Kirjoittaja Aihe: Oletko aina halunnut tulla Oulun miittiin muttet koska...?  (Luettu 5404 kertaa)

Neiti Heinänen

  • Vieras
-Et halua puketua pervosti yleisille paikoille
-Et halua harrastaa ryhmäseksiä?????????????????
-Et halua istua porukassa jossa piiskataan ja sidotaan toisia?

Hyvä, koska nyt on sitten sinun vuorosi tulla moikkaamaan meitä. Miiteissä asiasta kiinnostuneet ihmiset tapaavat, juttelevat ihan päivittäisistä asioista, joskus jopa jostain pervostakin mutta muut kanssa ihmiset huomioiden. Me emme pukeudu mitenkään paljastavasti. Voinen siis sanoa ettei meitä tunnista kukaan ulkopuolinen siitä että olisimme seksuaalisuudeltamme jotenkin erilaisia. Vältäthän siis ennakkoluulojasi ja kokeilet edes mistä tuntuu olla hetken sosiaalinen muiden samankaltaisten kanssa. Tiedän, että tätäkin palstaa lukee moni joka ei ole edes kirjautunut koko baariin ja miettii kuumeisesti että onko aihetta edes tulla paikalle. Voin luvata, että olemme..(suurin osa meistä on) ihan normaaleja ihmisiä :D

Haastan sinut Oulun kinky, aloitteleva tai jo konkari tulemaan paikalle keskiviikkona neitsyt miittiisi Roosterin alakerran baariin keskiviikkona 2.9 kello 18.00. Olemme baarin takaosassa hieman niinkuin omassa rauhassa. Jokaisella joka meidän miittiin(vakiokasvoista) on paidassa pyykkipoika(nämä ei sitten ole mitään leikkiä varten, te kinkyt) vaan uusia jäseniä varten jotta kinkyn voi huomata myös vessassa, tupakalla tai baaritiskillä. Jokainen meistä osaa olla kohtelias ja ohjata oikeaan seurueeseen. Otathan uusi ihminen huomioon myös sen, että me emme tosiaan pidä meteliä itsestämme joten baarin henkilökunta ei ole tietoinen miitin järjestämisestä.

Tällä kertaa on helppo tulla sillä paikalle saattanee tulla paljon muitakin uusia kasvoja. Tulkaa paikalle sillä minä poistun suurimmalta osin kuvioista keskiviikkona ja Hihaton palaa kunniakkaalle paikalle miittin vetäjäksi. Piireissä on koodi ettei asioista, paikallaolijoista yms arkaluontoisesta puhuta, joten ei hätää. Tuskin se työkaveri tai naapuri siellä paikalla on kuitenkaan, vaikka moni näin olettaakin. Minäkin kun ensin miiteissä aloin kulkea. Todellisuudessa en tuntenut ketään. Nykyään paikalle saapuu viikoittain minulle tärkeitä ja hyviä ystäviä. Jätä oletukset kotiin ja tule edes moikkaamaan, mä haluan nähdä sut, uskaltaisitko sä tulla katsomaan mua?

Kaikki nyt kerralla Cafe Roosterin alakerran baariin keskiviikkona 2.9.2015 kello 18.00

ps. Muistakaa ihmiset pyykkipojat takin pieleen.

Olisko jo jäähyväisterveisin

Neiti Heinänen
OuSM Tiedottaja

heinrich

  • Vieras
Kuka nyt koko Heinästä..

Mutta ne...
Niin...
Juuri "ne"...

Vai pyykkipoika... Pervo ;)

n00bba

Yritän ehtiä osallistumaan ja tarjoamaan uusille ja vähän jo itselleni tutuiksi tulleillekin juttu seuraa. Ketään ei silitetä vastakarvaan.

Tervetuloa.



Painotan vielä yhtä pientä mutta tärkeää yksityiskohtaa; Cafe Roosterin ALAKERTA baari

Pip

... matka on liian pitkä. Oon jo pidemmän aikaa halunnut tulla käymään siellä miitissä tutustumassa siihen pervoyhteenliittymään. No, ehkä jonakin päivänä, odotatte tai sitten ette.

heinrich

  • Vieras
Tullaan tai ei...
Odotella ei... :)

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2253
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Kuten luvattua, minäkin olen taas kuvioissa. Pukeutuisin tapani mukaan kilttiin, mutta muuttokuvioiden takia se taitaa vielä jäädä kaappiin n. 500 kilometrin päähän.

Ette usko, kuinka mahtavalta tuntuu kun pääsen näkemään teitä huippuja pitkän kesän jälkeen!

Marco

  • Vieras
Kiitos tästä erittäin mielenkiintoisesta haasteesta Neiti Heinänen. Esitit asian niin hyvin että sait ylipuhuttua.  :) Täältä olisi siis tulossa yksi aloitteleva kinky ellei mitään maata kaatavaa sinä iltana tapahdu.  :)
« Viimeksi muokattu: 31.08.2015, 06:55 kirjoittanut Marco »

Amunet

Pitäähän se tulla, kun noin kauniisti kirjoitit. Voi Heinänen, ei sua kokonaan pois päästetä ei sitten millään :)

RMK

  • Vieras
Mäki tuun. Jos hyvin käy ja asiat menee niiku pitää,pääsette musta ihan kokonaam eroon!

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2253
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Mäki tuun. Jos hyvin käy ja asiat menee niiku pitää,pääsette musta ihan kokonaam eroon!
Kah, meitä on sitten kaksi. Tosin mun poistumista joudutte odottamaan ainakin ens kevääseen, mutta onpahan jotain kiintopistettä elämälle.

Brade

Mäki tuun. Jos hyvin käy ja asiat menee niiku pitää,pääsette musta ihan kokonaam eroon!

Joudumme luopumaan surumielin on varmaan lähempänä. Ei kai rämäkki oo muuttamassa?

RMK

  • Vieras
Oon,mikäli nyt tosiaan asiat etenee :)

Brade

Oon,mikäli nyt tosiaan asiat etenee :)

 :'( syli jää testaamatta.

RMK

  • Vieras
No en nyt ihan vielä oo muuttamassa. Etköhän sä sylissä ehi käydä. :)

Macy

  • Vieras
Jee.
« Viimeksi muokattu: 01.09.2015, 16:34 kirjoittanut Macy »