauskaa paikalla.

hihaton

• V.I.P.
  • Galleria
Ihan kohta voi jo lähteä!

jano

Mä olen kipeenä, joten jää taas välistä.

hihaton

• V.I.P.
  • Galleria
Ja sitten menoksi, mut löytää kohta Roosterista vetämässä pre-miittiruokaa. Tulukaa muutki!

mimmu_

• Baarikärpänen
  • tyttö.
  • Galleria
Kivvaa ja ihannaa oli taas :love:

Hra K

Jäikö sinne joku hengaamaan? Voisin koittaa ohikulkumatkalla jättää hurmaavan tuoksuni tuohon, ah muutoin niin tunkkaiseen kivirakoon.

Hra K

Väsynyttä porukkaa kun paikalla ei ollut iltasella ketään tai olivat kaikki naistenvessassa runkkaamassa.

hihaton

• V.I.P.
  • Galleria
Jaa, kaikki muutkinko lähti heti kun mää poistuin? Ei siitä oo puolta tuntia kun istuin vielä yli 10 muun kanssa Roosterissa.

Hra K

Voisin alkaa kuulustelemaan paikallolijoita siis. Pervojahan täällä on mutta eri alan: keskittyvät pitämään hauskaa. Vulgarismiä!